• 01.08.2017. (06:00)

    Ako ulazite u partnerstvo

    Partnerstvo – tema koja mi u zadnje vrijeme učestalo ulazi u “radar” gdje dosta često ponavljam jednu te istu mantru, pa rekoh da iskoristim priliku i podijelim je kroz današnji BK newsletter.

    Partnerstvo je “ona situacija” kada se prepoznaju dvije ili više osoba u zajedničkom interesu kako bi postigli neki rezultat koji samostalno vjerojatno ne bi mogli postići.

    Uz formiranje partnerstva često ide hrpa (pozitivnih) emocija, tapšanja, bodrenja, vizualizacije dobrih rezultata koji bi se trebali postići. Čak se ponekad ide i toliko daleko da budući partneri formiranjem partnerstva postaju NAJBOLJI prijatelji.

    I sve je to super, sve je to pozitiva, sve je to dobro… ali… da, ali se na jednu stvar gotovo pa uvijek zaboravlja.

    Kako će izgledati proces raskidanja partnerstva?

    Ozbiljno, ako razmišljate ući u partnerstvo ili ste već u jednom takvom okruženju, znate li kako će izgledati raskid?

    Zašto? Zato što se:

    • ljudi s vremenom mijenjaju
    • ljudi se žene / rastaju, dobivaju djecu, umiru
    • ljudi mijenjaju svoje prioritete

    Mislite da će iskra zaljubljenosti i iskra požrtvovnosti trajati cijelo vrijeme vašeg partnerstva?

    Naravno, sada me možete optužiti da ovim tekstom i ovakvim razmišljanjem “unosim negativnu energiju” u nešto što je pozitivno i što treba biti pozitivno, no bio sam u sličnim situacijama i nažalost vidio sam previše loših situacija u kojima se “on potpuno promijenio”, “ona ništa ne radi, dok sve moram sam”, “ne mogu sam donijeti odluku”…

    Iskreno, razmišljanje o “raskidu” u biznisu nije i ne treba biti tabu tema.

    Ako je sve OK i partnerstvo odlično funkcionira tada aneks / članak raskida nikada ne morate aktivirati, no ako ipak nije sve onako kako se očekivalo i eventualno dogovorilo – najbolji način raskida je da slijedite unaprijed definiranu proceduru raskida.

    I tu smo došli do onog ključnog trenutka – ako ulazite u partnerstvo i definirate obaveze i beneficije, budite toliko PAMETNI i unaprijed si definirajte kako ćete se razići.

    Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.

    Ime:

    Email:



    Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).

  • Slične vijesti

    22.05. (23:01)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Samo iskreno – još jedna tehnika manipulacije

    “‘Samo iskreno’ je okidač kojim se druga strana želi ‘malo povući’, pa onda krenuti u novi napad. Ovakva vrsta rečenice dobar je znak da je sve do sada izloženo / izgovoreno bilo ‘manje istinito’ i dobar manipulator očekuje da to primijetite, spustite svoj štit što majstori manipulacije vide kao par koraka unatrag radi uzimanja zaleta za novi napad” – piše business coach Goran Blagus o jednoj od tehnika manipulacije. Monitor.hr

    15.05. (13:30)

    Iz coacheve bilježnice

    Zašto je mogućnost izbora loša strategija?

    “Mi ljudi volimo imati mogućnost odabira / izbora, jer ne želimo osjećaj da nas netko guši i ograničava. I onog trenutka kada to pravo dobijemo, velika većina nas ‘zatilta’ i ‘zablokira’ te ne znamo što bismo odabrali. Netko drugi nam treba reći što bismo trebali odabrati, tuđe mišljenje nam je bitno kako bismo mogli odlučiti, premišljamo kako bismo odabrali najbolje rješenje…”, piše Goran Blagus. Monitor.hr

    08.05. (14:44)

    Iz coacheve bilježnice

    Business coach: Što u neugodnim poslovnim situacijama

    Kod potencijalno neugodnih poslovnih situacija s “nisam razumio” i sličnim izvedenicama drugoj strani “vraćate” lopticu da promisli o svom inicijalnom zahtjevu / prigovoru te da ga drugačije formulira. Rezultat svega toga je da imate puno jasniju sliku oko čega se otvara ili otvorio potencijalni spor, što kasnije možete iskoristiti kroz formulu reklamacije ili uvidjeti da se radi samo o drugačijoj percepciji, što se opet vrlo lako da riješiti jer su vam “pozicije gledanja” jasnije – savjetuje business coach Goran Blagus.

    02.05. (10:09)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Kako prodavači iskorištavaju zavist

    Business coach Goran Blagus danas objašnjava jednostavnost formule izazivanja zavisti kod kupaca:
    – demonstriraj i pokaži što imaš
    – pokaži zadovoljstvo koje time ostvaruješ
    – ostavi im otvoreni prostor da nagađaju kako si do toga došao (sumnja)
    – reci im gdje mogu saznati prvi korak u otkrivanju “tajne”
    – polako i korak po korak neka uđu u grupu “uspješnih” (osjećaj pripadnosti). Monitor.hr

    17.04. (19:42)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Uvreda & manipulatori

    “Ako je uvreda ‘sočna’, ima ‘težinu’ i vrlo vjerojatno spuštena na osobnu razinu, prvi je korak da se složite s njihovim emocijama, a ne sa sadržajem uvrede. Nakon što im je ‘ego izmasiran’, obrambeni štit se spušta i majstor manipulacije nastavlja dalje sa svojim naumom”, savjetuje business coach Goran Blagus što i kako s uvredama u poslovanju. Monitor.hr

    20.03. (08:06)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Sram

    Osjećaj srama je jedno od onih nelagodnih stanja koje ljudi žele izbjeći što odlično legne na poznatu postavku kako jako dobro znamo što ne želimo naspram toga što želimo. I baš na toj spoznaji marketingaši i ekipa iz prodaje igraju igru kako bi postigli bolje poslovne rezultate, piše business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    13.03. (07:30)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Razočaranje

    Tehnika ‘osvještavanja razočaranja’ ili narodski rečeno ‘trljanje soli u ranu’ bez obzira na osvještavanje, iskustva i ‘prozirnost’ i dan danas funkcionira. Uspješnost ove tehnike je u našoj ‘konfiguraciji’ da lako zaboravljamo što nas je dovelo do negativnog iskustva, piše business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    19.02. (23:08)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Deal breaker

    “Osvijestite da kako klijenti biraju vas, tako i vi birate njih. Bilo ovo da radite na pultu ili blagajni ili taksiju ili projektantskom uredu ili kao odvjetnik ili kao liječnik ili kao poduzetnik. Vi ste taj koji definira pravila i ako ima nešto što vam se ne sviđa i nešto što je deal breaker, tada bolje da prekinete odnos ili da uopće ne ulazite u njega”, savjetuje business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    05.02. (23:17)

    Iz coacheve bilježnice

    Kako najbrže skuriti* hrpu love

    “To što je nešto sexy i fora i da će vas zbog toga susjedi tapšati po ramenima ili frendovi hvaliti jer su vas vidjeli na TV-u, ne donosi lovu na poslovni račun ako to direktno ne pridonosi privlačenju potencijalnih klijenata ili povećava broj / iznos uplata”, savjetuje business coach Goran Blagus. Monitor.hr

  • Slične vijesti

    22.05. (23:01)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Samo iskreno – još jedna tehnika manipulacije

    “‘Samo iskreno’ je okidač kojim se druga strana želi ‘malo povući’, pa onda krenuti u novi napad. Ovakva vrsta rečenice dobar je znak da je sve do sada izloženo / izgovoreno bilo ‘manje istinito’ i dobar manipulator očekuje da to primijetite, spustite svoj štit što majstori manipulacije vide kao par koraka unatrag radi uzimanja zaleta za novi napad” – piše business coach Goran Blagus o jednoj od tehnika manipulacije. Monitor.hr

    15.05. (13:30)

    Iz coacheve bilježnice

    Zašto je mogućnost izbora loša strategija?

    “Mi ljudi volimo imati mogućnost odabira / izbora, jer ne želimo osjećaj da nas netko guši i ograničava. I onog trenutka kada to pravo dobijemo, velika većina nas ‘zatilta’ i ‘zablokira’ te ne znamo što bismo odabrali. Netko drugi nam treba reći što bismo trebali odabrati, tuđe mišljenje nam je bitno kako bismo mogli odlučiti, premišljamo kako bismo odabrali najbolje rješenje…”, piše Goran Blagus. Monitor.hr

    08.05. (14:44)

    Iz coacheve bilježnice

    Business coach: Što u neugodnim poslovnim situacijama

    Kod potencijalno neugodnih poslovnih situacija s “nisam razumio” i sličnim izvedenicama drugoj strani “vraćate” lopticu da promisli o svom inicijalnom zahtjevu / prigovoru te da ga drugačije formulira. Rezultat svega toga je da imate puno jasniju sliku oko čega se otvara ili otvorio potencijalni spor, što kasnije možete iskoristiti kroz formulu reklamacije ili uvidjeti da se radi samo o drugačijoj percepciji, što se opet vrlo lako da riješiti jer su vam “pozicije gledanja” jasnije – savjetuje business coach Goran Blagus.

    02.05. (10:09)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Kako prodavači iskorištavaju zavist

    Business coach Goran Blagus danas objašnjava jednostavnost formule izazivanja zavisti kod kupaca:
    – demonstriraj i pokaži što imaš
    – pokaži zadovoljstvo koje time ostvaruješ
    – ostavi im otvoreni prostor da nagađaju kako si do toga došao (sumnja)
    – reci im gdje mogu saznati prvi korak u otkrivanju “tajne”
    – polako i korak po korak neka uđu u grupu “uspješnih” (osjećaj pripadnosti). Monitor.hr

    17.04. (19:42)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Uvreda & manipulatori

    “Ako je uvreda ‘sočna’, ima ‘težinu’ i vrlo vjerojatno spuštena na osobnu razinu, prvi je korak da se složite s njihovim emocijama, a ne sa sadržajem uvrede. Nakon što im je ‘ego izmasiran’, obrambeni štit se spušta i majstor manipulacije nastavlja dalje sa svojim naumom”, savjetuje business coach Goran Blagus što i kako s uvredama u poslovanju. Monitor.hr

    20.03. (08:06)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Sram

    Osjećaj srama je jedno od onih nelagodnih stanja koje ljudi žele izbjeći što odlično legne na poznatu postavku kako jako dobro znamo što ne želimo naspram toga što želimo. I baš na toj spoznaji marketingaši i ekipa iz prodaje igraju igru kako bi postigli bolje poslovne rezultate, piše business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    13.03. (07:30)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Razočaranje

    Tehnika ‘osvještavanja razočaranja’ ili narodski rečeno ‘trljanje soli u ranu’ bez obzira na osvještavanje, iskustva i ‘prozirnost’ i dan danas funkcionira. Uspješnost ove tehnike je u našoj ‘konfiguraciji’ da lako zaboravljamo što nas je dovelo do negativnog iskustva, piše business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    19.02. (23:08)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Deal breaker

    “Osvijestite da kako klijenti biraju vas, tako i vi birate njih. Bilo ovo da radite na pultu ili blagajni ili taksiju ili projektantskom uredu ili kao odvjetnik ili kao liječnik ili kao poduzetnik. Vi ste taj koji definira pravila i ako ima nešto što vam se ne sviđa i nešto što je deal breaker, tada bolje da prekinete odnos ili da uopće ne ulazite u njega”, savjetuje business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    05.02. (23:17)

    Iz coacheve bilježnice

    Kako najbrže skuriti* hrpu love

    “To što je nešto sexy i fora i da će vas zbog toga susjedi tapšati po ramenima ili frendovi hvaliti jer su vas vidjeli na TV-u, ne donosi lovu na poslovni račun ako to direktno ne pridonosi privlačenju potencijalnih klijenata ili povećava broj / iznos uplata”, savjetuje business coach Goran Blagus. Monitor.hr