• 29.03.2017. (04:00)

    Sponzorirana vijest

    Amantilla relax – prirodno do mira i sna

    Stres je glavni uzročnik emocionalnih tegoba koje mogu narušiti i vaše fizičko zdravlje. Čak 77 posto osoba osjeća psihofizičke simptome koji su izravna posljedica stresa. Amantilla je prirodni, biljni tekući ekstrakt koji otopljen u čaši vode gotovo trenutno uklanja tjeskobu, donosi osjećaj smirenosti te potiče dubok i kvalitetan san. Velika prednost Amantille je što, za razliku od drugih suplemenata i tableta za smirenje, ne izaziva ovisnost. Amantilla relax je dostupna u svim boljim ljekarnama, a više možete saznati i na amantilla.hr

  • Slične vijesti

    11.05. (10:30)

    Go away

    Sedam načina kako se nositi sa stresom i sačuvati zdravlje

    Stresni događaji su dio života i ne možemo ih izbjeći, ali možemo naučiti kako se nositi sa stresom i sačuvati svoje zdravlje. Joga, tehnike disanja, masaže i meditacije pomoći će vam opustiti se, što je vrlo važno iako to često podcjenjujemo. Bitno je zdravo se hraniti i vježbati, imati prijatelje i hobije. RTL

    05.05. (16:30)

    Idemo u planine

    Kako nas radno mjesto ubija

    Mnoga istraživanja pokazala su kako je radno mjesto najveći izvor stresa, a time i odgovoran za razvoj nezdravih navika koje su izazvane stresom poput pušenja, alkohola, droge ili prejedanja. Bolesti koje se onda javljaju kao posljedica koštaju države, primjerice američka ekonomija izgubi 300 milijardi dolara zbog stresa radnika na poslu. BBC

    25.04. (08:46)

    Dobar, loš, tumor

    Profesor Lauc: Većina ljudi nakon 40. godine ima neki tumor

    Većina ljudi nakon 40. godine ima neku vrstu tumora, bilo benignog ili malignog, a drugo je pitanje hoće li čovjeka taj tumor ubiti ili će ga imunosni sustav moći kontrolirati, rekao je prof. dr. Gordan Lauc, jedan od vodećih svjetskih znanstvenika u istraživanju glikana, sinoć u U svom filmu. On uzrok vidi u stresu – ljudi koji su pod stresom i osjećaju se ugroženi iscrpljuju svu svoju energiju imunosnog, probavnog i reproduktivnog sustava i zbog toga obolijevaju. HRT

    29.01. (22:30)

    Lijepo sročeno

    Hamvas: Spavati znači pretvoriti se u tamu

    “San nije odmor, nego kozmička metamorfoza; pretvaranje u tamnu noć. To je tajna sna: spavati znači pretvoriti se u tamu. Živo biće zgasne, kao svjetlost, u svom kultu imitira sunce: skrije se, pokrije, zađe. Tko sanja, on se vraća, ima nedovršenih poslova. Nesanica nije znak starosti, već nemogućnosti za promjene”, prenosi Kultiviši se misli mađarskog pisca i filozofa Bele Hamvasa.

    17.01. (20:30)

    Zdrav duh u zdravom tijelu

    Savjet liječnika: Ne izbjegavajte stres, radije naučite kako se nositi s njim

    Stres sam po sebi nije u direktnoj vezi s razvojem onkoloških bolesti, već je u vezi sve ono što prati stanje stresa. To su načini suočavanja i nošenja sa stresnim situacijama te osobine ličnosti koje određuju kako će se tko ponašati u nekoj stresnoj situaciji. Neučinkoviti načini nošenja sa stresom narušavaju unutarnju homeostazu organizma, narušava se psihoneuroimunološka veza, dolazi do pretjeranog lučenja hormona koji utječu na narušavanje normalnog funkcioniranja organizma i kao posljedica javlja se bolest, kaže psihologinja Lovorka Brajković. Večernji

    27.11.2017. (16:47)

    Vrijeme za crne misli

    Kako biti bolji u brizi?

    Ljudi koji stalno brinu osjećaju veliki stres i nikada ne mogu naći mir, no to stanje anksioznosti osim negativnih, ima i svoje pozitivne strane ako se drži pod kontrolom. Primjerice, ako stalno očekuju negativni ishod, onda su spremni kada se nešto loše doista dogodi, a isto tako su sretniji ako se dogodi nešto dobro, piše The Cut.

    02.11.2017. (08:44)

    OpazZzZno

    Manjak sna šteti mentalnom zdravlju

    Prema istraživanju znanstvenika sa Sveučilišta Oxford, manjak sna uzrokuje povećanje rizika od anksioznosti, depresije i stresa. Stručnjaci su pratili četiri ispitanika koji su prve tri noći spavali osam sati, a sljedeće tri samo četiri sata. Nakon tri noći prekratkog sna, primijećeno je osjetno povećanje razine anksioznosti, depresije, stresa, paranoje i osjećaja nepovjerenja prema drugim ljudima. Pliva zdravlje

    26.10.2017. (11:58)

    Can't buy me love

    Kako izbjeći kupovinu iz lošeg raspoloženja

    Istraživanja pokazuju da je kupovina kao način oslobađanja od stresa češća nego što mislimo – u jednoj studiji čak je 62% ispitanika priznalo kako su u posljednjih tjedan dana kupili nešto kako bi si popravili raspoloženje. No kad takav način “uveseljavanja” postane kompulzivan, može dovesti do financijskih poteškoća i svađa s bližnjima. Zato umjesto da po sreću krenete u dućan, pokušajte na primjer umjesto toga presložiti ormare, savjetuje između ostalog Telegram.

    27.09.2017. (11:56)

    Čuvaj se

    Zašto se češkamo kad smo pod stresom?

    Ljudi pod stresom često se češu, svjesno ili nesvjesno, a to je jedan od načina nošenja sa situacijom. Kod primata je češanje evolucijski uvjetovano ponašanje, odnosno sofisticirani oblik preživljavanja kada su pored jačeg protivnika. Kod ljudi, stres aktivira živčana vlakna koja uzrokuju svrbež, pokazuju istraživanja. Glavobolje, grčevi i želja za slatkim također su simptomi stresa. 24sata

    05.06.2017. (04:00)

    Sponzorirana vijest

    Amantilla: Najdjelotvorniji prirodni preparat protiv stresa i nesanice

    Danas je gotovo nemoguće pobjeći od stresa – osjećamo njegov pritisak od trenutka kad ustanemo ujutro iz kreveta. Međutim, sada se možete gotovo trenutno riješiti stresa, nervoze i napetosti uz Amantillu relax – prirodno sredstvo za smirenje i poticanje kvalitetnog sna. Samo pet do deset kapi Amantille u čaši vode gotovo trenutno će ukloniti nervozu, pritisak u grudima i napetost. Za dubok i odmoran san dovoljno je uzeti 15 kapi s vodom 15 minuta prije odlaska u krevet. Amantilla Relax je dostupna u svim ljekarnama, a više saznajte na www.amantilla.hr.

  • Slične vijesti

    11.05. (10:30)

    Go away

    Sedam načina kako se nositi sa stresom i sačuvati zdravlje

    Stresni događaji su dio života i ne možemo ih izbjeći, ali možemo naučiti kako se nositi sa stresom i sačuvati svoje zdravlje. Joga, tehnike disanja, masaže i meditacije pomoći će vam opustiti se, što je vrlo važno iako to često podcjenjujemo. Bitno je zdravo se hraniti i vježbati, imati prijatelje i hobije. RTL

    05.05. (16:30)

    Idemo u planine

    Kako nas radno mjesto ubija

    Mnoga istraživanja pokazala su kako je radno mjesto najveći izvor stresa, a time i odgovoran za razvoj nezdravih navika koje su izazvane stresom poput pušenja, alkohola, droge ili prejedanja. Bolesti koje se onda javljaju kao posljedica koštaju države, primjerice američka ekonomija izgubi 300 milijardi dolara zbog stresa radnika na poslu. BBC

    25.04. (08:46)

    Dobar, loš, tumor

    Profesor Lauc: Većina ljudi nakon 40. godine ima neki tumor

    Većina ljudi nakon 40. godine ima neku vrstu tumora, bilo benignog ili malignog, a drugo je pitanje hoće li čovjeka taj tumor ubiti ili će ga imunosni sustav moći kontrolirati, rekao je prof. dr. Gordan Lauc, jedan od vodećih svjetskih znanstvenika u istraživanju glikana, sinoć u U svom filmu. On uzrok vidi u stresu – ljudi koji su pod stresom i osjećaju se ugroženi iscrpljuju svu svoju energiju imunosnog, probavnog i reproduktivnog sustava i zbog toga obolijevaju. HRT

    16.03. (14:23)

    Vrijeme u koje se budite noću otkriva što nije dobro

    Iscrpnije...
    05.02. (12:14)

    Činjenje dobrih djela učinkovita je metoda borbe protiv stresa – pomaganje drugim ljudima vraća osjećaj kontrole nad situacijom te ublažava osjećaj bespomoćnosti

    Iscrpnije...
    29.01. (22:30)

    Lijepo sročeno

    Hamvas: Spavati znači pretvoriti se u tamu

    “San nije odmor, nego kozmička metamorfoza; pretvaranje u tamnu noć. To je tajna sna: spavati znači pretvoriti se u tamu. Živo biće zgasne, kao svjetlost, u svom kultu imitira sunce: skrije se, pokrije, zađe. Tko sanja, on se vraća, ima nedovršenih poslova. Nesanica nije znak starosti, već nemogućnosti za promjene”, prenosi Kultiviši se misli mađarskog pisca i filozofa Bele Hamvasa.

    17.01. (20:30)

    Zdrav duh u zdravom tijelu

    Savjet liječnika: Ne izbjegavajte stres, radije naučite kako se nositi s njim

    Stres sam po sebi nije u direktnoj vezi s razvojem onkoloških bolesti, već je u vezi sve ono što prati stanje stresa. To su načini suočavanja i nošenja sa stresnim situacijama te osobine ličnosti koje određuju kako će se tko ponašati u nekoj stresnoj situaciji. Neučinkoviti načini nošenja sa stresom narušavaju unutarnju homeostazu organizma, narušava se psihoneuroimunološka veza, dolazi do pretjeranog lučenja hormona koji utječu na narušavanje normalnog funkcioniranja organizma i kao posljedica javlja se bolest, kaže psihologinja Lovorka Brajković. Večernji

    13.01. (21:20)

    Kod osoba izloženih pojačanom stresu na radnom mjestu s vremenom raste rizik za dijabetes, i to ne malo nego za 68 posto

    Iscrpnije...
    27.11.2017. (16:47)

    Vrijeme za crne misli

    Kako biti bolji u brizi?

    Ljudi koji stalno brinu osjećaju veliki stres i nikada ne mogu naći mir, no to stanje anksioznosti osim negativnih, ima i svoje pozitivne strane ako se drži pod kontrolom. Primjerice, ako stalno očekuju negativni ishod, onda su spremni kada se nešto loše doista dogodi, a isto tako su sretniji ako se dogodi nešto dobro, piše The Cut.