Bilo kuda Uber svuda. Ili njegovi konkurenti - Monitor.hr
18.07.2018. (07:07)

Uber umjesto ZET-a?

Bilo kuda Uber svuda. Ili njegovi konkurenti

Nova strategija Ubera sada je već prilično jasna i maksimalistička: ta će aplikacija biti središnja točka za sve vrste gradskog prijevoza, od automobila preko električnih bicikala do romobila te gradskih autobusa, vlakova i metroa. Pregled stanja u tom brzo rastućem biznisu pogledajte u članku.


Slične vijesti

14.12.2021. (10:00)

Zujanje po cesti

Izračunat ekološki utjecaj šireg prihvaćanja električnih romobila

Istraživanje provedeno u Velikoj Britaniji pokazalo je da 22 % ispitanih smatra kako bi moglo prijeći s automobila na električni romobil za kraće udaljenosti, a s obzirom na to da svaki automobil pređe 47 kilometara godišnje na takvim udaljenostima, prelaskom bi se uštedjelo 44 000 tona emisija ugljikova dioksida u atmosferu. Brojke pokazuju da je riječ o emisiji 29 000 automobila. U toj zemlji vožnja električnih romobila na javnim cestama i dalje je ilegalna, a ograničeni su na privatne površine i pokusna područja, dok se u Hrvatskoj raspravlja o novom zakonu te pitanju ograničenja snage. Bug

11.11.2021. (17:00)

Bilo kuda romobili svuda

Novi zakon uvodi pravila za električne romobile, više neće moći svugdje voziti

Izmjenama i dopunama zakona definira se da u “pomoćna pješačka sredstva” spadaju romobili bez motornog ili električnog pogona, koturaljke, role, a u “osobna prijevozna sredstva” spadaju monocikli s motornim ili električnim pogonom, segwayi, hoverboardi, romobili s motornim ili električnim pogonom. Vozači “osobnih prijevoznih sredstava” bit će dužni kretati se biciklističkom stazom u smjeru kretanja, a u slučajevima da ona ne postoji, mogu se kretati površinama namijenjenim za kretanje pješaka te zonama smirenog prometa pod uvjetom da vode računa o sigurnosti drugih sudionika u prometu. Također se predlaže da se kazne za neprilagođenu brzinu automobila povećaju s 500 na 1000 kuna. Index

28.06.2021. (21:00)

Smrtonosna vožnja u pješačkoj zoni

U Parizu već dvoje poginulih pješaka od naleta električnih automobila

Tužitelji u Parizu podignuli su optužnicu protiv mlade žene osumnjičene da je električnim romobilom u pješačkoj zoni u Parizu udarila 32-godišnju Talijanku koja je u bolnici umrla od ozljeda. Ona je uhićena u četvrtak i optužena za nehotično ubojstvo uz dvije otegotne okolnosti, bijeg i namjerno kršenje sigurnosti i opreza. Jedna 75-godišnjakinja je smrtno stradala pri naletu električnog romobila koji je vozio 31-godišnjak u Parizu. Vozači električnih romobila i sličnih vozila ozlijedili su u Parizu 78 osoba, prema podacima prometne policije koji imaju podatke samo o nesrećama zbog kojih je intervenirala policija. Tportal

24.12.2019. (17:30)

A, e-romb

Električni romobili za najam lansirani u Splitu

Bolt je u Splitu lansirao novu uslugu kratkoročnog najma gradskih električnih romobila – na više lokacija u gradu postavili su 50-ak e-romobila, a za nekoliko tjedana postavit će ih još nekoliko puta više. Otključavanje romobila košta četiri kune, a svaka minuta vožnje još po kunu. Na Redditu se pitaju kako će izgledati vožnja e-romobilom u gradu gdje nema biciklističkih staza. Jutarnji

22.09.2019. (12:30)

Strujni udar

Problem s električnim romobilima – već sad je ozlijeđenih više nego biciklista

“Sada već na dnevnoj bazi u klinici zbrinjavamo vozače električnih romobila” – kažu iz zagrebačke Klinike za traumatologiju, te dodaju da je od proljeća ove godine sve veći broj ozlijeđenih vozača romobila, koji su premašili bicikliste. Prema zakonom vozač romobila se smatra pješakom, može se kretati samo površinom kojim se kreću pješaci i zabranjena mu je vožnja kolnikom, iako može ići i do 40 km/h. Prometni stručnjak Željko Marušić smatra da se romobile treba tretirati kao bicikle. 24 sata

20.05.2019. (21:30)

Fiksiranje na auto je prošlost. Električni romobili dolaze

Prijevozno sredstvo budućnosti teško je nešto preko deset kilograma i za samo nekoliko sekundi postiže brzinu od 20 km na sat. “Ne emitira štetne plinove, fleksibilan je za upotrebu, a vožnja također predstavlja zadovoljstvo. Ovo vozilo je zamišljeno kao zamjena za druge prometne ponude.” DW