• 16.02.2015. (15:45)

    Etiketa ne odgovara sadržaju

    Bivši ministri: ‘Croatia, full of life’ je prevara, gosti će otići razočarani

    “Gledajući trendove u svjetskom turizmu, mislim da je slogan ‘Croatia, full of life‘ pogođen. Međutim u sadržajnom smislu, u kontekstu hrvatske turističke ponude, njezine kvalitete i sadržaja, taj slogan ne odražava to stanje i s tog aspekta on je praktički prevara, a možda je to malo teška riječ. Nije problem koliko je taj slogan koštao, nego koliko ćemo ga vremena upotrebljavati i je li stoga pogođen s te pozicije,a bojim se da nije”, prokomentirao je novi HZT-ov slogan bivši ministar turizma Ivan Herak, a Damir Bajs složio se da ćemo sloganom “doći u opasnost da naši gosti budu razočarani ili u najbolju ruku zbunjeni”. T-Portal



  • Slične vijesti

    18.02.2015. (12:26)

    Sloganska nesloga

    Novi slogan HTZ-a: ‘Što obećaš, to moraš napraviti’

    Novac za novi slogan HTZ-a mogao se pametnije iskoristiti, smatra slovenski marketinški stručnjak Aljoša Bagola – primjerice globalnom kampanjom na Facebooku, koja bi natjerala ljude da guglaju Hrvatsku. “Novi slogan hrvatskog turizma obećanje je koje država mora ispuniti na svakom koraku. U očima svakog turista Hrvatska sada mora uvijek biti ‘puna života’, inače će biti vrlo razočarani. Slogan je vrlo klišeiziran i bez posebne veze s Hrvatskom, no privlačniji je od prijašnjeg i mnogo jednostavniji za korištenje u suvremenom digitalnom svijetu – hashtag #fulloflife može biti pametna promotivna strategija koja će krasiti stotine tisuća selfieja”, objašnjava Bagola i dobre strane. T-Portal

    14.02.2015. (15:03)

    Ispeci pa reci

    "Slogan Hrvatske lako je mogao biti i ‘full of shit’"

    “Tko god je gledao popularnu seriju ‘Mad Men’ o njujorškim kopirajterima u 50-ima, zna da je osnovna svrha slogana pobuditi emotivnu asocijaciju. Ako je Hrvatska proizvod, onda slogan nije tu da govori o njezinoj uporabnoj vrijednosti, već simboličkoj. Gramatička konstrukcija ‘full of…’ idealna je za derivacije, a posebno za one posprdnog tipa ‘full of shit’, pa to svakako jest veliki propust autora”, komentira novi slogan HTZ-a spisateljica Andrea Pisac. T-Portal

    12.02.2015. (16:36)

    Zbogom Mediteran kakav je nekad bio

    Twitter zajednica ruga se HTZ-ovu sloganu

    Čim je Hrvatska turistička zajednica objavila novi slogan ‘Hrvatska, puna života‘, na Twitteru je krenula salva sarkazma i rugalica: “Hrvatska, tko preživi – pričat će”, “Hrvatska, mjesto gdje je ubijen Joffrey Baratheon” i “Hrvatska, di si bio ’91”, samo su neki od primjera korisnika koji su si dali oduška. Izvorni slogan hrvatskog turizma osmislio je konzorcij agencija iz Hrvatske, Velike Britanije i Španjolske, a odabran je “zbog jednostavnosti, fleksibilnosti, originalnosti i jer sažima sve što Hrvatska nudi”, kažu u HTZ-u. T-Portal

    12.02.2015. (13:30)

    Onda ga prikoljemo i poslužimo za ručak

    Novi slogan turističke zajednice – "Hrvatska, puna života"

    Novi slogan hrvatskog turizma glasi “Croatia, full of life” (“Hrvatska, puna života”) i ubuduće će zamijeniti slogan “Mediteran kakav je nekad bio”. “Croatia, full of life” kod ispitanika je budilo pozitivne emocije upravo zbog riječi “život”, koju do sada u svome turističkome sloganu nije koristila niti jedna druga turistička zemlja niti destinacija, poručuju iz HTZ-a. Kompletan slogan kojime će se Hrvatska ubuduće predstavljati je “Don’t fill your life with days, fill your days with life”. Promocija s novim sloganom kreće u rujnu. Monitor

  • Slične vijesti

    22.04.2015. (21:53)

    ‘Land of rape and honey’: Kanadski gradić razmatra pitanje novog slogana nakon 55 godina…

    Iscrpnije...
    18.02.2015. (12:26)

    Sloganska nesloga

    Novi slogan HTZ-a: ‘Što obećaš, to moraš napraviti’

    Novac za novi slogan HTZ-a mogao se pametnije iskoristiti, smatra slovenski marketinški stručnjak Aljoša Bagola – primjerice globalnom kampanjom na Facebooku, koja bi natjerala ljude da guglaju Hrvatsku. “Novi slogan hrvatskog turizma obećanje je koje država mora ispuniti na svakom koraku. U očima svakog turista Hrvatska sada mora uvijek biti ‘puna života’, inače će biti vrlo razočarani. Slogan je vrlo klišeiziran i bez posebne veze s Hrvatskom, no privlačniji je od prijašnjeg i mnogo jednostavniji za korištenje u suvremenom digitalnom svijetu – hashtag #fulloflife može biti pametna promotivna strategija koja će krasiti stotine tisuća selfieja”, objašnjava Bagola i dobre strane. T-Portal

    14.02.2015. (15:03)

    Ispeci pa reci

    "Slogan Hrvatske lako je mogao biti i ‘full of shit’"

    “Tko god je gledao popularnu seriju ‘Mad Men’ o njujorškim kopirajterima u 50-ima, zna da je osnovna svrha slogana pobuditi emotivnu asocijaciju. Ako je Hrvatska proizvod, onda slogan nije tu da govori o njezinoj uporabnoj vrijednosti, već simboličkoj. Gramatička konstrukcija ‘full of…’ idealna je za derivacije, a posebno za one posprdnog tipa ‘full of shit’, pa to svakako jest veliki propust autora”, komentira novi slogan HTZ-a spisateljica Andrea Pisac. T-Portal

    12.02.2015. (16:36)

    Zbogom Mediteran kakav je nekad bio

    Twitter zajednica ruga se HTZ-ovu sloganu

    Čim je Hrvatska turistička zajednica objavila novi slogan ‘Hrvatska, puna života‘, na Twitteru je krenula salva sarkazma i rugalica: “Hrvatska, tko preživi – pričat će”, “Hrvatska, mjesto gdje je ubijen Joffrey Baratheon” i “Hrvatska, di si bio ’91”, samo su neki od primjera korisnika koji su si dali oduška. Izvorni slogan hrvatskog turizma osmislio je konzorcij agencija iz Hrvatske, Velike Britanije i Španjolske, a odabran je “zbog jednostavnosti, fleksibilnosti, originalnosti i jer sažima sve što Hrvatska nudi”, kažu u HTZ-u. T-Portal

    12.02.2015. (13:30)

    Onda ga prikoljemo i poslužimo za ručak

    Novi slogan turističke zajednice – "Hrvatska, puna života"

    Novi slogan hrvatskog turizma glasi “Croatia, full of life” (“Hrvatska, puna života”) i ubuduće će zamijeniti slogan “Mediteran kakav je nekad bio”. “Croatia, full of life” kod ispitanika je budilo pozitivne emocije upravo zbog riječi “život”, koju do sada u svome turističkome sloganu nije koristila niti jedna druga turistička zemlja niti destinacija, poručuju iz HTZ-a. Kompletan slogan kojime će se Hrvatska ubuduće predstavljati je “Don’t fill your life with days, fill your days with life”. Promocija s novim sloganom kreće u rujnu. Monitor