• 12.02. (10:23)

    Potapanje brodova

    Brodosplit prestaje primati državnu pomoć, vjerojatno slijede otkazi

    Uljanik, najuspješnije domaće brodogradilište u ovom stoljeću, dospjelo je na rub propasti, riječki 3. maj utopio se u pulskom Uljaniku koji ga je imao spasiti, Brodotrogir je ionako zanemarivo malen u poredbi s ostalima, pišu Novosti o hrvatskim brodogradilištima s naglaskom na najveće – Brodosplit. Njemu 28. veljače ističe petogodišnja faza nakon koje vlasnik Tomislav Debeljak više neće primati golemu državnu ispomoć, ali neće morati trpjeti ni onolike radnike. Ovaj škver u proteklih pet godina nije isporučio doslovno nijedan sasvim dovršen veći brod ugovoren u Debeljakovo vrijeme, a najveći uspjeh bila je gradnja brane za obranu Venecije od morskih poplava.

  • Slične vijesti

    16.04. (12:35)

    Jamstva tražim, i vama bih ih dao

    Danko Končar: Uljanik mora ostati brodogradilište

    Brodogradilište Uljanik i 3. maj čine radnici, njihovo znanje i sposobnost gradnje vrhunskih brodova, a koliki su trenutačno dugovi je nebitno, bitno je kakvi su potencijali, a oni su ogromni – kaže Danko Končar, vlasnik Brodotrogira, koji je u procesu preuzimanja 3. maja i Uljanika, u intervjuu Večernjem. O ideji da Uljanik postane centar projektiranja brodogradnje, a ne brodogradilište kaže da “to što Uljanik može i zna projektirati malo drugih brodogradilišta na svijetu može i zna. S druge strane, Uljanik je prvenstveno brodogradilište i to mora i ostati”. O tome da ima imovinu vrijednu 2 milijarde eura kaže da su njegovo bogatstvo “obitelj, prijatelji, bliski suradnici, zezancija, druženje, novi projekti, izazovi”.

    29.03. (07:31)

    Arena brodova

    Končar kupio i brodogradilište Uljanik

    Šefovi Uljanika odabrali su Kermas energiju Danka Končara za strateškog partnera u dokapitalizaciji tog brodogradilišta, čime vlasnik Brodotrogira ulazi u vlasničku strukturu Uljanika i brodogradilišta 3. maj. Kaže Končar – “uz Uljanik i 3. maj te integraciju Brodotrogira u ovu respektabilnu brodograđevnu grupu mi u Kermasu vjerujemo kako će hrvatska brodogradnja ponovo postati bitan igrač na europskoj brodograditeljskoj sceni”. Sindikatski šef Bruno Bulić rekao je kako očekuje da brodogradnje u Uljaniku ostane što je moguće više – “ako se ona jednom ugasi, više se neće pokrenuti”, a gradonačelnik Pule Boris Miletić dodao je da “Uljanik ima 160 godina akumuliranog znanja koje treba kapitalizirati”.

    22.03. (08:20)

    Stezanje šarafa

    Prvi problemi u Brodotrogiru: Otkaz prijeti 300 od 900 radnika

    Po prvi puta otkako je Brodotrogir preuzeo Danko Končar među radnicima vlada nezadovoljstvo – sigurno će biti otkaza, a navodno je od 900 zaposlenih njih čak 300 višak. Plaće su sve niže, navodno će biti smanjene i za 50 posto, a sada i kasne. Kao što se zna i ostala velika brodogradilišta su u problemima – riječki 3. maj loše posluje, zbog čega je njegov vlasnik, pulski Uljanik upao u dugove, a iz Brodosplita prijete da više neće raditi brodove ako ne nastave primati državna jamstva. HRT

    16.01. (16:28)

    Ulje na vatru

    Ako Uljanik propadne – na državu pada 659 milijuna eura kredita

    Država jamči za Uljanikove kredite vrijedne čak 659 milijuna eura, čija bi otplata u slučaju stečaja i prekida rada u potpunosti pala na leđa poreznih obveznika, piše T-Portal o krizi najvećeg hrvatskog brodogradilišta koje je samo lani napravilo gubitak od 173 milijuna kuna. Kako se čini, ići će se na prenamjenu djelatnosti brodogradilišta, vjerojatno na turizam, nešto u pravcu marina, megajahti ili hotela, što znači da će biti viška radnika, kojih je 3.000. Inače, nije beznadno – domaći poduzetnik Darko Končar i talijanska tvrtka Palumbo Group iz Napulja pokazali su interes za Uljanik. “Upucali smo sto milijardi kuna u brodogradnju i poljoprivredu od osamostaljenja države, a one još uvijek nisu uspjele postati konkurentne”, komentira stručnjak za restrukturiranje Andrej Grubišić. “Ova generacija Puležana vidjet će kako umire mater i otac Istre i Pule”, rekao je bivši saborski zastupnik Damir Kajin o planu restrukturiranja poslanom u Bruxelles na odobrenje.

    24.10.2017. (15:54)

    Kad je Hrvatska nekome Irska

    Poljaci došli raditi u Brodosplit – prvi radnici iz EU u proizvodnji u RH

    Jučer je u Brodosplitu počelo raditi 34 radnika iz Poljske, što je prvi put da se u Hrvatskoj u proizvodnom sektoru u većem broju angažiralo strane radnike iz neke od članica EU. U brodogradilištu će raditi na najvećem jedrenjaku na svijetu, novogradnji 483 Flying Clipper, konkretno će raditi drvodjelske poslove ugradnje kabina i javnih prostora za putnike i posadu, te na poslovima limovanja, odnosno montaže i izolacije tankim čeličnim limovima u strojarnici. Poslovni

    03.06.2017. (15:46)

    Prva plovidba

    Brodosplit: Porinut novoizgrađeni Obalni ophodni brod za HRM

    U splitskom brodogradilištu porinut je obalni ophodni brod, prvi od pet takvih brodova koje za potrebe Hrvatske ratne mornarice (HRM) gradi Brodosplit. Ministarstvo obrane preuzet će ga, kako je najavljeno, u roku od tri mjeseca nakon što se završe ispitivanja taktičko-tehničkih karakteristika broda. Brod dužine 43,5 metara razvijat će brzinu 28 čvorova i moći će jednim ukrcajem goriva otploviti 1000 nautičkih milja. HRT

    02.06.2017. (08:18)

    Kud plovi ovaj brod

    Porinuće prvoga domaćeg vojnog broda u 16 godina

    Ove subote će u splitskom brodogradilištu Brodosplit javnosti po prvi put biti prikazana Novogradnja 540, prototip broda koji je naručio MORH. Brod je vrijedan 400 milijuna kuna i jedan je od ukupno pet naručenih za Obalnu stražu. Od zadnjeg porinuća vojnog broda u nekom od naših brodogradilišta prošlo je 16 godina. Poslovni

    17.05.2017. (09:59)

    S vaše desne strane je stroj za varenje...

    Nova turistička znamenitost u Splitu – brodogradilište!

    Unatoč buci i prljavštini turistima je u Splitu kao znamenitost postalo zanimljivo – brodogradilište. U samo godinu dana posjetilo ga je 1.500 ljudi – škole i fakulteti iz Splita, Benkovca, Zadra, Dubrovnika, Brača, Korčule, Jastrebarskog i Zagreba, a dolaze i stranci, Francuzi, Nijemci, Izraelci te ponajviše Slovenci. U dva sata obilaska razgledaju proces gradnje broda, dopremanje materijala, rezanje čelika, izradu blokova, montažu na navozu, porinuće i opremanje na opremnoj obali… Poslovni

  • Slične vijesti

    16.04. (12:35)

    Jamstva tražim, i vama bih ih dao

    Danko Končar: Uljanik mora ostati brodogradilište

    Brodogradilište Uljanik i 3. maj čine radnici, njihovo znanje i sposobnost gradnje vrhunskih brodova, a koliki su trenutačno dugovi je nebitno, bitno je kakvi su potencijali, a oni su ogromni – kaže Danko Končar, vlasnik Brodotrogira, koji je u procesu preuzimanja 3. maja i Uljanika, u intervjuu Večernjem. O ideji da Uljanik postane centar projektiranja brodogradnje, a ne brodogradilište kaže da “to što Uljanik može i zna projektirati malo drugih brodogradilišta na svijetu može i zna. S druge strane, Uljanik je prvenstveno brodogradilište i to mora i ostati”. O tome da ima imovinu vrijednu 2 milijarde eura kaže da su njegovo bogatstvo “obitelj, prijatelji, bliski suradnici, zezancija, druženje, novi projekti, izazovi”.

    29.03. (07:31)

    Arena brodova

    Končar kupio i brodogradilište Uljanik

    Šefovi Uljanika odabrali su Kermas energiju Danka Končara za strateškog partnera u dokapitalizaciji tog brodogradilišta, čime vlasnik Brodotrogira ulazi u vlasničku strukturu Uljanika i brodogradilišta 3. maj. Kaže Končar – “uz Uljanik i 3. maj te integraciju Brodotrogira u ovu respektabilnu brodograđevnu grupu mi u Kermasu vjerujemo kako će hrvatska brodogradnja ponovo postati bitan igrač na europskoj brodograditeljskoj sceni”. Sindikatski šef Bruno Bulić rekao je kako očekuje da brodogradnje u Uljaniku ostane što je moguće više – “ako se ona jednom ugasi, više se neće pokrenuti”, a gradonačelnik Pule Boris Miletić dodao je da “Uljanik ima 160 godina akumuliranog znanja koje treba kapitalizirati”.

    22.03. (08:20)

    Stezanje šarafa

    Prvi problemi u Brodotrogiru: Otkaz prijeti 300 od 900 radnika

    Po prvi puta otkako je Brodotrogir preuzeo Danko Končar među radnicima vlada nezadovoljstvo – sigurno će biti otkaza, a navodno je od 900 zaposlenih njih čak 300 višak. Plaće su sve niže, navodno će biti smanjene i za 50 posto, a sada i kasne. Kao što se zna i ostala velika brodogradilišta su u problemima – riječki 3. maj loše posluje, zbog čega je njegov vlasnik, pulski Uljanik upao u dugove, a iz Brodosplita prijete da više neće raditi brodove ako ne nastave primati državna jamstva. HRT

    08.03. (10:29)

    Vlasnik Brodosplita Tomislav Debeljak od Vlade traži kreditna jamstva za gradnju većih brodova u brodogradilištu Brodosplit, inače će otpustiti polovicu od 2.000 sad zaposlenih radnika

    Iscrpnije...
    16.01. (16:28)

    Ulje na vatru

    Ako Uljanik propadne – na državu pada 659 milijuna eura kredita

    Država jamči za Uljanikove kredite vrijedne čak 659 milijuna eura, čija bi otplata u slučaju stečaja i prekida rada u potpunosti pala na leđa poreznih obveznika, piše T-Portal o krizi najvećeg hrvatskog brodogradilišta koje je samo lani napravilo gubitak od 173 milijuna kuna. Kako se čini, ići će se na prenamjenu djelatnosti brodogradilišta, vjerojatno na turizam, nešto u pravcu marina, megajahti ili hotela, što znači da će biti viška radnika, kojih je 3.000. Inače, nije beznadno – domaći poduzetnik Darko Končar i talijanska tvrtka Palumbo Group iz Napulja pokazali su interes za Uljanik. “Upucali smo sto milijardi kuna u brodogradnju i poljoprivredu od osamostaljenja države, a one još uvijek nisu uspjele postati konkurentne”, komentira stručnjak za restrukturiranje Andrej Grubišić. “Ova generacija Puležana vidjet će kako umire mater i otac Istre i Pule”, rekao je bivši saborski zastupnik Damir Kajin o planu restrukturiranja poslanom u Bruxelles na odobrenje.

    24.10.2017. (15:54)

    Kad je Hrvatska nekome Irska

    Poljaci došli raditi u Brodosplit – prvi radnici iz EU u proizvodnji u RH

    Jučer je u Brodosplitu počelo raditi 34 radnika iz Poljske, što je prvi put da se u Hrvatskoj u proizvodnom sektoru u većem broju angažiralo strane radnike iz neke od članica EU. U brodogradilištu će raditi na najvećem jedrenjaku na svijetu, novogradnji 483 Flying Clipper, konkretno će raditi drvodjelske poslove ugradnje kabina i javnih prostora za putnike i posadu, te na poslovima limovanja, odnosno montaže i izolacije tankim čeličnim limovima u strojarnici. Poslovni

    03.06.2017. (15:46)

    Prva plovidba

    Brodosplit: Porinut novoizgrađeni Obalni ophodni brod za HRM

    U splitskom brodogradilištu porinut je obalni ophodni brod, prvi od pet takvih brodova koje za potrebe Hrvatske ratne mornarice (HRM) gradi Brodosplit. Ministarstvo obrane preuzet će ga, kako je najavljeno, u roku od tri mjeseca nakon što se završe ispitivanja taktičko-tehničkih karakteristika broda. Brod dužine 43,5 metara razvijat će brzinu 28 čvorova i moći će jednim ukrcajem goriva otploviti 1000 nautičkih milja. HRT