Utorak, 12.09.2017.

Tagovi: business coaching, savjeti o poslu

  • 14:47

Iz coacheve bilježnice

Business coaching: Malo drugačiji, poželjniji, draži…

Majstori manipulacije kuže da se za dobivanje pažnje (čitaj: novac, vrijeme, energija…) može iznimno dobro iskoristiti tehnika FAVORIZIRANJA. Konačno netko tko vas sluša i netko tko pokazuje interes za vaše savjete i razmišljanja te konačno netko tko ih doživljava jako vrijednim i korisnim. Ako niste “osjetili” da je interes glumljen i neiskren, budite sigurni da ste “kuhani & pečeni”

Piše: Goran Blagus

Jeste li se ikada našli u situaciji da vam se između dviju osoba nekako više sviđa, bude ugodnija i bude draža, ma, bude favorit, jedna od njih i to bez obzira na to što obje imaju iste kvalitete, kompetencije, vještine, rezultate?

Možda čak za ovu koju nekako intimno (ne seksualno) favorizirate znate da je nešto “slabija” i ipak se odlučite dati joj svoju pažnju, jer ima nešto u njoj, osjećate neki potencijal…

Nekako osjećate da u toj osobi prepoznajte sebe i neka svoja iskustva, osjećate neku vezu i osjećate da je odluka koju ste donijeli najbolja za vas.

U glavama manipulatora jako je dobro poznat gornji scenarij i majstori manipulacije kuže da se za dobivanje pažnje (čitaj: novac, vrijeme, energija…) može iznimno dobro iskoristiti tehnika FAVORIZIRANJA.

Za naše krajeve ova tehnika često se povezuje s mitom i "podmazivanjem" gdje je dovoljno osigurati neku količinu nečeg i tko više taj pobjeđuje, no postoje trenuci kada takvo nešto nije moguće niti potrebno.

Dakle, vratimo se tehnici i što majstori manipulacije rade kako bi “upogonili” favoriziranje i istaknuli se u šumi drugih “tražitelja pažnje”.

Svatko od nas ima nekog životnog iskustva i s vremena na vrijeme se osjeća kako svoje potencijale ne koristimo maksimalno. Imamo osjećaj kako nas okolina nije do kraja prepoznala, kako znamo više nego što se vidi, kako možemo dati i pružiti više nego što smo bili u prilici, kako razmišljamo svojom glavom, kako imamo dobre ideje…

I onda se pojavi netko i pokaže iskreni interes za tim našim idejama i razmišljanjima. Netko tko konačno vidi stvari kako ih mi sami vidimo i netko tko nam je dao (ugodan) kompliment.

Taj netko čak izgovori i/ili pokaže kako mu je naša ideja, razmišljanje ili ono što smo napravili pomoglo u životu.

Vaše rješenje mu je pomoglo riješiti problem te bi ta osoba vrlo rado čula više o vama i stvarima koje radite.

Konačno netko tko vas sluša i netko tko pokazuje interes za vaše savjete i razmišljanja te konačno netko tko ih doživljava jako vrijednim i korisnim.


Hmmm… ugodno iskustvo, zar ne? Rezultat? Počet ćete se osjećati važnim i korisnim, a osoba koja je pokazala interes, majstorski je postala favorizirana.

Naravno, ne ovako na “prvu” kako sam ja ovdje opisao i secirao, no ako niste “osjetili” da je interes glumljen i neiskren, budite sigurni da ste “kuhani & pečeni” te priznajte kako je tehnika manipulacija FAVORIZIRANJE uspješno primijenjena na vama.

Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.



Ime:


Email:






Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).

Izvor: Monitor.hr