
rajčice
Ispitivanja su pokazala kako je flavonoid u pitanju, apigenin, zaustavio rast dvije vrste stanica koje se javljaju kod leukemije. Čelnik istraživanja Maikel Peppelenbosch sa Sveučilišta u Groningenu tvrdi kako bi ovaj flavonoid mogao biti ključ prevencije leukemije nakon daljnjih istraživanja.
Iako su preliminarni rezultati ohrabrujući, nizozemski znanstvenici upozoravaju kako apigenin ometa učinkovitost kemoterapije, standardnog načina liječenja osoba kojima je dijagnosticirana leukemija.
"Apigenin može biti korisno preventivno sredstvo protiv leukemije, ali se ne bi smio uzimati u isto vrijeme kada osoba prolazi kroz kemoterapiju za već utvrđenu bolest jer se može kositi s pozitivnim učincima liječenja", tvrdi Peppelenbosch u istraživanju objavljenom u časopisu Cell Death and Disease.
Saznajte koje su još namirnice bogate ovim spasonosnim flavonoidom.

