Gospodarstvo, Hrvatska

Utorak, 05.12.2017.

Tagovi: business coaching

  • 00:00

Iz coacheve bilježnice

Pokret otpora

Osoba kod osvještavanja shvati / uvidi kako samostalno ne može doći do cilja koji joj je intimno i emotivno jako važan, pa se onda lakše “preda” onome tko je razumije i demonstrira kako doći prema tom istom cilju.

Piše: Goran Blagus

Svatko od nas (i naših potencijalnih klijenata) s vremena na vrijeme osjeti poriv da se suprotstavi nekim okolnostima:

  • dosta je neznanja
  • dosta je nepravde
  • dosta je loših rezultata
  • dosta je ovog ili onog

Time što stvaramo otpor (na ovaj ili onaj način) daje nam osjećaj da imamo kontrolu, da smo svjesni i dovoljno bistri za akciju.

No, realnost je nešto sasvim drugo i rezultati su za mnoge šokantni.

To što “imamo osjećaj” je slaba točka na koju padamo kod prodaje i utjecaja dobrih & loših ljudi (neću spomenuti “onu” riječ na slovo “m”), a svijest o njoj vam je ujedno dobar početak ako želite unaprijediti svoje prodajne vještine.

Formula za tehniku:

  1. znaj što ih muči / nervira / stvara revolt
  2. potvrdi kako tome mora doći kraj
  3. prikaži sebe kao voditelja / lidera koji će to privesti kraju / završiti

Ako u ovome prepoznajete “prodajnu” formulu političara, niste daleko od istine. No, u poduzetništvu (moralnom, zakonitom, poštenom) također možete iskoristiti gornju formulu.

  • Recite DOSTA visokim računima za grijanje! (PVC stolarija)
  • Ne budite još jedan broj, svladajte XYZ kroz tečaj… (edukacijske kuće)
  • Prekinite lanac laži i obmana, pridružite se … (regrutacija novih članova)

Pozadina uspješnosti gornje tehnike je u tome što osoba kod osvještavanja shvati / uvidi kako samostalno ne može doći do cilja koji joj je intimno i emotivno jako važan, pa se onda lakše “preda” onome tko je razumije i demonstrira kako doći prema tom istom cilju.

Zanimljivo i vrlo primjenjivo u praksi.


Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.



Ime:


Email:






Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).

Izvor: Monitor.hr