Gospodarstvo

Petak, 27.10.2000.

  • 22:26

VIP net otvorio centar Službe za korisnike

Piše: M.P.

ZAGREB – Djelatnici VIP netove Službe za korisnike, koja radi svih 365 dana u godini od nula do 24 sata, putem besplatnog pozivnog broja 091 77-00, odnosno 091 77-77 za VIPme korisnike, primili su tri i pol milijuna poziva, rekla je u četvrtak predsjednica Uprave VIP neta Tatjana Holjevac na otvorenju nove poslovne zgrade Službe za korisnike, u koju je VIP net ukupno investirano oko osam milijuna maraka.

Tatjana Holjevac je dodala da je zadovoljan korisnik osnova uspješnog poslovanja prve privatne GSM tvrtke u Hrvatskoj. Nadalje, kaže ona, djelatnici Službe za korisnike, posebno se educiraju za rad sa korisnicima, te je VIP net njihov broj povećao sa 40 na 140 djelatnika.

Rukovoditeljica Službe za korisnike VIP neta Alis Kaznačić rekla je na 90 posto upita, korisnici mogu dobiti odgovor u roku od 20 sekunudi, dok na pet posto upita odgovor dobiju naknadno. Uz to, kaže ona, osim na telefonski poziv, Služba za korisnike odgovara na svu poštu, bilo da je poslana poštom ili e-mailom.

Kako se čulo, VIP je pripremio i tri nove usluge među kojima je VIP imenik, odsad dostupan i putem VIP tekstualne poruke. Uz to, VIP net je pripremio u suradnji sa Savezom gluhih i nagluhih osoba Hrvatske i posebnu ponudu mobilnih telefona s vibracijskim i svjetlosnim signalom, koji će osobe oštećena sluha moći kupiti 15 posto jeftinije. Novost je i mogućnost kupovine VIP me bonova od 0 do 24 sata na 80 bankomata Raiffeisen banke u cijeloj Hrvatskoj.

Izvor: Vjesnik