
Nekoliko je prethodnih istraživanja naglasilo dobrobiti konzumiranja čokolade, uključujući pomoć kod snižavanja rizika od moždanog udara, manje stresa i više zdravlja za srce.
U posljednjoj analizi objavljenoj u časopisu American Journal of Clinical Nutrition stručnjaci Kineske Akademije medicinskih znanosti su se koncentrirali na način na koji kakao utječe na tjelesnu masnoću, tj. lipide.
Nakon što su proučili podatke iz osam istraživanja ustanovili su kako konzumacija kakaa smanjuje razinu lošeg kolesterola LDL-a, jednako kao i razinu sveukupnog kolesterola.
Ako ste se ponadali kako ste dobili zeleno svjetlo za cijelu tablu čokolade, varate se: čokolada je samo pomogla osobama koje su već imale određene faktore rizika za razvijanje srčanih bolesti i samo ako se jela u umjerenoj količini.
Ispitanici koji su jeli kakao s 260 miligrama polifenola, antioksidansa koji se obično nalazi u biljkama, imali su najveće dobrobiti kada je u pitanju snižavanje lošeg kolesterola. Količina odgovara čokoladici od 35 grama.
LDL kolesterol bi se trebao kretati do brojke 110, a HDL (dobar kolesterol) bi trebao biti viši od 35. Liječnici preporučuju neka vam zbroj oba kolesterola bude ispod 200.

