Crne prognoze za Teslu: za sve su krivi roboti? - Monitor.hr
03.04.2018. (20:30)

Previše tehnologije

Crne prognoze za Teslu: za sve su krivi roboti?

Elon Musk tvrdi da potpuno automatiziranim postrojenjem u Fremontu ima komparativnu prednost i da je uveo inovaciju u automobilskoj industriji. Analitičari Bernsteina navode da je upravo to revolucionarno postrojenje “krivo” zašto Tesla u zadnje vrijeme ima velikih problema, da je cijeli proces preambiciozan, riskantan i prekompliciran te da roboti ne mogu dovoljno brzo proizvesti dugoočekivani model 3S. Pored automatizacije postupaka poput zavarivanja i bojanja, automatiziran je i proces finalnog sastavljanja dijelova i upravo u tome, kao i ugradnji baterije, leže najveći problemi u proizvodnji. Poslovni puls


Slične vijesti

06.03. (11:00)

Kakve aute onda smijemo voziti?

Ekstremisti su zapalili dio Tesline tvornice u Berlinu: Kažu da su razlozi – ekološki

Ljevičarski ekstremisti preuzeli su odgovornost za podmetanje nedavnog požara na električnom stupu u tvornici automobila Tesla u Berlinu, za koju su šefovi rekli da će zaustaviti proizvodnju do kraja tjedna. Za tvornicu, koja proizvodi oko 500.000 električnih automobila godišnje, kažu da troši i prirodne resurse te da nije ni ekološka ni održiva. Električni automobili sve su češće izloženi napadima aktivista za zaštitu okoliša, posebice zbog zabrinutosti da njihova proizvodnja dovodi do većih emisija od proizvodnje automobila s motorom s unutarnjim sagorijevanjem te da proizvodnja i punjenje baterija električnih automobila predstavlja teret za okoliš. U ciljanim napadima diljem Europe, uključujući Njemačku, električnim automobilima rezali su gume ili ih ispuhivali. Slučaj je komentirao i Musk: Ovo su ili najgluplji eko-teroristi na Zemlji ili su marionete onih koji nemaju dobre ekološke ciljeve. Revija HAK

25.01. (16:33)

Tesla za 2023. godinu bilježi pad profita od 23 posto

22.01. (14:00)

Ljetni auto

Vozači Tesle imaju probleme s niskim temperaturama: internet preplavile snimke napuštenih automobila

Hladno vrijeme značajno utječe na trajanje baterije Tesle, rezultirajući puno kraćim dosegom u potpuno napunjenoj bateriji. Prema istraživanju, Modeli 3, X i Y Tesle mogu izgubiti do 24 posto svog doseg u ledenim temperaturama, dok Model S može izgubiti do 28 posto. Kako je SAD pogodio gladni val, brojni vozači Tesle privremeno su napustili svoja vozila kod punionica, budući da su im se ispraznila. Punjenja koja bi trebala trajati 45 minuta produljena su na više od dva sata. Green

29.12.2023. (18:00)

Rent a Tesla car

Vlasnici prvih Cybertruckova iznajmljuju vozila, time će ih moći otplatiti za godinu dana

Unatoč činjenici da je Tesla u kupoprodajni ugovor uveo pravilo da svatko tko preproda svoj automobil u roku od godinu dana riskira kaznu do 50.000 dolara izgleda da je novi trend dobiva sve više na snazi i da je daleko unosniji. Vlasnici ga iznajmljuju za 750 dolara dnevno ili 10.000 mjesečno, a cijene rentanja rastu. Dva milijuna kupaca rezerviralo je Tesla Cybertruck, ali do sada je isporučeno tek nešto više od 500 automobila. Čini se da su oni koji su rezervirali rano i dobili pick-up izvukli dodatnu korist. Interes za unajmljivanje je ogroman, a mjesta za rane rezervacije prodaju se za više od 9000 dolara na Ebayu. Vlasnici tako mogu otplatiti Cybertruck za manje od godinu dana. Revija HAK

23.12.2023. (18:00)

Nikola bi bio ponosan

Tesla ide korak dalje: Razvija tehnologiju kućnog bežičnog punjenja

U nedavnoj epizodi serije Jay Leno’s Garage koja je tematizirala Cybertruck, glavni dizajner Franz von Holzhausen i potpredsjednik inženjeringa vozila Lars Moravy potvrdili su da tvrtka radi na tehnologiji bežičnog punjenja. Teslin pomak prema bežičnom punjenju u skladu je s dugoročnom vizijom tehnologije autonomnih vozila. Ideja je da, ako automobili mogu sami voziti, trebali bi se i puniti automatiziranim procesom. Unatoč potencijalnim prednostima, cijena bežičnih punjača mogla bi biti visoka. Potreba za induktivnom podlogom u podu garaže i induktivnim prijemnikom u vozilu mogla bi povećati troškove i težinu cjelokupnog sustava. Revija HAK

21.12.2023. (09:32)

Nemate za Cybertruck?! Nema veze, možete kupiti Teslin ruksak, koji je isto skup

15.12.2023. (09:09)

Teslin Cybertruck u crash testu: ‘Sasjeći će sve što mu se nađe na putu’

13.12.2023. (23:00)

Sjedni i vozi

Stižu baterije uz koje će električni auti prelaziti 800 kilometara, a punit će se za deset minuta

Tvrtka koja radi s Teslinim glavnim dobavljačem baterija ima tehnologiju temeljenu na siliciju koja bi automobilima mogla omogućiti domet od oko 800 kilometara i punjenje u samo deset minuta. Izvršni direktor Sile, Gene Berdichevsky, kaže da im je trebalo 12 godina i 80.000 ponavljanja da stignu do ove točke. U usporedbi s grafitom, silicij pohranjuje i do 10 puta više energije što značajno poboljšava gustoću energije baterije. Materijal, međutim, bubri tijekom opetovanog punjenja, a pukotine radikalno smanjuju vijek trajanja baterije. Silina nova tehnologija ugljikovih “skela” na nanoskali drži silicij pod kontrolom. (Telegram)

22.12.2022. (12:00)

Na dobrom putu da postane 'canceled'

Stručnjaci o Musku: Iz Twittera će otići sam, ali iz Tesle ili SpaceX-a mogli bi ga maknuti dioničari

Musk se proglasio apsolutistom slobode govora i obećao je kako će vratiti slobodu govora ne samo na Twitter već i u cijele Sjedinjene Države. U stvarnosti pokazao je koliko je ova izjava zapravo bila naivna te koliko sam ne razumije ni što je to sloboda govora, niti značenje Prvog amandmana Ustava SAD. Ta je pozicija razotkrila i njegove pogreške, laži (koje mu inače nisu baš strane), te kapriciozno i nekonzistentno ponašanje. Kakva je budućnost Twittera, teško je reći, ali ne miriše na dobro. Za očekivati je kako će i dioničari Tesle i SpaceX-a postati sve glasniji oko njegove stvarne uloge (koja i nije presudna za budućnost ovih tvrtki). Marko Rakar i Lucijan Carić za Netokraciju.