Finci napravili najbolji branding države sa samo 30 uloženih eura - Monitor.hr
26.05.2017. (14:40)

Genijalnost nema cijenu

Finci napravili najbolji branding države sa samo 30 uloženih eura

Zaposlenici portala finskog Ministarstva vanjskih poslova ThisisFINLAND blagdane 2015. godine odlučili su obilježiti na poseban način. Umjesto klasičnih fotografija ljepota zemlje, Finci su pod vodstvom Petre Theman, ravnateljice javne diplomacije Ministarstva i glavne tajnice Promidžbenog odbora, objavili set emojija koji predstavljaju neobične običaje, omiljene psovke i mitove o Finskoj. Projekt se pokazao vrlo uspješnim – priču je prenijelo 2.000 svjetskih medija, a kampanja u koju nisu uložili gotovo ništa donijela je rezultate vrijedne 3,8 milijuna eura. T-Portal


Slične vijesti

16.10.2019. (19:30)

LOLac

Najpopularniji emoji – lice koje plače od smijeha

Konzorcij Unicode, organizacija odgovorna za klasifikaciju i standardiziranje emojija, objavio je listu najkorištenijih sličica. Uvjerljivi pobjednik s oko 9,9% udjela u svim poslanim emojijima jest lice koje plače od smijeha – 😂, slijedi ga znak srca sa 6,6% – ❤️, lice sa srcima u očima – 😍 i lice koje se valja od smijeha – 😂. Na petom mjestu je obični smiley – 😊. Business Insider

17.07.2017. (15:57)

Trailer za animirani ‘Emoji film’

16.07.2017. (12:20)

Spice up your text

Zašto trebamo emojije?

Emotikoni su potiho ušli u našu komunikaciju i zamijenili riječi – neki brinu zbog toga, poput Guardianovog autora koji dramatično upozorava da nas emojiji vraćaju u mračno doba nepismenosti, neki koriste emojije za brandiranje, a neki ne vide ništa loše u tom ‘slikovnom’ izražavanju. Nautil.us piše kako i u govoru postoji mimika lica, gestikulacija rukama i ostala sredstva komunikacije tijelom, a kako je to nemoguće u digitanoj komunikaciji, emojiji itekako pomažu u prenošenju poruke.

27.06.2017. (16:10)

Milenijalci kažu da gifovi i emojiji bolje izražavaju njihove misli nego riječi

28.02.2017. (18:12)

Prve: Dvije žene vidjele da takvo što nedostaje pa napravile kolekciju arapskih emojija

12.11.2016. (14:15)

Novi emojiji – žena u hidžabu i dojenje bebe

Konzorcij koji odobrava emojije dopustio je 56 novih, među kojima su žena što doji bebu, žena u hidžabu, dijete prikladno za bilo koji spoj, odrasla osoba te starija odrasla osobu (evo ih). Osim ovih gdje se očito gledalo na političku korektnost, ima još nekih zanimljivih – lice koje povraća, eksplodirajuća glava, leteći tanjur, vampir, sendvič, brokula, čarape… Ovdje popis svih. Daily Mail

30.05.2016. (16:03)

Biblija prevedena u emojije

13.08.2015. (16:44)

Like an Egyptian

Uništavaju li nam emotikoni jezik?

Emotikoni – ikonice nasmijanih lica koja pokazuju različite emocije i njihovi nasljedici, ’emojiji’ – ikone koje ilustriraju gotovo bilo što, od Djeda Božićnjaka do hrpice izmeta – postali su toliko popularni među mladima koji komuniciraju SMS-om i mejlom da neki i ne koriste riječi. Ne morate znati strane jezike – a ni čitati! To je zabrinulo starije generacije, uključujući akademike, koji počinju strahovati zbog popularnosti komunikacije piktogramima i posljedice koje ostavlja na jezik i književnost, piše Huffington Post.

13.01.2015. (13:19)

Enciklopedija emojija: Što koji smajlić znači i gdje ih naći?