DIRTY PRETTY THINGS: 'WATERLOO TO ANYWHERE'
(Mercury/Aquarius; 2006.)
Fanovima Libertines je to odavno jasno, ali ovako konkretizirano postaje i očito da je Peter karizmatični, a Carl razumni dio bivšeg benda, iako su obojica kreativci. Dok su Babyshambles dosadni kaos kojeg poželiš slušati samo zbog liderovih dogodovština (a onda opet budu zanimljiviji njegovi ispadi), Dirty Pretty Things su puno bolji bend. Ideje su puno sažetije, cjelina kompaktnija i naziru se neke melodije. Osjeti se i odmak od starog benda prema još starijim uzorima iz 1960.-ih pa je 'Waterloo To Anywhere' kombinacija ska punka i old school rocka. No, istina je da nedostaje neki žar, neka doza luckastosti zbog koje si siguran da takvu glazbu ti sam ne možeš napraviti.

Iako su malo lošiji, DPT su dostojni da ih se spomene kao nastavak Libertines, a možemo očekivati da ćemo ih slušati na još nekim albumima. Na kojima će opet sigurno biti okej.

FEIST: 'OPEN SEASON - REMIXES AND COLLABS'
(Polydor/Universal/Aquarius; 2006.)
Feist kaže kako do ovih pjesama nije shvaćala remikse. E sad, jel' živjela na Sjevernom Polu il' je sjedila na ušima ne znam, ali prvi remiks svoje pjesme, do kojeg je došla posve neplanski, ju je oduševio i pokazao kako njena pjesma može zvučati totalno drugačije. Tad je krenula lavina iz koje je probrano 15 remiksa i suradnja. 'Mushaboom' kao njen najveći hit predstavljen je ovdje s četiri remiksa, 'Gatekeeper' i 'One Evening' s dva, a ostale s jednim. Stvari su zbilja doživjele odmicanje od originala, a i ove koje se ponavljaju imaju dosta odmaka što znači da su majstori (K-Os, Postal Service, Apostle Of Hustle) dobro napravili svoj posao. No, javlja se očekivani problem: pjesme su dobile na minutaži, album se produžio na sat vremena, kod stvari je naglašena jedna dosad neprisutna dimenzija nauštrb punini originala pa je cijeli album pomalo naporno preslušati u komadu. Iako su pojedinačno pjesme posve dobro ispale, poneke čak i uzbudljivije od originala.

29. lipnja 2006

Dirty Pretty Things

Feist