• Petak (16:30)

    Cenzurirani žele cenzurirati

    HRT pokrenuo 23 tužbe protiv drugih medija

    Najviše je tužbi protiv Indexa, Styrije i Nacionala, a prema riječima potpredsjednika HND-a Denisa Romca, tužene su gotovo sve novine i portali koji su u posljednje dvije godine kritički pisali o HRT-u. Tuži HRT i HND. Radi se uglavnom o tužbama zbog povrede ugleda i časti. “Ispada da je Hrvatska na dobrom putu da postane zemlja u kojoj čovjek ne može ništa reći, nego samo trpjeti nepravdu”, komentira Bojan Glavašević iz nadležnog saborskog odbora i dodaje kako u predmetnim objavama nije vidio ništa utuživo. Novosti


  • Slične vijesti

    05.01. (19:33)

    Knjižničarka - koja ubija pisanu riječ

    Supruga saborskog zastupnika tužila Podravski list, dobit će odštetu od 40.000 kuna zbog – pet riječi iz naslova

    Sanji Lacković, supruzi bivšeg gradonačelnika Đurđevca, dosuđena je odšteta od 40.000 kuna koliko joj treba isplatiti Podravski list. Gospođa je zaposlena u gradskoj knjižnici u vrijeme dok je njen suprug bio gradonačelnik, a tada je on bio rekao da je njegova supruga prethodno “konkurirala na dosta natječaja na području županije i nikad nije bila pozvana na razgovor” pa je list članak o zapošljavanju gđe Lacković naslovio riječima “Kad je nitko nije htio”. Glavni urednik kaže da će propasti ako budu zaista morali ovo platiti. Jutarnji

    30.12.2018. (23:00)

    Sloboda medija

    Bivša predsjednica NO HRT-a: Zbog tužbi s Prisavlja morala sam prodati stan

    Na Prisavlju vladaju dva čovjeka, a ravnatelj je samo figura, rekla je bivša predsjednica NO HRT-a Silvija Luks, koja je morala prodati stan zbog tužbi. Tuženi su i HND kao institucija te Sanja Mikleušević Pavić i Hrvoje Zovko, predsjednik HND-a. “Na Badnjak smo dobili tužbu od 250 tisuća kuna zbog nedavnog priopćenja ogranka HND-a na HRT-u, dan poslije Božića na novih 250 tisuća kuna zbog navodne povrede ugleda i časti HRT-a, a u međuvremenu sam osobno, kao bivši zaposlenik HRT-a u radnom sporu, dobio i dodatnu tužbu zbog navodno nepropisno razdužene opreme”, rekao je Zovko. Slobodna

    28.12.2018. (14:30)

    HRT tužio HND i svoje novinare – traže 511.000 kuna odštete

    HRT traži naknadu štete zbog ‘grube povrede časti, ugleda i imena’ jer je ogranak HND-a na HTV-u zbog priopćenja objavljenog u rujnu oko pokušaja preprodaje karata za SP u Rusiji. Od HND-a tužbom traže 200.000 kuna, od predsjednice Ogranka HND-a na HTV-u Sanje Mikleušević Pavić 50.000 kuna zbog potpisa na ovom tekstu. Od svog suspendiranog novinara Hrvoja Zovka i predsjednika HND-a u jednoj tužbi traže 250.000 kuna, a u drugoj 10.800 kuna za opremu koju je zadužio. Tim povodom održana je presica u HND-u.

    08.12.2018. (16:30)

    Labuđi pjev

    Odbijen program HRT-a za 2019. – “tu se uglavnom pjeva”

    Programsko vijeće HRT-a nije dalo pozitivno mišljenje o Programu rada HRT-a za 2019., u kojem su kao najjači sadržaji najavljeni film ‘General’ o Anti Gotovini, nova emisija Dražena Ilinčića ‘Kultura s nogu’, dokumentarni serijal o Franji Tuđmanu, te showovi ‘Zvijezde pjevaju’, ‘Dora’ i ‘Voice’. Vijeće je uredniku Bruni Kovačeviću zamjerilo izostanak strategije otvaranja HRT-a prema novim online platformama, ali i nedovoljna zastupljenost kvalitetnog informativno-političkog, dramskog i kulturnog programskog sadržaja. Index

    28.11.2018. (16:32)

    Urušavanje javne televizije

    Vrtlarica Kornelija odlazi sa HRT-a

    Kornelija Benyovsky Šoštarić, autorica sjajne i popularne ‘Vrtlarice’, i njezin suprug, redatelj Nino Šoštarić, nakon što im je u veljači iz bizarnih razloga ukinuta emisija odlaze s HRT-a. ‘Suprug i ja smo dali dobrovoljni i sporazumni otkaz na HRT-u’, rekla je Kornelija za Story.hr i dodala kako trenutno nema novih poslovnih planova. Njezina emisija “Vrtlarica” prikazivala se sedam godina. Blaga koja je stvorila možete pogledati na HRTi.

    27.11.2018. (16:30)

    Za prikazivanje spremni

    Hrvoje Klasić: Njemačka je raščistila s mračnom prošlošću. Hrvatska – nije

    “Ako ja 2018. godine moram biti hrabar da bi govorio da je Jasenovac bio mjesto zločina, da je ustaški pokret bio zločinački, onda nešto duboko ne valja s ovim društvom” – kaže u intervjuu Novom listu povjesničar Hrvoje Klasić, jedan od autora serijala o NDH kojeg je HRT platio, ali ga ne želi završiti (jer ima 12, a ne planiranih 6 epizoda, po istoj cijeni). “Nisam siguran da li su ljudi koji se protive revizionizmu ustaškog perioda šutljiva manjina ili šutljiva većina. Evidentno je da su glasniji oni koji misle drugačije”.

    15.11.2018. (20:30)

    Vidi čovjek između redaka

    Sudac dobio odštetu za ‘duševne boli’ – a u intervjuu nije ni spomenut

    Jutarnji list mora platiti 50.000 kuna naknade “za duševne boli” Nevenu Cambju, sucu splitskog Županijskog suda i članu DSV-a, zbog intervjua sa saborskim zastupnikom Nikolom Grmojom objavljenim u studenom prošle godine (ovdje). Mostovac je ondje za Državno sudbeno vijeće rekao da je “izvor korupcije. Ne mogu nam korumpirani ljudi birati suce”, ali Cambja nije spomenuo. Sudac se ipak prepoznao ondje, tužio i pobijedio. Piše Jutarnji da su sudovi u slučajevima kad suci podnose tužbe protiv medija, ili novinara zbog nanošenja duševnih boli, vrlo skloni presuditi u korist sudaca, a i iznosi dosuđenih novčanih naknada u prosjeku su viši od onih koje dobivaju “obični smrtnici”.

    15.11.2018. (06:30)

    Bivši v.d ravnatelja HRT-a Siniša Kovačić od ‘Novosti’ traži 50.000 kuna zbog povrede ugleda

    Novinar Igor Lasić u utorak je svjedočio u sporu kojeg je protiv Srpskog narodnog vijeća (SNV), nakladnika tjednika Novosti, pokrenuo bivši vršitelj dužnosti ravnatelja HRT-a Siniša Kovačić. Kovačiću je sporan bio Lasićev tekst Tako to čine štetočine, objavljen u Novostima u listopadu 2016., a u svojoj obrani Lasić je rekao kako mu je namjera bila u ‘javnom interesu iznijeti istinite informacije’, a ne Kovačiću povrijediti čast, ugled i dostojanstvo… N1

    13.11.2018. (14:30)

    Mahanje zastavicama nije nacionalizam

    Veleposlanstvo Poljske o HRT-ovom prilogu: Vaše je nogometaše dočekao Thompson pa nismo sve proglasili ekstremistima

    Neukusna blamaža HRT-a oko priloga iz Poljske prikazanom u nedjeljnom Dnevniku: Pustili su snimke velikog mimohoda kojem je prisustvovalo 250 tisuća ljudi kojim je obilježeno 100 godina od osnove države Poljaka, a u prilogu pričali o malom maršu kojeg su paralelno organizirale marginalne, nacionalističke skupine, iako njih u prilogu uopće nisu prikazali, nego obitelji, djecu, vrh Poljske (ovdje Dnevnik, prilog počinje na 23:06). Jedino ekstremno je možda bilo ljudi, neki od njih moguće na utrci povodom dana neovisnosti s ilustracije gore, koji se bave ekstremnim sportovima. Novi list

  • Slične vijesti

    05.01. (19:33)

    Knjižničarka - koja ubija pisanu riječ

    Supruga saborskog zastupnika tužila Podravski list, dobit će odštetu od 40.000 kuna zbog – pet riječi iz naslova

    Sanji Lacković, supruzi bivšeg gradonačelnika Đurđevca, dosuđena je odšteta od 40.000 kuna koliko joj treba isplatiti Podravski list. Gospođa je zaposlena u gradskoj knjižnici u vrijeme dok je njen suprug bio gradonačelnik, a tada je on bio rekao da je njegova supruga prethodno “konkurirala na dosta natječaja na području županije i nikad nije bila pozvana na razgovor” pa je list članak o zapošljavanju gđe Lacković naslovio riječima “Kad je nitko nije htio”. Glavni urednik kaže da će propasti ako budu zaista morali ovo platiti. Jutarnji

    30.12.2018. (23:00)

    Sloboda medija

    Bivša predsjednica NO HRT-a: Zbog tužbi s Prisavlja morala sam prodati stan

    Na Prisavlju vladaju dva čovjeka, a ravnatelj je samo figura, rekla je bivša predsjednica NO HRT-a Silvija Luks, koja je morala prodati stan zbog tužbi. Tuženi su i HND kao institucija te Sanja Mikleušević Pavić i Hrvoje Zovko, predsjednik HND-a. “Na Badnjak smo dobili tužbu od 250 tisuća kuna zbog nedavnog priopćenja ogranka HND-a na HRT-u, dan poslije Božića na novih 250 tisuća kuna zbog navodne povrede ugleda i časti HRT-a, a u međuvremenu sam osobno, kao bivši zaposlenik HRT-a u radnom sporu, dobio i dodatnu tužbu zbog navodno nepropisno razdužene opreme”, rekao je Zovko. Slobodna

    28.12.2018. (14:30)

    HRT tužio HND i svoje novinare – traže 511.000 kuna odštete

    HRT traži naknadu štete zbog ‘grube povrede časti, ugleda i imena’ jer je ogranak HND-a na HTV-u zbog priopćenja objavljenog u rujnu oko pokušaja preprodaje karata za SP u Rusiji. Od HND-a tužbom traže 200.000 kuna, od predsjednice Ogranka HND-a na HTV-u Sanje Mikleušević Pavić 50.000 kuna zbog potpisa na ovom tekstu. Od svog suspendiranog novinara Hrvoja Zovka i predsjednika HND-a u jednoj tužbi traže 250.000 kuna, a u drugoj 10.800 kuna za opremu koju je zadužio. Tim povodom održana je presica u HND-u.

    28.12.2018. (12:00)

    HND održao presicu o tužbama HRT-a protiv vlasnih novinara i HND-a Iscrpnije...

    08.12.2018. (16:30)

    Labuđi pjev

    Odbijen program HRT-a za 2019. – “tu se uglavnom pjeva”

    Programsko vijeće HRT-a nije dalo pozitivno mišljenje o Programu rada HRT-a za 2019., u kojem su kao najjači sadržaji najavljeni film ‘General’ o Anti Gotovini, nova emisija Dražena Ilinčića ‘Kultura s nogu’, dokumentarni serijal o Franji Tuđmanu, te showovi ‘Zvijezde pjevaju’, ‘Dora’ i ‘Voice’. Vijeće je uredniku Bruni Kovačeviću zamjerilo izostanak strategije otvaranja HRT-a prema novim online platformama, ali i nedovoljna zastupljenost kvalitetnog informativno-političkog, dramskog i kulturnog programskog sadržaja. Index

    28.11.2018. (16:32)

    Urušavanje javne televizije

    Vrtlarica Kornelija odlazi sa HRT-a

    Kornelija Benyovsky Šoštarić, autorica sjajne i popularne ‘Vrtlarice’, i njezin suprug, redatelj Nino Šoštarić, nakon što im je u veljači iz bizarnih razloga ukinuta emisija odlaze s HRT-a. ‘Suprug i ja smo dali dobrovoljni i sporazumni otkaz na HRT-u’, rekla je Kornelija za Story.hr i dodala kako trenutno nema novih poslovnih planova. Njezina emisija “Vrtlarica” prikazivala se sedam godina. Blaga koja je stvorila možete pogledati na HRTi.

    27.11.2018. (16:30)

    Za prikazivanje spremni

    Hrvoje Klasić: Njemačka je raščistila s mračnom prošlošću. Hrvatska – nije

    “Ako ja 2018. godine moram biti hrabar da bi govorio da je Jasenovac bio mjesto zločina, da je ustaški pokret bio zločinački, onda nešto duboko ne valja s ovim društvom” – kaže u intervjuu Novom listu povjesničar Hrvoje Klasić, jedan od autora serijala o NDH kojeg je HRT platio, ali ga ne želi završiti (jer ima 12, a ne planiranih 6 epizoda, po istoj cijeni). “Nisam siguran da li su ljudi koji se protive revizionizmu ustaškog perioda šutljiva manjina ili šutljiva većina. Evidentno je da su glasniji oni koji misle drugačije”.

    15.11.2018. (20:30)

    Vidi čovjek između redaka

    Sudac dobio odštetu za ‘duševne boli’ – a u intervjuu nije ni spomenut

    Jutarnji list mora platiti 50.000 kuna naknade “za duševne boli” Nevenu Cambju, sucu splitskog Županijskog suda i članu DSV-a, zbog intervjua sa saborskim zastupnikom Nikolom Grmojom objavljenim u studenom prošle godine (ovdje). Mostovac je ondje za Državno sudbeno vijeće rekao da je “izvor korupcije. Ne mogu nam korumpirani ljudi birati suce”, ali Cambja nije spomenuo. Sudac se ipak prepoznao ondje, tužio i pobijedio. Piše Jutarnji da su sudovi u slučajevima kad suci podnose tužbe protiv medija, ili novinara zbog nanošenja duševnih boli, vrlo skloni presuditi u korist sudaca, a i iznosi dosuđenih novčanih naknada u prosjeku su viši od onih koje dobivaju “obični smrtnici”.

    15.11.2018. (06:30)

    Bivši v.d ravnatelja HRT-a Siniša Kovačić od ‘Novosti’ traži 50.000 kuna zbog povrede ugleda

    Novinar Igor Lasić u utorak je svjedočio u sporu kojeg je protiv Srpskog narodnog vijeća (SNV), nakladnika tjednika Novosti, pokrenuo bivši vršitelj dužnosti ravnatelja HRT-a Siniša Kovačić. Kovačiću je sporan bio Lasićev tekst Tako to čine štetočine, objavljen u Novostima u listopadu 2016., a u svojoj obrani Lasić je rekao kako mu je namjera bila u ‘javnom interesu iznijeti istinite informacije’, a ne Kovačiću povrijediti čast, ugled i dostojanstvo… N1

    13.11.2018. (14:30)

    Mahanje zastavicama nije nacionalizam

    Veleposlanstvo Poljske o HRT-ovom prilogu: Vaše je nogometaše dočekao Thompson pa nismo sve proglasili ekstremistima

    Neukusna blamaža HRT-a oko priloga iz Poljske prikazanom u nedjeljnom Dnevniku: Pustili su snimke velikog mimohoda kojem je prisustvovalo 250 tisuća ljudi kojim je obilježeno 100 godina od osnove države Poljaka, a u prilogu pričali o malom maršu kojeg su paralelno organizirale marginalne, nacionalističke skupine, iako njih u prilogu uopće nisu prikazali, nego obitelji, djecu, vrh Poljske (ovdje Dnevnik, prilog počinje na 23:06). Jedino ekstremno je možda bilo ljudi, neki od njih moguće na utrci povodom dana neovisnosti s ilustracije gore, koji se bave ekstremnim sportovima. Novi list