Igor Rudan: Pokrećem školu o umjetnoj inteligenciji i start-upovima - Monitor.hr
13.09.2017. (07:29)

Zdravi razum

Igor Rudan: Pokrećem školu o umjetnoj inteligenciji i start-upovima

Akademik dr. Igor Rudan i Sveučilište VERN pokreću ljetno-zimsku “školu cjeloživotnog učenja” gdje će se na kratkim tečajima učiti o metodama analize velikih količina podataka, strojnom učenju, umjetnoj inteligenciji, osobnim financijama, kriptovalutama, pokretanju vlastitih kompanija, strategijama pronalaženja ulagača, genomici i proteomici, kompjutorskom programiranju, neuroznanostima, internetskom marketingu… Zamisao je da škola cjeloživotnog učenja bude otvorena doslovno svima – praktički za stare od 9 do 99 godina. U intervjuu Večernjem objašnjava projekt.


Slične vijesti

25.07.2016. (16:12)

Od kolijevke pa do groba jedino je đačko doba

Skandinavci žele uvesti obavezan povratak u škole za stariju populaciju

Skandinavske zemlje ozbiljno rade na uvođenju obaveznog povratka u škole za stariju populaciju, u sklopu projekta cjeloživotnog obrazovanja. To je, smatra se, nužno da bi ostali konkurentni na globalnom tržištu, prenosi Quartz. “Hrvatska zadnjih desetak godina stagnira na razini uključenosti koja je oko četiri puta niža od EU prosjeka i koja predstavlja dno Europske unije. Vjerojatno je najznačajniji manjak osobne svijesti i odgovornosti o potrebi ulaganja u vlastitu zapošljivost i konkurentnost”, procjenjuje Mislav Balković, predsjednik HUP-ove Udruge poslodavaca u obrazovanju. Jutarnji

16.03.2015. (15:09)

Najgore je đačko doba

U obrazovanju odraslih tek 2,5% građana

U Hrvatskoj kompjutor nikad nije uključilo 40% odraslih osoba u dobi od 25 do 65 godina, dok je bez srednjoškolske diplome njih oko 20%. Unatoč tome, Hrvati nisu skloni dodatno se educirati, pa u programima obrazovanja odraslih, tečajevima i drugim oblicima učenja kojima bi mogli popraviti i popuniti vlastito znanje, sudjeluje tek 2,5% građana. U Europi je također loše stanje, manje od 20% građana sudjeluje u obrazovanju odraslih, svaki peti slab je u vještinama čitanja i računanja, a gotovo svaki treći ne poznaje informatičku tehnologiju. Novi list