• Slične vijesti

    20.01.2017. (08:46)

    Stoj!

    Previše sjedenja stara ljude za 8 godina

    Sjedenje je bolest novog doba, svi govore o tome koje boleštine koje će nas zgrabiti u starosti uzgajamo sjedeći po osam i više sati dnevno. Ako nas to nije pokrenulo, one taštije među nama možda će pokrenuti činjenica da nas sjedenje postari u prosjeku osam godina. Time

    29.07.2016. (14:15)

    Walk for life

    Sat hodanja dnevno može poništiti negativni učinak osmosatnog sjedenja

    Znanstvenici s Cambridgea i Norveške škole za sportske znanosti analizirali su podatke o milijun muškaraca i žena te otkrili da svakodnevno sjedenje više od osam sati bez vježbanja može znatno povećati rizik od preuranjene smrti. Srećom, čak i samo sat vremena hodanja ili bicikliranja dnevno može poništiti štetan učinak sjedilačke kulture i sačuvati nas od bolesti srca i raka zbog neaktivnosti. Jutarnji

    01.07.2016. (19:10)

    Bikovi koji sjede

    Sjedenje je novo pušenje – lagano nas ubija

    Svaki apsekt našeg dana – od naših obroka do posla i zabave, postao je prilagodba s jednom misli na umu – naša udobnost. Dok su naši preci proveli većinu svojih budnih sati krećući se, suvremeni život podrazumijeva provođenje barem polovice budnog dana sjedeći. Kako je tijelo dizajnirano da se kreće i bude aktivno, zbog sjednja, koje je gore od pušenja, pati cijeli organizam. Express

    17.01.2016. (10:23)

    Mozak na nogama

    Učenici bolje pamte stojeći nego sjedeći

    Iako je dobrobit korištenja vlastitih nogu u odnosu na sjedenje već poznata, najnovija studija provedena u Teksasu pokazala je da stojeći položaj pomaže mladima pri učenju i pamćenju. Stručnjaci su proučavali skupinu od 34 mladih u dobi od 14 i 15 godina, testirali ih na početku istraživanja i na kraju. Nakon 28 tjedana upornog korištenja visokih stolova, registrirana su kognitivna poboljšanja i veliki pozitivni pomaci u pamćenju. Slobodna, Tech Times

    20.05.2015. (13:58)

    These bones are made for walking

    Naše kosti stvorene su za hodanje, a ne jahanje i vožnju

    Kad su ljudi prije više tisuća godina izumili kotač ili pripitomili konje omogućavajući tako prijelaz s lova i skupljanja hrane na poljoprivredu također je počeo i proces slabljenja kosti zbog čega su ljudi danas skloniji prijelomima i osteoporozi, pokazalo je novo istraživanje. Dosad se mislilo da su za slabljenje kostiju krivi urbanizacija i prehrana. Analize su pokazale da je pračovjek imao gušće kosti u bilo kojim godinama života u usporedbi s modernim čovjekom. N1, Time

    20.01.2015. (10:09)

    Lako je to reći

    Ne bi smjeli sjediti ni dva sata u komadu

    Ako sjedimo većinu dana, niti sat vremena intenzivnog treninga dnevno neće nas spasiti, upozoravaju stručnjaci, koji kažu da se ne bi smjelo sjediti ni dva sata u komadu. Neki od korisnih savjeta su zamjena lifta stepenicama, obavljanje sastanaka u šetnji, postavljanje računala na visoki stol i obavljanje posla stojeći. Prilikom gledanja televizije, reklame se mogu iskoristiti za istezanje. Večernji

  • Slične vijesti

    31.05. (08:05)

    Sjedenje šteti srcu: Kod osoba koje dugo sjede tijekom dana postoji viša razina nezdravog troponina, a u posebno rizičnu skupinu spadaju oni koji na dan sjede u prosjeku više od devet sati; – osim oštećenja srca, povećava se i rizik od razvijanja bolesti poput dijabetesa; vježbanje neće puno pomoći, treba manje sjediti

    Iscrpnije...
    20.01.2017. (08:46)

    Stoj!

    Previše sjedenja stara ljude za 8 godina

    Sjedenje je bolest novog doba, svi govore o tome koje boleštine koje će nas zgrabiti u starosti uzgajamo sjedeći po osam i više sati dnevno. Ako nas to nije pokrenulo, one taštije među nama možda će pokrenuti činjenica da nas sjedenje postari u prosjeku osam godina. Time

    10.11.2016. (10:58)

    Što jesti ako veći dio dana provodite sjedeći

    Iscrpnije...
    29.07.2016. (14:15)

    Walk for life

    Sat hodanja dnevno može poništiti negativni učinak osmosatnog sjedenja

    Znanstvenici s Cambridgea i Norveške škole za sportske znanosti analizirali su podatke o milijun muškaraca i žena te otkrili da svakodnevno sjedenje više od osam sati bez vježbanja može znatno povećati rizik od preuranjene smrti. Srećom, čak i samo sat vremena hodanja ili bicikliranja dnevno može poništiti štetan učinak sjedilačke kulture i sačuvati nas od bolesti srca i raka zbog neaktivnosti. Jutarnji

    01.07.2016. (19:10)

    Bikovi koji sjede

    Sjedenje je novo pušenje – lagano nas ubija

    Svaki apsekt našeg dana – od naših obroka do posla i zabave, postao je prilagodba s jednom misli na umu – naša udobnost. Dok su naši preci proveli većinu svojih budnih sati krećući se, suvremeni život podrazumijeva provođenje barem polovice budnog dana sjedeći. Kako je tijelo dizajnirano da se kreće i bude aktivno, zbog sjednja, koje je gore od pušenja, pati cijeli organizam. Express

    17.01.2016. (10:23)

    Mozak na nogama

    Učenici bolje pamte stojeći nego sjedeći

    Iako je dobrobit korištenja vlastitih nogu u odnosu na sjedenje već poznata, najnovija studija provedena u Teksasu pokazala je da stojeći položaj pomaže mladima pri učenju i pamćenju. Stručnjaci su proučavali skupinu od 34 mladih u dobi od 14 i 15 godina, testirali ih na početku istraživanja i na kraju. Nakon 28 tjedana upornog korištenja visokih stolova, registrirana su kognitivna poboljšanja i veliki pozitivni pomaci u pamćenju. Slobodna, Tech Times