Javite se!
Primjećujem kako je i dalje kod mnogih poduzetnika aktualno na koji način napraviti follow-up (pratiti proces) na poslanu poruku te kako i dan danas izmišljaju sve i svašta, a na kraju ne naprave ništa od posla.
Scenarij je velikoj većini nas poznat:
- Poslali smo poruku / ponudu
- Čekamo da nam odgovore
- Nerviramo se jer nam nije odgovorio
- Razmišljamo što da napravimo
- Stvaramo scenarije u glavi (nisu zainteresirani, javili bi se da im je interesantno, ne želim ih smetati…)
- Nesretni smo jer nismo dobili odgovor
- Hvata nas nervoza i frustracija
…
I tako prođe 15 i više dana, da bi se nakon nekog dužeg vremena udostojili pitati što je bilo s našom porukom.
Hmmm… a može jednostavnije i brže. Zato i danas onako brzinski i kratko na temu kako napraviti follow-up na poslano poruku, ponudu, prodajno pismo dijelim “Javite se!” tehniku.
Subject: Javite se!
Poruka:
gđa. Perić,
javite mi se (važno je / bitno je, hitno je)!
Hvala,
Ime Prezime
Evo i nekoliko ekstra ideja:
Hitno mi se javite!
Hitno!
Brzo mi se javite!
Javite mi brzo!
Javi se! (ovaj je killer)
Primijetite kako nema prevelikog vrludanja, kako se ovdje radi o kratkoj rečenici koja ne daje previše “mesa” za razmišljanje, već samo jedna naredba / molba i gotovo.
Zapravo, tu je gotov proces (re)aktivacije follow-up procedure, jer jednom kad vam se jave ide proces pregovaranja, dogovaranja ili već ono što želite postići. Ono što je isto jako bitno, zar ne?
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).