• 12.11.2016. (19:28)

    U potrazi za Emirom

    Karanović: Ovaj Kusturica nije onaj kojeg sam poznavala

    “Nisam se privatno družila sa Kusturicom i nisam sa njim o tome razgovarala. Njegovu transformaciju mogu zamisliti jedino tako kao da su ga oteli vanzemaljci koji su na zemlji ostavili njegovog klona, a pravi Kusturica je na nekom drugom mestu. Ovaj Kusturica nije onaj kojeg sam poznavala. Ovo šta sam sada rekla je jedino za šta se mogu uhvatiti da bih mogla to da prihvatim i da racionalizujem jaz između ta dva njegova sveta koji ne razumem”, kaže glumica Mirjana Karanović. Novosti



  • Slične vijesti

    14.03. (07:30)

    Nemanja na službenoj plaći

    Kusturica postao savjetnik Milorada Dodika

    Gospodin Kusturica, nekada davno odličan redatelj koji se zvao Emir, a posljednjih godina uspješan turistički poduzetnik koji se zove Nemanja i dobar je sa svakom vlašću, zaposlen je kao savjetnik predsjedatelja Predsjedništva Bosne i Hercegovine Milorada Dodika. HRT naglašava da je Kusturica nebrojeno puta uvrijedio i podcijenio žrtve rata u BiH, a da će njegovu plaću u vrijednosti od nešto više od 1.000 eura mjesečno financirati isti ti porezni obveznici iste te zemlje.

    04.03. (16:30)

    Mirjana Karanović: Nas država ne plaća da bismo prema njoj bili nježni

    Branimir Pofuk razgovarao je s Mirjanom Karanović povodom njenih filmova kao redateljice, jedan snimljen, a drugi je u pripremi:
    – Čini li se i vama da nam ipak mnogo bolje ide ispitivanje tuđe savjesti nego vlastite?
    – Pa da. To vidite po tome kako svi mi u Srbiji volimo sve te kolumniste i ljude koji oštro kritiziraju hrvatsko društvo i sve što se događa u Hrvatskoj. To se čita s uživanjem, u komentarima te ljude hvale jer čine pravu stvar. A u isto vrijeme ljudi koji kritiziraju svoju državu i društvo u kojem žive doživljavaju najgore uvrede, a negdje drugdje ih cijene i hvale zbog hrabrosti jer izražavaju svoje mišljenje. To je jedno udobno licemjerje. Bolje se osjećate jer, eto, ima i tamo ljudi koji sami kažu da oni tamo nisu dobri. Takvo samozavaravanje prisutno je na svim stranama. Večernji

    14.02.2017. (11:32)

    Tužna priča

    Mirjana Karanović na Berlinaleu sa filmom ‘Rekvijem za gospođu J.’

    Na filmskom festivalu u Berlinu je i Mirjana Karanović koja tamo predstavlja svoj novi film Rekvijem za gospođu J. “Mislim da su ljudi izgubili osjećaj vlastite vrijednosti i da jako veliki broj ljudi zapravo živi tako što se bori uvjeravajući sebe da još uvijek ima razloga da se nešto izdrži, da se ide dalje i uglavnom su ti razlozi: imam djecu, moram izdržati, postoje neki drugi ljudi koji na neki način ovise o tebi. I taj osjećaj je, mislim, blizak mnogim ljudima u mojoj zemlji”, kaže Karanović o filmu i o društvu. Deutsche Welle

    15.01.2017. (15:32)

    Majušna bombica

    Jurica Pavičić: Kusturica – žalosni istočnoeuropski klišej

    “Što stvarno jest (ili: što je postao) Kusturica, moglo se jasno i nažalost vidjeti devetog siječnja ove godine, na dan blagdana koji se zove Dan Republike Srpske. Rekao je da bi Srbe i njega svi više poštovali kada bi u džepu, eto, imali jednu malu, makar i sasvim majušnu – atomsku bombu. ‘Ne da je bacim’, rekao je, ‘ne daj Bože, nego treba mi to da vide dok viri iz džepa, a ja se pravim lud’. Negdašnji miljenik rimskih art-kina i pariških world-salesa probudio se tako kao goli, žalosni istočnoeuropski klišej”, piše Jurica Pavičić. Jutarnji

    29.09.2016. (08:32)

    U Gavelli

    Mirjana Karanović: Navikli smo šutjeti, samo bijes dijelimo

    “Predstava se dotiče ljudi, njihovih duboko skrivenih, zatrpanih emocija. Navikli smo šutjeti i držati sve svoje strahove, tuge, slabosti u sebi. Samo bijes, agresiju dijelimo”, kaže Mirjana Karanović o svojoj predstavi Mi smo oni na koje su nas roditelji upozoravali. Predstava gostuje u listopadu u Zagrebu u sklopu programa festivala 31. Gavelline večeri. Jutarnji

    11.09.2016. (11:45)

    Bivši velikani u stanju su još dublje pasti...

    Depardieu: Kusturica je prevarant, lažov; Kusturica: Debeli kleptoman

    “Kusturica je običan prevarant, šibicar, fikcija, lažov… On hoće biti Ciganin, no on to nije… Hoće biti i Srbin, ali nije ni to… On je jedna noćna mora od lika, kod njega je sve farsa”, rekao je Gerard Depardieu povodom premijere Kusturičinog filma Na mliječnom putu u Veneciji (ovdje intervju u La Repubblici). Jasno da mu je Kusturica vratio: “Raspadnuti alkoholičar, prevarant… nemoralna drutina… Od dopadljivog mladića pretvorio se u bačvu… Kleptoman koji kada završi reklamu za špagete krade posuđe od rekvizitera”.

    10.09.2016. (18:23)

    Spori Filipinac i nemarni Balkanac

    73. Mostra: Diaz za pamćenje i Kusturica za zaborav

    “Kako to obično biva, najnoviji genijalni film Lava Diaza Ang Babaeng Humayo (Žena koja je otišla) ostavljen je za samu festivalsku završnicu iako film traje samo tri i pol sata, što je pristojna minutaža u odnosu na njegov prethodni komad Uspavanka za tužni misterij, prikazan na ovogodišnjem Berlinaleu, koji traje preko šest sati. Emir Kusturica se u najnovijem filmu ‘Na Mliječnom putu’ pretvorio u karikaturu samog sebe, sveden na seriju histeričnih i bombastičnih scena i partitura koje prizivaju lošeg Alana Forda”, piše Dragan Rubeša za Novi list.

    29.08.2016. (18:32)

    Europska jesen

    Zvučni niz neameričkih filmaša u Veneciji: Wanders, Kusturica…

    Mjuzikl La La Land u srijedu otvara 73. venecijanski festival. U glavnom programu za “Zlatnog lava” natjecat će se 20 filmova, od čega sedam američkih, četiri talijanska i tri francuska. Među američkim filmovima pozornost svakako skreće dugo čekani i mnogo puta odgađani kozmološki dokumentarac Voyage of Time metafizičara američkog filma Terrencea Malicka. Što se europskih perjanica tiče, svakako najzvučnije ime je Emir Kusturica koji stiže sa svojim novim filmom “Na mliječnom putu”.Tu je veteran perestrojke Končalovskij s melodramom iz Drugog svjetskog rata “Raj”, kao i Wim Wenders s “Lijepim satima u Aranjuezu”.Melodramom “Frantz” u pozadini rata predstavlja se i plodni francuski queer klasik François Ozon. Jutarnji

    26.08.2016. (10:26)

    Dobra žena

    Mirjana Karanović: Ljubav nije vrijedna moralne izdaje vlastite ljudskosti

    U intervjuu za Vox Feminae, glumica Mirjana Karanović govori o svom redateljskom prvijencu Dobra žena, koji je prikazan na ovogodišnjem Motovun film festivalu. Priča je to o ženi čiju obiteljsku i bračnu idilu poljulja otkriće da joj je muž ratni zločinac. “Lojalnost, ljubav i cijeli život koji gradimo nisu vrijedni moralne izdaje vlastite ljudskosti. To je temelj čovječanstva”, kaže Karanović.

    29.07.2016. (19:28)

    Filmonale

    Objavljen program venecijanske Mostre: Igranje na sigurno

    Objavljeno je 20 filmskih naslova koji će se natjecati za “Zlatnog lava” na 73. Mostri u Veneciji, koja počinje 31. kolovoza i traje do 10. rujna. Svjestan da mu za vrat puše festival u Torontu, umjetnički direktor Paolo Barbera zaigrao je na sigurno, osim što je uvrstio i Kusturičin uradak Na mliječnom putu s Monicom Bellucci, koji je dobio odbijenicu u Cannesu. Objavjeni su i naslovi izvan konkurencije, među kojima je i hrvatski Ne gledaj mi u pijat Hane Jušić. Novi list

  • Slične vijesti

    14.03. (07:30)

    Nemanja na službenoj plaći

    Kusturica postao savjetnik Milorada Dodika

    Gospodin Kusturica, nekada davno odličan redatelj koji se zvao Emir, a posljednjih godina uspješan turistički poduzetnik koji se zove Nemanja i dobar je sa svakom vlašću, zaposlen je kao savjetnik predsjedatelja Predsjedništva Bosne i Hercegovine Milorada Dodika. HRT naglašava da je Kusturica nebrojeno puta uvrijedio i podcijenio žrtve rata u BiH, a da će njegovu plaću u vrijednosti od nešto više od 1.000 eura mjesečno financirati isti ti porezni obveznici iste te zemlje.

    04.03. (16:30)

    Mirjana Karanović: Nas država ne plaća da bismo prema njoj bili nježni

    Branimir Pofuk razgovarao je s Mirjanom Karanović povodom njenih filmova kao redateljice, jedan snimljen, a drugi je u pripremi:
    – Čini li se i vama da nam ipak mnogo bolje ide ispitivanje tuđe savjesti nego vlastite?
    – Pa da. To vidite po tome kako svi mi u Srbiji volimo sve te kolumniste i ljude koji oštro kritiziraju hrvatsko društvo i sve što se događa u Hrvatskoj. To se čita s uživanjem, u komentarima te ljude hvale jer čine pravu stvar. A u isto vrijeme ljudi koji kritiziraju svoju državu i društvo u kojem žive doživljavaju najgore uvrede, a negdje drugdje ih cijene i hvale zbog hrabrosti jer izražavaju svoje mišljenje. To je jedno udobno licemjerje. Bolje se osjećate jer, eto, ima i tamo ljudi koji sami kažu da oni tamo nisu dobri. Takvo samozavaravanje prisutno je na svim stranama. Večernji

    26.06.2018. (17:52)

    Kusturica ima teoriju zašto je Srbija izgubila na Svjetskom prvenstvu

    Iscrpnije...
    14.02.2017. (11:32)

    Tužna priča

    Mirjana Karanović na Berlinaleu sa filmom ‘Rekvijem za gospođu J.’

    Na filmskom festivalu u Berlinu je i Mirjana Karanović koja tamo predstavlja svoj novi film Rekvijem za gospođu J. “Mislim da su ljudi izgubili osjećaj vlastite vrijednosti i da jako veliki broj ljudi zapravo živi tako što se bori uvjeravajući sebe da još uvijek ima razloga da se nešto izdrži, da se ide dalje i uglavnom su ti razlozi: imam djecu, moram izdržati, postoje neki drugi ljudi koji na neki način ovise o tebi. I taj osjećaj je, mislim, blizak mnogim ljudima u mojoj zemlji”, kaže Karanović o filmu i o društvu. Deutsche Welle

    15.01.2017. (15:32)

    Majušna bombica

    Jurica Pavičić: Kusturica – žalosni istočnoeuropski klišej

    “Što stvarno jest (ili: što je postao) Kusturica, moglo se jasno i nažalost vidjeti devetog siječnja ove godine, na dan blagdana koji se zove Dan Republike Srpske. Rekao je da bi Srbe i njega svi više poštovali kada bi u džepu, eto, imali jednu malu, makar i sasvim majušnu – atomsku bombu. ‘Ne da je bacim’, rekao je, ‘ne daj Bože, nego treba mi to da vide dok viri iz džepa, a ja se pravim lud’. Negdašnji miljenik rimskih art-kina i pariških world-salesa probudio se tako kao goli, žalosni istočnoeuropski klišej”, piše Jurica Pavičić. Jutarnji

    29.09.2016. (08:32)

    U Gavelli

    Mirjana Karanović: Navikli smo šutjeti, samo bijes dijelimo

    “Predstava se dotiče ljudi, njihovih duboko skrivenih, zatrpanih emocija. Navikli smo šutjeti i držati sve svoje strahove, tuge, slabosti u sebi. Samo bijes, agresiju dijelimo”, kaže Mirjana Karanović o svojoj predstavi Mi smo oni na koje su nas roditelji upozoravali. Predstava gostuje u listopadu u Zagrebu u sklopu programa festivala 31. Gavelline večeri. Jutarnji

    11.09.2016. (11:45)

    Bivši velikani u stanju su još dublje pasti...

    Depardieu: Kusturica je prevarant, lažov; Kusturica: Debeli kleptoman

    “Kusturica je običan prevarant, šibicar, fikcija, lažov… On hoće biti Ciganin, no on to nije… Hoće biti i Srbin, ali nije ni to… On je jedna noćna mora od lika, kod njega je sve farsa”, rekao je Gerard Depardieu povodom premijere Kusturičinog filma Na mliječnom putu u Veneciji (ovdje intervju u La Repubblici). Jasno da mu je Kusturica vratio: “Raspadnuti alkoholičar, prevarant… nemoralna drutina… Od dopadljivog mladića pretvorio se u bačvu… Kleptoman koji kada završi reklamu za špagete krade posuđe od rekvizitera”.

    10.09.2016. (18:23)

    Spori Filipinac i nemarni Balkanac

    73. Mostra: Diaz za pamćenje i Kusturica za zaborav

    “Kako to obično biva, najnoviji genijalni film Lava Diaza Ang Babaeng Humayo (Žena koja je otišla) ostavljen je za samu festivalsku završnicu iako film traje samo tri i pol sata, što je pristojna minutaža u odnosu na njegov prethodni komad Uspavanka za tužni misterij, prikazan na ovogodišnjem Berlinaleu, koji traje preko šest sati. Emir Kusturica se u najnovijem filmu ‘Na Mliječnom putu’ pretvorio u karikaturu samog sebe, sveden na seriju histeričnih i bombastičnih scena i partitura koje prizivaju lošeg Alana Forda”, piše Dragan Rubeša za Novi list.

    29.08.2016. (18:32)

    Europska jesen

    Zvučni niz neameričkih filmaša u Veneciji: Wanders, Kusturica…

    Mjuzikl La La Land u srijedu otvara 73. venecijanski festival. U glavnom programu za “Zlatnog lava” natjecat će se 20 filmova, od čega sedam američkih, četiri talijanska i tri francuska. Među američkim filmovima pozornost svakako skreće dugo čekani i mnogo puta odgađani kozmološki dokumentarac Voyage of Time metafizičara američkog filma Terrencea Malicka. Što se europskih perjanica tiče, svakako najzvučnije ime je Emir Kusturica koji stiže sa svojim novim filmom “Na mliječnom putu”.Tu je veteran perestrojke Končalovskij s melodramom iz Drugog svjetskog rata “Raj”, kao i Wim Wenders s “Lijepim satima u Aranjuezu”.Melodramom “Frantz” u pozadini rata predstavlja se i plodni francuski queer klasik François Ozon. Jutarnji