• 14.04. (12:30)

    Tužno i smiješno

    Komentar: Kružni put u Trogiru

    “Dok Trogir predstavlja katoličko-turističku atrakciju ‘Križnog puta pod morem’, lokalno brodogradilište propada. Vic je toliko dobar… S jedne strane trogirskog zaljeva, nekada moćna industrija čiji su brodovi plovili svjetskim morima; s druge turistička ponuda koja doslovno tone na dno. S jedne strane bivši škverani, montažeri i inženjeri; s druge budući sezonci, konobari i scuba diveri. S jedne strane proizvodnja uništena tržišnim diktatom Evropske unije, s druge pretvaranje vjerskih svetinja u jeftinu atrakciju za evropske turiste. Nejasno je samo kako se točno zove takva šizofrena vizija ekonomskog razvoja: gledanje u križ ili križni kut gledanja?”, piše Boris Postnikov. Novosti

  • Slične vijesti

    16.04. (12:35)

    Jamstva tražim, i vama bih ih dao

    Danko Končar: Uljanik mora ostati brodogradilište

    Brodogradilište Uljanik i 3. maj čine radnici, njihovo znanje i sposobnost gradnje vrhunskih brodova, a koliki su trenutačno dugovi je nebitno, bitno je kakvi su potencijali, a oni su ogromni – kaže Danko Končar, vlasnik Brodotrogira, koji je u procesu preuzimanja 3. maja i Uljanika, u intervjuu Večernjem. O ideji da Uljanik postane centar projektiranja brodogradnje, a ne brodogradilište kaže da “to što Uljanik može i zna projektirati malo drugih brodogradilišta na svijetu može i zna. S druge strane, Uljanik je prvenstveno brodogradilište i to mora i ostati”. O tome da ima imovinu vrijednu 2 milijarde eura kaže da su njegovo bogatstvo “obitelj, prijatelji, bliski suradnici, zezancija, druženje, novi projekti, izazovi”.

    22.03. (08:20)

    Stezanje šarafa

    Prvi problemi u Brodotrogiru: Otkaz prijeti 300 od 900 radnika

    Po prvi puta otkako je Brodotrogir preuzeo Danko Končar među radnicima vlada nezadovoljstvo – sigurno će biti otkaza, a navodno je od 900 zaposlenih njih čak 300 višak. Plaće su sve niže, navodno će biti smanjene i za 50 posto, a sada i kasne. Kao što se zna i ostala velika brodogradilišta su u problemima – riječki 3. maj loše posluje, zbog čega je njegov vlasnik, pulski Uljanik upao u dugove, a iz Brodosplita prijete da više neće raditi brodove ako ne nastave primati državna jamstva. HRT

    11.09.2016. (15:56)

    Nema zabušavanja

    Brodotrogir radi više brodova s manje ljudi: Pa ne može marenda trajat dvi ure

    “Uvijek smo imali godišnje dvi do dvi i po isporuke brodova. A od danas pa do desetog mjeseca dogodine moramo isporučit četiri. Ukupan broj radnika manji je u odnosu na prijašnje doba, unatoč tomu što je posla više. Rezerva je u radnom vremenu, u iskoristivosti radnog vremena, u poštenom odnosu prema radu. Ne tražimo mi ni od koga da se slomi, al’ tražimo da dođe u sedam uri na brod, ako radi do tri, da u tri ure ide s broda, al’ da marenda traje po ure, da ne traje uru i po, dvi”, kaže Mateo Tramontana, član uprave “Brodotrogira”. Slobodna

    05.09.2016. (20:52)

    Bosanci će doći u pomoć

    Brodotrogir ima naručeno 9 brodova, nedostaje im 200 radnika

    U Brodotrogiru se dovršava veliki tanker za prijevoz kemijskih proizvoda i na kojem radi 400 radnika, na drugom njih 40, ukupno do kraja iduće godine u Trogiru moraju isporučiti čak četiri novogradnje, a u knjizi narudžbi devet je brodova, vrijednosti sve skupa 200 milijuna dolara. Posla ima za još 200 do 250 ljudi, ali nema radnika, pogotovo onih koji su vješti pa će gotovo sigurno Brodotrogir prvi put morati tražiti uvoz radne snage, piše HRT.

    05.07.2016. (06:54)

    Teška industrija

    Končar profitabilan, 3. maj na dobru putu, Debeljak u gusto

    Veliki domaći brodograditelji Brodosplit, Brodotrogir i 3. maj moraju godinu završiti u plusu, prema ugovoru s novim vlasnicima. Brodotrogiru će to biti lako jer je sve protekle tri godine poslovao profitabilno, riječki 3. maj dobit je ostvario lani, a jedini je Brodosplit protekle dvije godine poslovao s gubitkom. Dobit je iskazana u prvoj godini privatizacije, 2013., no samo zato jer je prihodima pribrojio i sve buduće potpore države. Poslovni

    02.07.2016. (20:01)

    "Veliki je dan za naše brodogradilište"

    Brodotrogir: Porinut tanker vrijedan 45 milijuna dolara

    Tanker vrijedan 45 milijuna dolara namijenjen za prijevoz kemijskih i naftnih proizvoda kojeg je Brodotrogir izgradio za vlastitu pomorsku komapniju Trogir Maritime, porinut je u trogirskom brodogradilištu. Tanker je dug 284 metra, širok 32 metra, a nosivost mu je 49.500 tona. To je drugi takav tanker izgrađen u Brodotrogiru za pomorsku kompaniju Trogir Maritime, a prvi je porinut prošle godine. Član Uprave Brodotrogira i vlasnik tog brodogradilišta Danko Končar je izjavio kako tankere iznajmljuju brodarima za dnevni iznos između 7.500 i 9.500 dolara. Poslovni

  • Slične vijesti

    16.04. (12:35)

    Jamstva tražim, i vama bih ih dao

    Danko Končar: Uljanik mora ostati brodogradilište

    Brodogradilište Uljanik i 3. maj čine radnici, njihovo znanje i sposobnost gradnje vrhunskih brodova, a koliki su trenutačno dugovi je nebitno, bitno je kakvi su potencijali, a oni su ogromni – kaže Danko Končar, vlasnik Brodotrogira, koji je u procesu preuzimanja 3. maja i Uljanika, u intervjuu Večernjem. O ideji da Uljanik postane centar projektiranja brodogradnje, a ne brodogradilište kaže da “to što Uljanik može i zna projektirati malo drugih brodogradilišta na svijetu može i zna. S druge strane, Uljanik je prvenstveno brodogradilište i to mora i ostati”. O tome da ima imovinu vrijednu 2 milijarde eura kaže da su njegovo bogatstvo “obitelj, prijatelji, bliski suradnici, zezancija, druženje, novi projekti, izazovi”.

    22.03. (08:20)

    Stezanje šarafa

    Prvi problemi u Brodotrogiru: Otkaz prijeti 300 od 900 radnika

    Po prvi puta otkako je Brodotrogir preuzeo Danko Končar među radnicima vlada nezadovoljstvo – sigurno će biti otkaza, a navodno je od 900 zaposlenih njih čak 300 višak. Plaće su sve niže, navodno će biti smanjene i za 50 posto, a sada i kasne. Kao što se zna i ostala velika brodogradilišta su u problemima – riječki 3. maj loše posluje, zbog čega je njegov vlasnik, pulski Uljanik upao u dugove, a iz Brodosplita prijete da više neće raditi brodove ako ne nastave primati državna jamstva. HRT

    11.09.2016. (15:56)

    Nema zabušavanja

    Brodotrogir radi više brodova s manje ljudi: Pa ne može marenda trajat dvi ure

    “Uvijek smo imali godišnje dvi do dvi i po isporuke brodova. A od danas pa do desetog mjeseca dogodine moramo isporučit četiri. Ukupan broj radnika manji je u odnosu na prijašnje doba, unatoč tomu što je posla više. Rezerva je u radnom vremenu, u iskoristivosti radnog vremena, u poštenom odnosu prema radu. Ne tražimo mi ni od koga da se slomi, al’ tražimo da dođe u sedam uri na brod, ako radi do tri, da u tri ure ide s broda, al’ da marenda traje po ure, da ne traje uru i po, dvi”, kaže Mateo Tramontana, član uprave “Brodotrogira”. Slobodna

    05.09.2016. (20:52)

    Bosanci će doći u pomoć

    Brodotrogir ima naručeno 9 brodova, nedostaje im 200 radnika

    U Brodotrogiru se dovršava veliki tanker za prijevoz kemijskih proizvoda i na kojem radi 400 radnika, na drugom njih 40, ukupno do kraja iduće godine u Trogiru moraju isporučiti čak četiri novogradnje, a u knjizi narudžbi devet je brodova, vrijednosti sve skupa 200 milijuna dolara. Posla ima za još 200 do 250 ljudi, ali nema radnika, pogotovo onih koji su vješti pa će gotovo sigurno Brodotrogir prvi put morati tražiti uvoz radne snage, piše HRT.

    05.07.2016. (06:54)

    Teška industrija

    Končar profitabilan, 3. maj na dobru putu, Debeljak u gusto

    Veliki domaći brodograditelji Brodosplit, Brodotrogir i 3. maj moraju godinu završiti u plusu, prema ugovoru s novim vlasnicima. Brodotrogiru će to biti lako jer je sve protekle tri godine poslovao profitabilno, riječki 3. maj dobit je ostvario lani, a jedini je Brodosplit protekle dvije godine poslovao s gubitkom. Dobit je iskazana u prvoj godini privatizacije, 2013., no samo zato jer je prihodima pribrojio i sve buduće potpore države. Poslovni

    02.07.2016. (20:01)

    "Veliki je dan za naše brodogradilište"

    Brodotrogir: Porinut tanker vrijedan 45 milijuna dolara

    Tanker vrijedan 45 milijuna dolara namijenjen za prijevoz kemijskih i naftnih proizvoda kojeg je Brodotrogir izgradio za vlastitu pomorsku komapniju Trogir Maritime, porinut je u trogirskom brodogradilištu. Tanker je dug 284 metra, širok 32 metra, a nosivost mu je 49.500 tona. To je drugi takav tanker izgrađen u Brodotrogiru za pomorsku kompaniju Trogir Maritime, a prvi je porinut prošle godine. Član Uprave Brodotrogira i vlasnik tog brodogradilišta Danko Končar je izjavio kako tankere iznajmljuju brodarima za dnevni iznos između 7.500 i 9.500 dolara. Poslovni

    24.04.2015. (13:39)

    Odgovornima za smrti u Brodotrogiru zatvor do tri godine; Rodbine poginulih u suzama: To su male kazne

    Iscrpnije...
    21.01.2015. (14:56)

    Foto: Brodotrogir pun posla, dovršili dva broda, četiri slijede

    Iscrpnije...