Nagrada za najdrskiju reklamnu laž - za keks koji se prodaje i u Hrvatskoj - Monitor.hr
29.11.2017. (07:12)

Čeka se pašteta od radioaktivnog otpada

Nagrada za najdrskiju reklamnu laž – za keks koji se prodaje i u Hrvatskoj

Ovogodišnju negativnu nagradu za najdrskiju reklamnu laž dobio je proizvođač dječje hrane Alete za svoj proizvod “Kinderkeks”. Njemačka organizacija za zaštitu potrošača Foodwatch nagradu je dodijelila tvrtki Alete za te kekse koje sadrži 25 posto šećera, a nudi ih djeci od 8 mjeseca, još su na ambalaži imali natpis “prikladno za bebe”, što su u međuvremenu skinuli (ovdje keks). Index


Slične vijesti

21.11.2023. (13:54)

Snoop Dogg ipak se ne odriče marihuane, radilo se o reklami za peć

16.12.2022. (14:00)

To su te sotone o kojima vam pričam

Briše sve, ali ne i suze – Niveina nova reklama donosi prizore nakon poraza od Argentine

Poznata njemačka kompanija Beiersdorf koja proizvodi Niveu pošteno je razljutila Hrvatice i Hrvate svojom novom reklamom za micelarnu vodu. Nivea je na društvenim mrežama podijelila novu reklamu u kojoj ističu da micelarna voda briše čak i boju za lice, a kožu ostavlja svježom i mekom. No, reklama je, čini se, jako naljutila Hrvate jer je na fotografiji žena u hrvatskom dresu s crvenom i bijelom bojom na licu, a u gornjem lijevom kutu je rezultat utakmice protiv Argentine u polufinalu SP-a u Kataru. Mnoge su Hrvatice komentirale reklamu tvrdeći kako je neprofesionalna i ponižavajuća te upozoravaju da se nisu tako rugali s drugim reprezentacijama poput Španjolske ili Brazila. Danica

02.12.2020. (11:33)

Nema problema

Dežulović: Učenje Njemačka o veličanstveno uspjeh košarkaški klub Jugoplastika

Boris Dežulović o Adidas reklami: Ono s čim imam problem nema veze s marketingom njemačke korporacije, već više sa splitskim i hrvatskim, hm, automarketingom. Ovdje, naime, nisu popizdili na kazahstanski pristup Splitu i Hrvatskoj, nisu popizdili ni na stereotip zapuštenog, izbrijanog mužjaka, ni na njegov jagshemash ‘nema problema’, ni na njegov jagshemash ‘u pičku materinu’, već na Paška kao basketbaliju koji jede ćevape s ajvarom.

05.11.2017. (15:20)

Video: Snimio momak odličnu reklamu za rabljenu Hondu Accord iz 1996. svoje cure, početna cijena 499 dolara, na eBayu auto došao na – 135.800 dolara!

20.06.2017. (15:59)

Reklama za rent-a-car, ali lijep video Hrvatske

17.04.2017. (16:08)

Bad copy

Pouke fijaska nove kampanje Pepsi Cole

Da veliki igrači nisu imuni na kardinalne pogreške, pokazao je globalni brend Pepsi, koji je prošlog tjedna lansirao kampanju koja se pokazala potpunim promašajem. Jedna od najjačih bila je ona kćeri kultnog Martina Luthera Kinga, Bernice King, koja se na Twitteru sarkastično požalila kako je prava šteta što njezin otac nije znao za moć limenke Pepsi Cole. Kako je moguće da takav gigant napravi tako pogrešnu procjenu? Kako navode stručnjaci iz Marketing Weeka, prva stvar u kojoj je Pepsi pogriješio je to što je razvoj kreativnog rješenja povjerio svojim marketingašima umjesto vanjskim agencijama, piše Lider.

21.06.2016. (00:06)

‘Znam da je margarin u pitanju, ali možemo li to napraviti nekako više seksi?’ – s čime se svakodnevno susreću dizajneri, oglašavatelji, kreativci