Najbolje turističke destinacije - Mali Lošinj i Zagorje - Monitor.hr
25.10.2018. (09:30)

Mila kuda si nam nagrađena

Najbolje turističke destinacije – Mali Lošinj i Zagorje

HTZ-ove nagrade: destinacija godine u ruralnom turizmu je Dalmatinska Zagora, city break destinacija je Zagreb, autentična primorska destinacija je malo misto Sutivan (Brač), a destinacija zdravlja Krapinske Toplice. Najbolja plaža je Girandella Sundance Sandy Family Beach u Rapcu, najbolja rekreacija i zabava je u Vodenom planetu Termi Tuhelj, a nagradu za održivi turizam dobilo je eko-etno selo Stara Kapela. Najbolji kampovi su Jasenovo Camping (mali kamp), Zaton Holiday Resort (veliki kamp), Arena One 99 Glamping (luksuzni kamp) i Plitvice Holiday Resort Rakovica (kamp s najinovativnijom ponudom smještaja). Ovdje svi nagrađeni. HRT


Slične vijesti

13.08.2023. (08:00)

Ha, čujte, treba nekako sakrit te nimalo impresivne statistike

Mutna Ultra

Ljudi spavaju na ulici, smeće posvuda: Apokaliptični prizori u Splitu nakon  prve večeri Ultre - Index.hr

Mediji koji su prenijeli ova Bašićeva bajanja – jer ne radi se ni o kakvim dokazima nego o PR-u osobe koja ima najveći financijski interes od Ultre – papagajski svake godine navode podatke iz studije “Ekonomski i fiskalni učinci Ultra Europe festivala elektronske glazbe”, a koja je nastala – 2017. godine!! Proizveo ju je Institut za javne financije (IFJ) po narudžbi Hrvatske Turističke Zajednice (HTZ) koja je studiju ubrzo proglasila – poslovnom tajnom. No, u pojedinim medijima mogu se pročitati i nešto manje atraktivni podaci o tome da velika većina silnih milijuna eura završi u džepovima organizatora, stranih avioprijevoznika, trgovačkih lanaca i privatnih iznajmljivača (koji i ne plaćaju porez) i da se zarada ionako slijeva u državnu, a ne lokalnu blagajnu. Drugim riječima, nepoznato je koliki udio tih silnih milijuna ostaje lokalnoj zajednici koja je prisiljena trpjeti negativne učinke festivala na grad Split i njegovo stanovništvo – egzistencijalne, ekološke, infrastrukturne, urbanističke, sociološke i zdravstvene. Novosti

06.07.2021. (14:30)

Mala zemlja za siguran odmor

Hrvatska je spremna za špicu sezone, direktor HTZ-a: ‘Očekujemo oko 60 posto prometa iz rekordne 2019.‘; Upozorava na problem koji je ove godine ‘doživio vrhunac‘

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić u intervjuu za Slobodnu Dalmaciju najavio je solidnu turističku sezonu, a djelomično je tomu pridonijela kampanja „Trust me, I’ve been there“ koja se provodi na 12 tržišta. Najvjerniji su gosti Slovenci, Nijemci, Austrijanci, Česi, Poljaci, Slovaci i  Mađari, a Hrvatska je implementacijom funkcionalnog sustava covid putovnica osigurala njihov boravak te se pozicionirala kao sigurna zemlja. Kao najveći problem navodi nedostatak radne snage koja se ove godine najviše osjeti pa se uvoze radnici i iz zemalja izvan EU. Slobodna Dalmacija

14.07.2017. (16:19)

Od onog što je ostalo

25 godina HTZ-a: Kako je turizam postao jedan od najvažnijih gospodarskih sektora

U zadnjih 25 godina turizam se, dijelom i zbog aktivnosti HTZ-a te fizičkih i financijskih rezultata, uključujući i investicije, izvozni potencijal i prihode, prometnuo u jedan od najvažnijih domaćih gospodarskih sektora, koji u BDP-u ima udjel od gotovo 20 posto, s uzlaznim trendom gotovo svih ekonomskih pokazatelja u zadnjih 15-ak godina, među kojima su i rast broja zaposlenih (kojih je ove godine više od 150 tisuća) te rast broja smještajnih, ugostiteljskih i raznih drugih objekata turističke infrastrukture. U 1992., godini osnivanja HTZ-a, bilo je nešto više od 2 milijuna turističkih dolazaka, a tijekom 2016 bilo je čak 16,3 milijuna turista, piše Večernji povodom 25 godina od osnutka Hrvatske turističke zajednica.

02.10.2015. (10:33)

HTZ ima novi promo video

16.09.2015. (00:36)

Pronašli ga i nagradili: Autor hit videa od HTZ-a dobio poklone

09.08.2015. (10:11)

Blogomdana reklama

Strani blogeri o Hrvatskoj: Pa tko se ne 
bi zaljubio u takvu zemlju

Prošle je godine Hrvatsku proputovalo 859 stranih turističkih novinara i blogera – na račun Hrvatske turističke zajednice, koja je na to utrošila oko četiri milijuna kuna. No svaka se uložena kuna višestruko vratila jer se marketinška vrijednost svih reportaža i priloga o Hrvatskoj objavljenih tijekom protekle godine procjenjuje na nevjerojatnih 183 milijuna eura. Slični se efekti očekuju i od ovogodišnjih dolazaka utjecajnih stranih novinara i blogera, a neke primjere donosi Večernji.

20.07.2015. (21:00)

Gase se HTZ-ova predstavništva u Španjolskoj, Japanu i Švicarskoj

18.02.2015. (13:26)

Sloganska nesloga

Novi slogan HTZ-a: ‘Što obećaš, to moraš napraviti’

Novac za novi slogan HTZ-a mogao se pametnije iskoristiti, smatra slovenski marketinški stručnjak Aljoša Bagola – primjerice globalnom kampanjom na Facebooku, koja bi natjerala ljude da guglaju Hrvatsku. “Novi slogan hrvatskog turizma obećanje je koje država mora ispuniti na svakom koraku. U očima svakog turista Hrvatska sada mora uvijek biti ‘puna života’, inače će biti vrlo razočarani. Slogan je vrlo klišeiziran i bez posebne veze s Hrvatskom, no privlačniji je od prijašnjeg i mnogo jednostavniji za korištenje u suvremenom digitalnom svijetu – hashtag #fulloflife može biti pametna promotivna strategija koja će krasiti stotine tisuća selfieja”, objašnjava Bagola i dobre strane. T-Portal

14.02.2015. (16:03)

Ispeci pa reci

"Slogan Hrvatske lako je mogao biti i ‘full of shit’"

“Tko god je gledao popularnu seriju ‘Mad Men’ o njujorškim kopirajterima u 50-ima, zna da je osnovna svrha slogana pobuditi emotivnu asocijaciju. Ako je Hrvatska proizvod, onda slogan nije tu da govori o njezinoj uporabnoj vrijednosti, već simboličkoj. Gramatička konstrukcija ‘full of…’ idealna je za derivacije, a posebno za one posprdnog tipa ‘full of shit’, pa to svakako jest veliki propust autora”, komentira novi slogan HTZ-a spisateljica Andrea Pisac. T-Portal

13.02.2015. (18:32)

Što je u Hrvatskoj puno života?

Maštruko: Bezobrazno laganje cijelome svijetu

“Moj osobni problem s ovim sloganom nije u tome koliko je eventualno plaćen, nego to što je potpuno lažan”, piše Oleg Maštruko o novom sloganu HTZ-a (Hrvatska. Puna života). “Glavni problem je u tome što je najnoviji slogan otvorena, ono baš brutalna laž, Hrvatska uopće nije ‘puna života’, mi smo slabo naseljena zemlja vrlo starih i sve starijih, beživotnih, apatičnih ljudi, većinom nezadovoljnih životom.”. Index