• 25.10. (09:30)

    Mila kuda si nam nagrađena

    Najbolje turističke destinacije – Mali Lošinj i Zagorje

    HTZ-ove nagrade: destinacija godine u ruralnom turizmu je Dalmatinska Zagora, city break destinacija je Zagreb, autentična primorska destinacija je malo misto Sutivan (Brač), a destinacija zdravlja Krapinske Toplice. Najbolja plaža je Girandella Sundance Sandy Family Beach u Rapcu, najbolja rekreacija i zabava je u Vodenom planetu Termi Tuhelj, a nagradu za održivi turizam dobilo je eko-etno selo Stara Kapela. Najbolji kampovi su Jasenovo Camping (mali kamp), Zaton Holiday Resort (veliki kamp), Arena One 99 Glamping (luksuzni kamp) i Plitvice Holiday Resort Rakovica (kamp s najinovativnijom ponudom smještaja). Ovdje svi nagrađeni. HRT

  • Slične vijesti

    14.07.2017. (14:19)

    Od onog što je ostalo

    25 godina HTZ-a: Kako je turizam postao jedan od najvažnijih gospodarskih sektora

    U zadnjih 25 godina turizam se, dijelom i zbog aktivnosti HTZ-a te fizičkih i financijskih rezultata, uključujući i investicije, izvozni potencijal i prihode, prometnuo u jedan od najvažnijih domaćih gospodarskih sektora, koji u BDP-u ima udjel od gotovo 20 posto, s uzlaznim trendom gotovo svih ekonomskih pokazatelja u zadnjih 15-ak godina, među kojima su i rast broja zaposlenih (kojih je ove godine više od 150 tisuća) te rast broja smještajnih, ugostiteljskih i raznih drugih objekata turističke infrastrukture. U 1992., godini osnivanja HTZ-a, bilo je nešto više od 2 milijuna turističkih dolazaka, a tijekom 2016 bilo je čak 16,3 milijuna turista, piše Večernji povodom 25 godina od osnutka Hrvatske turističke zajednica.

    09.08.2015. (08:11)

    Blogomdana reklama

    Strani blogeri o Hrvatskoj: Pa tko se ne 
bi zaljubio u takvu zemlju

    Prošle je godine Hrvatsku proputovalo 859 stranih turističkih novinara i blogera – na račun Hrvatske turističke zajednice, koja je na to utrošila oko četiri milijuna kuna. No svaka se uložena kuna višestruko vratila jer se marketinška vrijednost svih reportaža i priloga o Hrvatskoj objavljenih tijekom protekle godine procjenjuje na nevjerojatnih 183 milijuna eura. Slični se efekti očekuju i od ovogodišnjih dolazaka utjecajnih stranih novinara i blogera, a neke primjere donosi Večernji.

    18.02.2015. (12:26)

    Sloganska nesloga

    Novi slogan HTZ-a: ‘Što obećaš, to moraš napraviti’

    Novac za novi slogan HTZ-a mogao se pametnije iskoristiti, smatra slovenski marketinški stručnjak Aljoša Bagola – primjerice globalnom kampanjom na Facebooku, koja bi natjerala ljude da guglaju Hrvatsku. “Novi slogan hrvatskog turizma obećanje je koje država mora ispuniti na svakom koraku. U očima svakog turista Hrvatska sada mora uvijek biti ‘puna života’, inače će biti vrlo razočarani. Slogan je vrlo klišeiziran i bez posebne veze s Hrvatskom, no privlačniji je od prijašnjeg i mnogo jednostavniji za korištenje u suvremenom digitalnom svijetu – hashtag #fulloflife može biti pametna promotivna strategija koja će krasiti stotine tisuća selfieja”, objašnjava Bagola i dobre strane. T-Portal

    14.02.2015. (15:03)

    Ispeci pa reci

    "Slogan Hrvatske lako je mogao biti i ‘full of shit’"

    “Tko god je gledao popularnu seriju ‘Mad Men’ o njujorškim kopirajterima u 50-ima, zna da je osnovna svrha slogana pobuditi emotivnu asocijaciju. Ako je Hrvatska proizvod, onda slogan nije tu da govori o njezinoj uporabnoj vrijednosti, već simboličkoj. Gramatička konstrukcija ‘full of…’ idealna je za derivacije, a posebno za one posprdnog tipa ‘full of shit’, pa to svakako jest veliki propust autora”, komentira novi slogan HTZ-a spisateljica Andrea Pisac. T-Portal

    13.02.2015. (17:32)

    Što je u Hrvatskoj puno života?

    Maštruko: Bezobrazno laganje cijelome svijetu

    “Moj osobni problem s ovim sloganom nije u tome koliko je eventualno plaćen, nego to što je potpuno lažan”, piše Oleg Maštruko o novom sloganu HTZ-a (Hrvatska. Puna života). “Glavni problem je u tome što je najnoviji slogan otvorena, ono baš brutalna laž, Hrvatska uopće nije ‘puna života’, mi smo slabo naseljena zemlja vrlo starih i sve starijih, beživotnih, apatičnih ljudi, većinom nezadovoljnih životom.”. Index

  • Slične vijesti

    14.07.2017. (14:19)

    Od onog što je ostalo

    25 godina HTZ-a: Kako je turizam postao jedan od najvažnijih gospodarskih sektora

    U zadnjih 25 godina turizam se, dijelom i zbog aktivnosti HTZ-a te fizičkih i financijskih rezultata, uključujući i investicije, izvozni potencijal i prihode, prometnuo u jedan od najvažnijih domaćih gospodarskih sektora, koji u BDP-u ima udjel od gotovo 20 posto, s uzlaznim trendom gotovo svih ekonomskih pokazatelja u zadnjih 15-ak godina, među kojima su i rast broja zaposlenih (kojih je ove godine više od 150 tisuća) te rast broja smještajnih, ugostiteljskih i raznih drugih objekata turističke infrastrukture. U 1992., godini osnivanja HTZ-a, bilo je nešto više od 2 milijuna turističkih dolazaka, a tijekom 2016 bilo je čak 16,3 milijuna turista, piše Večernji povodom 25 godina od osnutka Hrvatske turističke zajednica.

    02.10.2015. (08:33)

    HTZ ima novi promo video

    Iscrpnije...
    15.09.2015. (22:36)

    Pronašli ga i nagradili: Autor hit videa od HTZ-a dobio poklone

    Iscrpnije...
    09.08.2015. (08:11)

    Blogomdana reklama

    Strani blogeri o Hrvatskoj: Pa tko se ne 
bi zaljubio u takvu zemlju

    Prošle je godine Hrvatsku proputovalo 859 stranih turističkih novinara i blogera – na račun Hrvatske turističke zajednice, koja je na to utrošila oko četiri milijuna kuna. No svaka se uložena kuna višestruko vratila jer se marketinška vrijednost svih reportaža i priloga o Hrvatskoj objavljenih tijekom protekle godine procjenjuje na nevjerojatnih 183 milijuna eura. Slični se efekti očekuju i od ovogodišnjih dolazaka utjecajnih stranih novinara i blogera, a neke primjere donosi Večernji.

    20.07.2015. (19:00)

    Gase se HTZ-ova predstavništva u Španjolskoj, Japanu i Švicarskoj

    Iscrpnije...
    18.02.2015. (12:26)

    Sloganska nesloga

    Novi slogan HTZ-a: ‘Što obećaš, to moraš napraviti’

    Novac za novi slogan HTZ-a mogao se pametnije iskoristiti, smatra slovenski marketinški stručnjak Aljoša Bagola – primjerice globalnom kampanjom na Facebooku, koja bi natjerala ljude da guglaju Hrvatsku. “Novi slogan hrvatskog turizma obećanje je koje država mora ispuniti na svakom koraku. U očima svakog turista Hrvatska sada mora uvijek biti ‘puna života’, inače će biti vrlo razočarani. Slogan je vrlo klišeiziran i bez posebne veze s Hrvatskom, no privlačniji je od prijašnjeg i mnogo jednostavniji za korištenje u suvremenom digitalnom svijetu – hashtag #fulloflife može biti pametna promotivna strategija koja će krasiti stotine tisuća selfieja”, objašnjava Bagola i dobre strane. T-Portal

    14.02.2015. (15:03)

    Ispeci pa reci

    "Slogan Hrvatske lako je mogao biti i ‘full of shit’"

    “Tko god je gledao popularnu seriju ‘Mad Men’ o njujorškim kopirajterima u 50-ima, zna da je osnovna svrha slogana pobuditi emotivnu asocijaciju. Ako je Hrvatska proizvod, onda slogan nije tu da govori o njezinoj uporabnoj vrijednosti, već simboličkoj. Gramatička konstrukcija ‘full of…’ idealna je za derivacije, a posebno za one posprdnog tipa ‘full of shit’, pa to svakako jest veliki propust autora”, komentira novi slogan HTZ-a spisateljica Andrea Pisac. T-Portal

    13.02.2015. (17:32)

    Što je u Hrvatskoj puno života?

    Maštruko: Bezobrazno laganje cijelome svijetu

    “Moj osobni problem s ovim sloganom nije u tome koliko je eventualno plaćen, nego to što je potpuno lažan”, piše Oleg Maštruko o novom sloganu HTZ-a (Hrvatska. Puna života). “Glavni problem je u tome što je najnoviji slogan otvorena, ono baš brutalna laž, Hrvatska uopće nije ‘puna života’, mi smo slabo naseljena zemlja vrlo starih i sve starijih, beživotnih, apatičnih ljudi, većinom nezadovoljnih životom.”. Index