• 29.12.2016. (09:54)

    I'm wishing

    Najčešće novogodišnje odluke – (bolji) posao i bolji obiteljski odnosi

    56% ljudi donijet će novogodišnju odluku, a od ovih koji odlučuju njih 46% donijet će odluku vezanu za karijeru, prvenstveno žele naći bolji posao ili dobiti veću plaću, pokazuje anketa. Također žele poraditi na poboljšanju obiteljskih odnosa te na zdravlju i uživanju u životu. No, polovica onih koji donesu novogodišnje rezolucije na kraju ih ne ispune. Monitor

  • Slične vijesti

    01.01. (09:19)

    1.1. otvaram mjenjačnicu

    Novogodišnje odluke: Kako ih održati

    Ljude više potiče izbjegavanje gubitaka nego mogući dobici pa bi kod novogodišnjih odluka bilo dobro postaviti tu odluku kao spašavanje nečeg izgubljenog – vraćanje starom hobiju ili povratak na raniju razinu tjelesne spreme – nego kao dosezanje nečeg novog, kako savjetuju psiholozi. Novogodišnje odluke moraju i biti realistične – čitat ću pola sata svaki dan (ne petnaest sati dnevno), lakše ih je ispuniti ako se odnose i na druge ljude, u smislu da od te odluke ovisi dobrobit nekog drugog. Dobro je i da odluke budu konkretizirane i detaljne – “vježbat ću utorkom i subotom” npr. BBC

    01.01. (07:48)

    Ja 2.0

    Najčešća novogodišna odluka: Bit ću bolja osoba

    Najčešća novogodišnja odluka je “bit ću bolja osoba”, što je odlučilo 12% ljudi, pored odluke “skinut ću kilograme”, barem među Amerikancima koje je anketirao Marxist Poll. Na trećem su mjestu odluke – više vježbanja, zdravija prehrana i pronalaženje boljeg posla, što je odlučilo 9% ispitanih. Donošenje novogodišnjih odluka nije nova izmišljotina – i Babilonci su ih donosili, još prije 4.000 godine, ali ne u siječnju nego u ožujku u vrijeme proljetne sjetve, plus im je festival novog počekta, zvan Akitu, trajao 12 dana. Live Science

    30.12.2016. (08:37)

    Easy like sunday morning

    Kako lakše provesti novogodišnje odluke

    Novi list prenosi savjete američkih psihologa kako što lakše i učinkovitije provesti novogodišnje odluke:
    – krenite realistično, donesite odluke koje možete realizirati, pazite da vam promjena koju izvodite ne postane kazna
    – jedna po jedna promjena
    – podijelite svoje iskustvo s obitelji i prijateljima
    – smanjite očekivanja, greške i manji neuspjesi u procesu normalna su pojava i ne znače ništa za konačni ishod
    – tražite podršku

    05.01.2015. (10:10)

    Ostvarujemo ih u mislima

    Zašto novogodišnje odluke nisu baš uspješne?

    Kod novogodišnjih odluka najčešći je problem u ciljevima koje si postavljamo, a koji obično nisu dovoljno konkretni. Primjerice, umjesto ‘Izgubit ću suvišne kilograme’, treba reći ‘Vježbat ću tri puta tjedno i jesti uravnoteženije’. Ili pak umjesto ‘Štedjet ću novac’ odlučite manje trošiti na izlaske i postavite si konkretnu količini novca koji ćete staviti sa strane svaki mjesec. Glas Istre

    01.01.2015. (21:38)

    Bottom-up pristup

    Zdrave novogodišnje odluke za 2015.

    Biti zdrav i sretan mnogo je više od toga da stanemo u određeni broj traperica, zato se osim na borbu protiv viška kilograma bolje usredotočiti na male promjene od kojih ćemo se osjećati bolje. Sitnice iz svakodnevnoga života koje nam mogu obogatiti život jesu uvođenje aktivnih pauza na poslu, provođenje manje vremena pred ekranom, novi fitness tečajevi, pripremanje hrane kod kuće, ali i trčanje s prijateljima. Index

  • Slične vijesti

    01.01. (09:19)

    1.1. otvaram mjenjačnicu

    Novogodišnje odluke: Kako ih održati

    Ljude više potiče izbjegavanje gubitaka nego mogući dobici pa bi kod novogodišnjih odluka bilo dobro postaviti tu odluku kao spašavanje nečeg izgubljenog – vraćanje starom hobiju ili povratak na raniju razinu tjelesne spreme – nego kao dosezanje nečeg novog, kako savjetuju psiholozi. Novogodišnje odluke moraju i biti realistične – čitat ću pola sata svaki dan (ne petnaest sati dnevno), lakše ih je ispuniti ako se odnose i na druge ljude, u smislu da od te odluke ovisi dobrobit nekog drugog. Dobro je i da odluke budu konkretizirane i detaljne – “vježbat ću utorkom i subotom” npr. BBC

    01.01. (07:48)

    Ja 2.0

    Najčešća novogodišna odluka: Bit ću bolja osoba

    Najčešća novogodišnja odluka je “bit ću bolja osoba”, što je odlučilo 12% ljudi, pored odluke “skinut ću kilograme”, barem među Amerikancima koje je anketirao Marxist Poll. Na trećem su mjestu odluke – više vježbanja, zdravija prehrana i pronalaženje boljeg posla, što je odlučilo 9% ispitanih. Donošenje novogodišnjih odluka nije nova izmišljotina – i Babilonci su ih donosili, još prije 4.000 godine, ali ne u siječnju nego u ožujku u vrijeme proljetne sjetve, plus im je festival novog počekta, zvan Akitu, trajao 12 dana. Live Science

    30.12.2016. (08:37)

    Easy like sunday morning

    Kako lakše provesti novogodišnje odluke

    Novi list prenosi savjete američkih psihologa kako što lakše i učinkovitije provesti novogodišnje odluke:
    – krenite realistično, donesite odluke koje možete realizirati, pazite da vam promjena koju izvodite ne postane kazna
    – jedna po jedna promjena
    – podijelite svoje iskustvo s obitelji i prijateljima
    – smanjite očekivanja, greške i manji neuspjesi u procesu normalna su pojava i ne znače ništa za konačni ishod
    – tražite podršku

    05.01.2015. (10:10)

    Ostvarujemo ih u mislima

    Zašto novogodišnje odluke nisu baš uspješne?

    Kod novogodišnjih odluka najčešći je problem u ciljevima koje si postavljamo, a koji obično nisu dovoljno konkretni. Primjerice, umjesto ‘Izgubit ću suvišne kilograme’, treba reći ‘Vježbat ću tri puta tjedno i jesti uravnoteženije’. Ili pak umjesto ‘Štedjet ću novac’ odlučite manje trošiti na izlaske i postavite si konkretnu količini novca koji ćete staviti sa strane svaki mjesec. Glas Istre

    01.01.2015. (21:38)

    Bottom-up pristup

    Zdrave novogodišnje odluke za 2015.

    Biti zdrav i sretan mnogo je više od toga da stanemo u određeni broj traperica, zato se osim na borbu protiv viška kilograma bolje usredotočiti na male promjene od kojih ćemo se osjećati bolje. Sitnice iz svakodnevnoga života koje nam mogu obogatiti život jesu uvođenje aktivnih pauza na poslu, provođenje manje vremena pred ekranom, novi fitness tečajevi, pripremanje hrane kod kuće, ali i trčanje s prijateljima. Index