Najveće gradilište na Kvarneru - Zagrebačka obala riječke luke - Monitor.hr
11.06.2016. (10:45)

Kameno more

Najveće gradilište na Kvarneru – Zagrebačka obala riječke luke

Jučer je proizveden 25. armirano-betonski keson od ukupno 49 koliko će biti ugrađeno u temelje novog kontejnerskog terminala buduće Zagrebačke obale, trenutno najvećeg gradilišta na Kvarneru (svaki keson ima 4.000 tona, dug je 20,8 metara, širok 22,9 metara). Posao vrijedan 70 milijuna eura radi talijanski konzorcij, a s obzirom da će dubina gaza biti 20 metara Rijeka će imati prednost pred većinom mediteranskih luka jer rijetko koja ima toliku dubinu. Prepreka Zagrebačkoj obali je cestovna – da bi dobila uporabnu dozvole treba izgraditi cestu D-403, u dužini od oko 2,5km od Zagrebačke obale do čvora Škurinje na riječkoj obilaznici, a tek je u fazi Studije opravdanosti. Završetak gradnje ZG-obale – za dvije godine. Novi list


Slične vijesti

02.01.2021. (17:39)

A da mi uđemo u Kinesku uniju!?!

Propao natječaj: EU i SAD nisu dopustili da Kinezi uđu u riječku luku

Lučka uprava Rijeka poništila je 20,5 milijardi kuna vrijedan natječaj za koncesiju na Zagrebačkoj obali jer je najbolja ponuda stigla od konzorcija kineskih tvrtki. Pritisak na Hrvatsku SAD-a i EU da tu 50-godišnju koncesiju za kontejnerski terminal u riječkoj luci ne dobiju Kinezi bio je golem jer ne žele zbog strateških razloga Kineze u riječkoj luci. Tportal

18.12.2018. (14:42)

Potpisivanje ugovora: U Rijeku stiže bespovratnih 520 milijuna kuna za izgradnju ceste D 403 od čvora Škurinje do luke Rijeka – omogućit će brže dopremanje i otpremanje tereta u riječku luku, a otvorit će i potpuno novi ulaz u središte Rijeke

02.02.2018. (00:03)

Rijekerdam

Luka Rijeka lani povećala promet na 12 milijuna tona, s Koperom i Trstom prijeti velikim europskim lukama

Luka Rijeka imala je prošle godine promet od 12,6 milijuna tona što je 13 posto bolje nego 2016. godine. Rast se bilježi u svim vrstama tereta – tekućem, rasutom, kontejnerskom – dok su pali voće i crna metalurgija. Još se čeka da novi vlasnik, poljska tvrtka OT Logistics dovede nove klijente, dok ravnatelj Lučke uprave Rijeka Denis Vukorepa kaže da su “rezultati pozitivni i kod ostalih luka sjevernog Jadrana što pokazuje da sjevernojadranski prometni pravac postaje sve povoljniji i polako postaje konkurencija velikim lukama na sjeveru Europe”. Konkurentska luka Kopar lani je imala 23,36 milijuna tona prometa, što je povećanje od 6 posto. Novi list

01.01.2018. (14:14)

Kapetan zaljeva

Piranski zaljev: Nije stvar u ribarenju, nego milijardama koje prolaze u Kopar

Spor oko hrvatsko-slovenske granice na moru ne odnosi se na ribe koliko na interese velikih kompanija i država koje ne žele da Hrvatska bude u poziciji ugrožavati im slobodu prolaza prema Trstu i Kopru. Već sada uskim morskim prolazom kroz hrvatsko more godišnje prolaze milijarde eura roba, a za koju godinu promet će porasti 50%. Ako moćne zemlje EU žele siguran trgovački pravac, mora i Hrvatska od toga imati znatne gospodarske koristi – mora zahtijevati da i luke Rijeka i Ploče dobiju jednaku potporu EU kao što su ih dobili Kopar i Trst, piše Večernji u vrlo zanimljivom tekstu.

01.12.2017. (08:42)

Moj je grad pred Božić dobio luku

Luka Rijeka: Najveća investicija u zadnjih 40 godina je pri kraju

Izgradnja novih kapaciteta na pozadinskom skladištu riječke luke u Škrljevu bliži se kraju svoje prve i druge faze. Na Škrljevu će za tri tjedna biti otvoreno oko 100.000 četvornih metara natkrivenog skladišnog prostora i dodatni uređeni plato za kontejnere. Riječ je o projektu vrijednom 218 milijuna kuna, što ga čini najvećom investicijom tvrtke Luka u posljednjih 40-ak godina. Novi list

20.07.2017. (08:32)

Hvala EU

Dvije milijarde i 600 milijuna kuna ulaganja u Luku Rijeka

Za devet infrastrukturnih projekata u Luci Rijeka i na riječkom prometnom pravcu Europska komisija odobrila je dvije milijarde i 600 milijuna kuna ili 96 milijuna eura nepovratnih sredstava. Njima će se sagraditi, uz ostalo, intermodalni željeznički teminali na kontejnerskim platoima – Zagrebačkom i Brajdici. HRT

31.05.2017. (08:54)

Rijeka postala mjesto najveće koncentracije luksuznih mega jahti u Hrvatskoj – trenutno ondje najveća ima 93 metra, a najmanja je duga 26 metara

06.04.2017. (18:37)

Luka Rijeka: Rekordni pretovar suhih tereta u prvom kvartalu – 1,2 milijuna tona suhih tereta, što je 51 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine

05.04.2017. (09:44)

Šef Luke Rijeka na odlasku: Riječkoj luci treba nova luka na Krku, nizinska pruga i novi krčki most

16.10.2016. (09:04)

Najveći kruzer u povijesti riječke luke privezan na kontejnerski terminal Brajdica, brodom Norwegian Jade dužine 295 metara, s 2.550 putnika i 1.050 članova posade upravlja – Riječanin