Natječaj za najbolju recenziju 'Matej Lovrić': Besplatno kino cijele godine - Monitor.hr
15.04.2016. (09:03)

Probudite Eberta u sebi

Natječaj za najbolju recenziju ‘Matej Lovrić’: Besplatno kino cijele godine

Od danas pa do 31. svibnja trajat će natječaj za najbolju amatersku filmsku ili televizijsku kritiku u organizaciji web-portala FAK.hr. U lovu na bogate nagrade koje su osigurali brojni sponzori mogu sudjelovati svi koji se pisanjem ne bave profesionalno. Glavne nagrade su godišnje kinoulaznice za Cineplexx i Dokukino KIC, pretplate na Pickbox i HBO, majice, knjige, filmovi… Monitor

22.04.2016. (16:42)

Natječaj za najbolju filmsku recenziju: Napišite tekst i osvojite bogate nagrade

15.04.2016. (10:53)

Natječaj za najbolju recenziju ‘Matej Lovrić’

Svake godine FAK-ovci održe natječaj za najbolju amatersku filmsko-televizijsku kritiku posvećen svom preminulom kolegi recenzentu, a po broju sponzora i kvaliteti nagrada ovo je, čini se, njihov najjači natječaj dosad organiziran.

Da autori triju najboljih recenzija budu pošteno nagrađeni za svoj trud osigurali su FAK-ovi partneri i sponzori Cineplexx, Pickbox, HBO, Cinephilia & Beyond, Dokukino, Carta Magica, Blitz, Cinestar i Issa Arts.

Želite li detaljnije pregledati točan popis bogatih nagrada, škicnite ovdje, a nama je dovoljno reći da prvom mjestu pripada godišnja kinoulaznica za Cineplexx kina u Hrvatskoj te godinu dana pretplate na streaming servis Pickbox. Tu su i izvrsne knjige o nekim od najvećih redatelja ikada, box set kolekcija filmova velikog Stanleyja Kubricka, ali i HBO pretplata s majicom i GoT memorabilijama.

FAK-ov će natječaj biti otvoren do kraja svibnja, a više detalja o pravilima i prijavi možete pronaći ovdje.

Nakon što predselekciju obavi FAK-ov deseteročlani žiri sastavljen od njihovih recenzenata i novinara, najboljih deset radova bit će predano u ruke Glavnog žirija, u kojem ove godine sjede filmski kritičar Marko Njegić, TV kritičarka Zrinka Pavlić, redateljica i scenaristica Sonja Tarokić, književnik i profesor Franjo Janeš te glavni urednik Serijale Krešimir Vinšćak.

Zagrijte stolac, nažuljajte prste i svoj tekst pošaljite zaključno s ponoći 31. svibnja. Uz malo inspiracije i sreće, trećina nagradnog fonda mogla bi završiti na vašoj adresi.

05.10.2015. (16:25)

Rođendansko izdanje Velikog filmskog kviza uz koncert Rana Esculente

27.09.2015. (18:23)

Provjerite svoje znanja na KOZi, kvizu općeg znanja

14.09.2015. (19:13)

‘Hitman: Agent 47’: Film koji svoj posao, baš poput protagonista, obavlja brzo i efikasno

06.06.2015. (19:45)

You talkin' to me?

Veliki filmski kviz u Produkciji kulture Aplauz

Po 16. put pred zagrebačkom publikom, Veliki filmski kviz u subotu, 13. lipnja, bit će održan u prostoru Produkcije kulture Aplauz u organizaciji filmskog web-portala FAK.hr, u prostoru bivšeg kina Mosor. Pod vodstvom stand-up komičara Gorana Vugrineca Goca, natjecatelji će se suočiti s mnogo prepreka na putu do titule pobjednika. Od američkih blockbustera i legendarnih redatelja, preko europske produkcije i istočnih kinematografija do domaćeg filma i serija, posjetitelji će moći uživati u par sati kvalitetnog filmofilskog druženja. FAK.hr