Novi slogan turističke zajednice - "Hrvatska, puna života" - Monitor.hr
12.02.2015. (13:30)

Onda ga prikoljemo i poslužimo za ručak

Novi slogan turističke zajednice – "Hrvatska, puna života"

Novi slogan hrvatskog turizma glasi “Croatia, full of life” (“Hrvatska, puna života”) i ubuduće će zamijeniti slogan “Mediteran kakav je nekad bio”. “Croatia, full of life” kod ispitanika je budilo pozitivne emocije upravo zbog riječi “život”, koju do sada u svome turističkome sloganu nije koristila niti jedna druga turistička zemlja niti destinacija, poručuju iz HTZ-a. Kompletan slogan kojime će se Hrvatska ubuduće predstavljati je “Don’t fill your life with days, fill your days with life”. Promocija s novim sloganom kreće u rujnu. Monitor


Slične vijesti

16.02.2015. (16:45)

Etiketa ne odgovara sadržaju

Bivši ministri: ‘Croatia, full of life’ je prevara, gosti će otići razočarani

“Gledajući trendove u svjetskom turizmu, mislim da je slogan ‘Croatia, full of life‘ pogođen. Međutim u sadržajnom smislu, u kontekstu hrvatske turističke ponude, njezine kvalitete i sadržaja, taj slogan ne odražava to stanje i s tog aspekta on je praktički prevara, a možda je to malo teška riječ. Nije problem koliko je taj slogan koštao, nego koliko ćemo ga vremena upotrebljavati i je li stoga pogođen s te pozicije,a bojim se da nije”, prokomentirao je novi HZT-ov slogan bivši ministar turizma Ivan Herak, a Damir Bajs složio se da ćemo sloganom “doći u opasnost da naši gosti budu razočarani ili u najbolju ruku zbunjeni”. T-Portal

12.02.2015. (14:20)

Novi slogan turističke zajednice – "Hrvatska, puna života"

Novi slogan hrvatskog turizma glasi “Croatia, full of life” (“Hrvatska, puna života”) i ubuduće će zamijeniti slogan “Mediteran kakav je nekad bio”, odlučilo je povjerenstvo Ministarstva turizma i HTZ-a.

“Croatia, full of life” kod ispitanika je budilo pozitivne emocije upravo zbog riječi “život”, koju do sada u svome turističkome sloganu nije koristila niti jedna druga turistička zemlja niti destinacija. Kompletan slogan kojime će se Hrvatska ubuduće predstavljati je “Don’t fill your life with days, fill your days with life”, a svi tiskani i online materijali bit će pripremljeni do rujna ove godine, od kada će se znak slogan službeno koristiti.

Autor slogana i čitavog komunikacijskog koncepta je agencija BBDO, čije je rješenje izabrano na javnom natječaju na koji je pristiglo ukupno 12 ponuda, te pet rješenja koja su ušla u uži krug.