Odlazak kralja narodne glazbe: Šaban Šaulić poginuo u nesreći - Monitor.hr
17.02.2019. (15:30)

Tragičan događaj

Odlazak kralja narodne glazbe: Šaban Šaulić poginuo u nesreći

Popularan pjevač narodne glazbe Šaban Šaulić poginuo je u 68. godini života, prenosi srpski Blic. Šaulić je u prometnoj nesreći u Njemačkoj zadobio teške tjelesne ozljede, nakon čega je prebačen u bolnicu, a ubrzo je stigla vijest kako je pjevač preminuo. Vijest je potvrdio i njegov zet Bata Mirković. Evo snimke s mjesta nesreće. 24sata, Novi list


Slične vijesti

30.03. (18:00)

Jedna strana, druga strana, jedan zavoj, k'o da nema volana

Jedan zavoj, mnogo muka. Zašto svi izlijeću na istom mjestu?

Jedan korisnik YouTubea ima sreću, ili nesreću, da živi u šumskom predjelu, pored ceste i naizgled običnog zavoja. Međutim, na tom su mjestu vrlo česte nezgode. Vozila redovito izlijeću na istom mjestu, pa je spomenuti “sretnik” instalirao kameru i snima sve što se u zavoju događa. Do sada je prikupio više desetaka snimki i pokrenuo YouTube kanal The Turn (Zavoj), gdje ih redovito objavljuje. Autonet

06.01. (15:00)

Gledaj na njih kao na odlutale pješake

Oko 4000 slučajeva godišnje: Evo što učiniti nakon naleta vozila na divljač

Bilo da ste naletjeli na nju ili ona na vas, ovisno o osobnom kutu gledanja, ništa bez policije. Zahtjev za naknadu štete podnosi se Hrvatskom lovačkom savezu, možete i on line, a prilaže se: zapisnik o alkotestiranju, potvrda policije o prometnoj nesreći, prometna dozvola vozila i naravno vozačka dozvola vozača koji je upravljao vozilom. Međutim, pravo na naknadu štete oštećena osoba ostvaruje samo u slučaju kada je odštetni zahtjev osnovan. Za takav ishod važne su dvije situacije: da se utvrdi da ste vozili po propisima, druga situacija je da bude odgovoran lovoovlaštenik na čijem je lovištu nastala šteta ako se utvrdi da je šteta nastala zbog provođenja lova. Revija HAK

20.12.2023. (21:00)

Pomoćni kotač

Kamere i umjetna inteligencija: Razvijen je sustav koji motocikliste i bicikliste upozorava na opasnost od nesreće

Sustav može upozoriti vozače na moguće sudare straga do šest sekundi unaprijed. Ova upozorenja vrijede za područje do 125 metara ispred vozila. Osim toga, izdaju se dodatna upozorenja ako se bicikl ili motocikl približavaju vozilu ispred sebe na manje od 60 metara. Upozorenja se šalju putem pametnog telefona vozača. Sustav koristi dvije kamere riblje oko i umjetnu inteligenciju (AI) za promatranje okoline. Jedna od tih kamera postavljena je na prednji dio, a druga na stražnji. Ovaj sustav, koji je dizajniran i za električne mopede i za e-bicikle, nudi pogled na okolinu od 360 stupnjeva zahvaljujući kamerama ribljeg oka, koje kontinuirano analiziraju sve moguće izvore opasnosti.  Revija HAK

17.12.2023. (14:00)

Ako si uzrok, odgovoran si za posljedice

Kakva je procedura kada je za nesreću odgovoran (su)putnik u vozilu

Situacija, ne odveć rijetka, putnik treba izaći iz vozila, vozilo se zaustavlja, putnik otvara vrata i na ta otvorena vrata nalijeće drugo vozilo! Eto štete, eto prometne nesreće! Koga kazniti? Neke odgovore na ta pitanja daje domaća sudska praksa. Zakon je naime, u nekoliko slučajeva utvrdio da se na zaustavljenom ili parkiranom vozilu ne smiju otvarati vrata niti utovarivati ili istovarivati predmeti, ako se time ometa kretanje drugih sudionika u prometu ili ako se ugrožava sigurnost prometa te da će se novčanom kaznom u iznosu od 60,00 eura kaznit će se za prekršaj osoba ako postupi suprotno odredbama ovoga članka. Nije rečeno vozač. No, što je s naknadom štete? Okolnosti što je prometna nesreća posljedica radnje koja nije radnja vozača (prvog vozila) nego njegova putnika ne znači da ona nije obuhvaćena pojmom upotrebe vozila… Revija HAK

05.12.2023. (20:00)

Možda ga malo lupilo, ali bitno da radi

Kupujete rabljeni automobil? Ovo su znakovi da je vozilo sudjelovalo u sudaru

Onima kojima je to bitno (a i zbog trgovaca koji to vole sakriti), N1 donosi nekoliko savjeta: prvo provjeriti broj šasije, provjeriti fizička oštećenja, pregledati razmake između obloga i vrata, potražiti znakove loše boje, provjeriti serijske brojeve na prozorima, po mogućnosti isprobati više istih vozila ne bi li uočili razliku. Na to bi mogle ukazivati promjene u radu mjenjača i motora, zatim ubrzanje i brzina mogu otkriti neke od problema, dodatna oprema, eventualni čudni zvukovi koji dolaze iz ovjesa i motora i slično.

28.09.2023. (01:00)

Samo ne paničariti

Nalet vozila na divljač – što učiniti i kako nadoknaditi štetu

Prvi korak kod takve situacije bio bi nazvati policiju i obavijestiti ih o prometnoj nesreći, nakon čega će oni izaći na teren i obaviti potrebne radnje te sastaviti zapisnik o nesreći. Može se dogoditi nesreća u kojoj nastane šteta na motornom vozilu, ali divljač svejedno uspije pobjeći. Tada će se trebati dokazivati da se nesreća uopće dogodila. U takvoj situaciji je najbolje da sami, mobitelom fotografirate tragove krvi životinje (ako ih ima), nastalu štetu na automobilu, okruženje u kojem se dogodila nesreća… U slučaju prometne nesreće u kojoj je sudjelovala divljač ne vrijede pravila europskog izvješća o nesreći koje se sastavlja bez policije te ono nije dokaz o nastanku prometne nesreće. Stoga je važno ne udaljavati se od mjesta nesreće, obavijestiti policiju i imati zapisnik. Savjeti

02.08.2023. (09:00)

Unfall, ja

Nesreće s inozemnim vozilima u Hrvatskoj: Što učiniti

Godišnje se u Republici Hrvatskoj dogodi oko 6000 prometnih nesreća koje prouzroče vozači vozila stranih registarskih oznaka. Postupak utvrđivanja odgovornog osiguratelja može potrajati i do 6 tjedana, a to vrijeme je sukladno međunarodnim sporazumima koji se primjenjuju u slučaju prekograničnih nesreća. Odštetni zahtjev se može podnijeti bilo kojem društvu za osiguranje koje će zaprimiti odštetni zahtjev ili uputiti oštećenu stranku na drugo društvo za osiguranje koje je temeljem međunarodnih sporazuma nadležno za rješavanje odštetnog zahtjeva. Preporuka je fotografirati vozila na mjestu nesreće, registarsku oznaku stranog vozila i “zelenu kartu” ukoliko je vozač stranog vozila posjeduje ili policu osiguranja stranog vozila. Revija HAK