Pismo jedne profesorice: Zašto neću štrajkati - Monitor.hr
27.09.2015. (14:06)

"Zaštićeni ko lički medvjedi"

Pismo jedne profesorice: Zašto neću štrajkati

“Ja, dakle, neću štrajkati. I neću štrajkati dok god ne budem vidjela smisao u štrajku. Jer smisao nije u 100 ili 200 kuna, u božićnici ili “cipelarini”. Za mene, smisao je u potpunoj i temeljitoj reformi obrazovanja, kojom će se konačno moći odvojiti žito od kukolja i kojom će se rad nastavnika moći mjeriti. Ne hrpama papira i besprijekornim pripremama koje ničemu ne služe nego postignućima učenika. Reformi u kojoj neradnik neće više biti zaštićen kao lički medvjed nego će snositi posljedice za svoj (ne)rad”, stoji u otvorenom piscu jedne profesorice koja objašnjava zašto ne misli štrajkati.


Slične vijesti

27.05.2017. (18:42)

Devet profesora priča o najgorim i najčudnijim stvarima koje su im se dogodile na poslu

12.10.2016. (10:47)

A, miceki...

Profesore se prisiljava na autocenzuru da se studenti ne bi uzrujali

Studenti modernih konflikata na University Collegeu u Londonu dobili su dopuštenje da napuste nastavu ako im je predavanje uznemirujuće ili traumatizirajuće. Čuvanje studenata od tema koje se smatra osjetljivima sve je raširenije u akademskom životu. Zabilježen je slučaj studentice koja se pobunila zbog pokazivanja fotografije žene koja izlazi iz koncentracijskog logora na kraju Drugog svjetskog rata, nakon čega je profesor upozoren od nadređenih da bute oprezniji kad raspravlja o ovako osjetljivim temama. “Kako da poučavam o holokaustu a da ne uzrujam studente”, pita se on, prenosi Guardian u vrlo zanimljivom članku i iznosi stav da predavači, pa da se radi o holokaustu ili Shakespeareu, ne bi morali okolišati kako se studenti ne bi uznemirili.

16.01.2015. (11:58)

U Zagrebu 37 profesora i nastavnika ostalo bez posla