• 07.10.2017. (17:10)

    Digitalni profiteri

    Porezna uprava planira oporezivati YouTubere, Instagram zvijezde, igrače igrica i kockare

    Porezna uprava ima nove mete. Sudeći prema prezentaciji Porezne uprave ministru financija Zdravku Mariću na sastanku prošlog tjedna, na udaru inspektora naći će se između ostalih i igrači e-sporta, YouTuberi, Instagram zvijezde i dobitnici igara na sreću na internetskim stranicama izvan Europske unije. Procjena je Porezne uprave da dosad ta područja nisu bila dobro pokrivena, a očigledno je da u tome ima dosta novca za nju, piše Index.

  • Slične vijesti

    29.05. (14:00)

    Odlaze vodoinstalateri i fasaderi, ali ostaju blogeri i influenceri

    Hrvatska influencerica Paula Sikirić: Mogu si priuštiti više od svojih vršnjaka

    Njezin je posao s nekim proizvodom – naočalama, satom, lijepom krpicom na sebi, nakon nove frizure ili kozmetičkog tretmana – napraviti dobru fotografiju, napisati poruku, potpisati oglašivača, i reklama je tu čime zarađuje dovoljno da si može priuštiti puno više od prosječnih vršnjaka, piše Novi list o Pauli Sikirić, influencerici koja na Instagramu broji 47 tisuća pratitelja (ovdje profil). Počela je prije dvije godine fotografijom u kupaćem kostimu, da bi s deset tisuća sljedbenika dobila prve ponude oglašivača, a danas joj je influencer “full time job” pa dnevno objavljuje fotografije, odgovara na pedesetak poruka – pitanja gdje se što može kupiti, nabaviti – na komentare itd.

    11.05. (17:30)

    Slikom na sliku

    U Hrvatskoj pet puta više korisnika Instagrama nego prije tri godine – skoro ih je milijun

    Popularnu aplikaciju za obradu fotografija i videozapisa Instagram u Hrvatskoj trenutno koristi 970.000 korisnika, dok je prije tri godine tu aplikaciju koristilo tek 190.000 hrvatskih građana, pokazuje najnovije istraživanje. Od 970.000 korisnika njih 520.000 su žene, dok je najzastupljenija dobna skupina ona od 18 do 24 godine, koja broji 340.000 korisnika te aplikacije. Novi list

    09.04. (19:45)

    LutkaGram

    Fascinantni svijet virtualnih slavnih osoba s Instagrama

    BBC ima fascinantan članak o slavnim osobama s Instagrama koje imaju ogroman broj sljedbenika, a koje uopće nisu stvarne osobe, nego digitalno kreirani virtualni identiteti, što mnogim ljudima koji ih prate predstavlja veliki problem, dok je drugima nevažno. Jedna od takvih je Shudu, crnoputa djevojka savršene puti, prelijepog lica i dugih udova, ima 90.000 sljedbenika na Instagramu, a zapravo je računalna kreacija – napravio ju je britanski fotograf Cameron-James Wilson. Druga je Miquela, trendovska djevojka s pjegicama, velikim usnicama i crnom kosom odjevena u Pradu, Chanel, Supreme i Vans, objavila je singl ‘Mine’, no ni ona nije živi čovjek, ali svejedno ima 872.000 sljedbenika.

    13.12.2017. (18:01)

    #volimsveštovolemladi

    Velika promjena na Instagramu: Sad se može pratiti svoje omiljene teme

    Instagram je uveo jednu od najvećih i najvažnijih promjena u povijesti platforme – praćenje hashtagova, odnosno tema. Dakle, korisnici koje zanimaju određene teme – hrana, glazba, bicikliranje ili bilo što što može postojati na Instagramu može se unijeti taj hashtag u svoje omiljene teme nakon čega će im u feed automatski dolaziti javni postovi i storiesi s tom ključnom riječi. Određeni hashtag može se i prestati pratiti… Engadget

    03.11.2017. (13:06)

    Mi smo ovdje radi mreže

    Smiješno: Kvari prijateljima fotografije za Instagram

    Englez Kevin Freshwater napravio je kompilacijski video svojih prijatelja kako im kvari fotografije jela za Instagram i bilježi njihove reakcije. Dakle, dok oni fotografiraju ta savršeno servirana jela on im hranu malo zamusa, tek tekoliko da više nisu “instagramična”. Ono što je možda najzanimljivije je da se većina njegovih prijatelja ljuti zbog ovoga, tek jednom je smiješno, iako su jela ostala jestiva, samo što više baš i nisu za Instagram. A baš jest smiješno . Na Instagramu njegov video ima 250.000 gledanja, na Facebooku 41 milijun.

    27.10.2017. (07:03)

    Ništa nije slučajno

    Komentar: Zašto USKOK nije u Ministarstvu financija?

    “Porezna uprava ima svoje planove nadzora, ima svoje šefove, šefovi imaju svoje nadređene dužnosnike – i ako bi negdje danas trebao biti USKOK, trebao bi biti u Poreznoj upravi i češljati zašto se Agrokor kao najveći hrvatski koncern nije nadzirao uopće, ili se nije nadzirao kako treba. USKOK bi već tamo trebao uvelike pitati je li bilo kakvih političkih pritisaka, je li netko nalagao da se u Agrokor i njegove firme ne ide, i po kojim uopće kriterijima su se nadzirale slastičarnice, a ne Konzum i Tisak. Naravno, treba pitati i tko je odredio takve kriterije”, piše Goran Vojković. Index

    24.10.2017. (20:03)

    Dvostruki prijenos

    Instagram dopušta korisnicima emitiranje uživo s prijateljem

    Instagram odsad dopušta korisnicima emitiranje uživo s prijateljem. Korisnici mogu pozvati svakoga tko trenutačno gleda njihovu objavu da se pridruži, a istodobno mogu biti samo dvije osobe koje se prikazuju putem podijeljenog zaslona. Vlasnik prijenosa može ukloniti svog goste i dodati nekoga drugog kad god to želi. The Verge

  • Slične vijesti

    29.05. (14:00)

    Odlaze vodoinstalateri i fasaderi, ali ostaju blogeri i influenceri

    Hrvatska influencerica Paula Sikirić: Mogu si priuštiti više od svojih vršnjaka

    Njezin je posao s nekim proizvodom – naočalama, satom, lijepom krpicom na sebi, nakon nove frizure ili kozmetičkog tretmana – napraviti dobru fotografiju, napisati poruku, potpisati oglašivača, i reklama je tu čime zarađuje dovoljno da si može priuštiti puno više od prosječnih vršnjaka, piše Novi list o Pauli Sikirić, influencerici koja na Instagramu broji 47 tisuća pratitelja (ovdje profil). Počela je prije dvije godine fotografijom u kupaćem kostimu, da bi s deset tisuća sljedbenika dobila prve ponude oglašivača, a danas joj je influencer “full time job” pa dnevno objavljuje fotografije, odgovara na pedesetak poruka – pitanja gdje se što može kupiti, nabaviti – na komentare itd.

    11.05. (17:30)

    Slikom na sliku

    U Hrvatskoj pet puta više korisnika Instagrama nego prije tri godine – skoro ih je milijun

    Popularnu aplikaciju za obradu fotografija i videozapisa Instagram u Hrvatskoj trenutno koristi 970.000 korisnika, dok je prije tri godine tu aplikaciju koristilo tek 190.000 hrvatskih građana, pokazuje najnovije istraživanje. Od 970.000 korisnika njih 520.000 su žene, dok je najzastupljenija dobna skupina ona od 18 do 24 godine, koja broji 340.000 korisnika te aplikacije. Novi list

    09.04. (19:45)

    LutkaGram

    Fascinantni svijet virtualnih slavnih osoba s Instagrama

    BBC ima fascinantan članak o slavnim osobama s Instagrama koje imaju ogroman broj sljedbenika, a koje uopće nisu stvarne osobe, nego digitalno kreirani virtualni identiteti, što mnogim ljudima koji ih prate predstavlja veliki problem, dok je drugima nevažno. Jedna od takvih je Shudu, crnoputa djevojka savršene puti, prelijepog lica i dugih udova, ima 90.000 sljedbenika na Instagramu, a zapravo je računalna kreacija – napravio ju je britanski fotograf Cameron-James Wilson. Druga je Miquela, trendovska djevojka s pjegicama, velikim usnicama i crnom kosom odjevena u Pradu, Chanel, Supreme i Vans, objavila je singl ‘Mine’, no ni ona nije živi čovjek, ali svejedno ima 872.000 sljedbenika.

    03.03. (12:04)

    Instagram koristi više od trećine svih odraslih u SAD-u

    Iscrpnije...
    15.02. (14:45)

    Pružatelji internetskih usluga u Rusiji mogli bi blokirati pristup Instagramu i YouTubeu nakon seks skandala u kojem su se našli Putinov omiljeni oligarh Oleg Deripaska, potpredsjednik ruske vlade Sergej Prikhodko i jedna eskort dama umjetničkog imena Nastja Ribka

    Iscrpnije...
    01.02. (17:40)

    Instagram omogućio objavio tekstova u Storiesima – bez fotografija

    Iscrpnije...
    13.12.2017. (18:01)

    #volimsveštovolemladi

    Velika promjena na Instagramu: Sad se može pratiti svoje omiljene teme

    Instagram je uveo jednu od najvećih i najvažnijih promjena u povijesti platforme – praćenje hashtagova, odnosno tema. Dakle, korisnici koje zanimaju određene teme – hrana, glazba, bicikliranje ili bilo što što može postojati na Instagramu može se unijeti taj hashtag u svoje omiljene teme nakon čega će im u feed automatski dolaziti javni postovi i storiesi s tom ključnom riječi. Određeni hashtag može se i prestati pratiti… Engadget