Postoji li tradicionalan hrvatski doručak? - Monitor.hr
12.11.2017. (20:18)

Glavno da se jede

Postoji li tradicionalan hrvatski doručak?

U kontinentalnoj Hrvatskoj doručak se najčešće sastojao od palente, kavovine te kukuruznog kruha s masti. Vremenom jaja kao osnovna namirnica počinju dominirati. Dalmatinski doručak je uključivao kruh s margarinom ili maslacem i pekmezom ili pak brok od inćuna, maslina i kruha, dok se u Istri tradicionalno jela fritaja sa šparogama ili tartufima. Journal.hr


Slične vijesti

11.02.2023. (10:00)

Od kroasana s kavom, preko sendviča ili pite do riblje juhe i graha s kobasicom

Jutarnje navike: Što ljudi diljem svijeta jedu za doručak?

Traditional Japanese Breakfast and How To Make It At Home • Just One Cookbook

Što ljudi diljem svijeta jedu za doručak? Radi se o impresivnom broju ukusnih i raznovrsnih jela koja odražavaju kulturu i tradiciju svake regije. Ima tu svega: od slanih pita i vrućih juha do slatkih peciva i jake kave. Popularan doručak u Kostarici je gallo pinto, jelo od riže pržene s crnim grahom, crvenom paprikom i lukom. Prelijeva se salsom i kiselim vrhnjem i poslužuje s jajima, avokadom, sirom ili tortiljama. Popularni egipatski doručak se zove ful medames i priprema se s pirjanim grahom i slanutkom, začinjenim kuminom, peršinom, lukom, limunom i čilijem. Poslužuje se uz tvrdo kuhana jaja, povrće narezano na kockice ili lepinju. Talijanski doručak, poput francuskog i španjolskog, vrlo je lagan. Sastoji se od cappuccina i talijanskog kroasana ili piškota. Index

31.01.2017. (09:13)

3 zdrava doručka za one koji ne vole doručkovati

30.11.2016. (14:21)

Najvažije jelo dana – kako su lobisti za slaninu i crkvenjaci od doručka napravili ono kako ga danas znamo

02.08.2016. (16:10)

Foto: Teksaški doručak (od kojeg se cijela obitelj može najesti…)

22.06.2016. (15:47)

Tri loša doručka

18.06.2016. (15:35)

Prodali foru

Žitne pahuljice i zdravi doručak su marketinški trik?

Znate uzrečicu da je doručak najvažniji obrok dana? E pa nju su vam u glavu usadili marketinški mađioničari i njihove reklame. Sve je počelo 1944. i kampanjom za prodaju žitnih pahuljica koju su pokrenule tvrtke poput Kellogg’sa. Prije toga za doručak su se jele iste namirnice kao i za druge obroke. Upravo sa žitaricama kreće i cijela kampanja za zdravi ‘lifestyle’ uz umjerene obroke i vježbanje, da bi se sada, na vrhuncu epidemije pretilosti, dopustila mogućnost da je sve bio marketinški trik. The Atlantic