• 13.09.2017. (21:15)

    U modernoj varijanti

    Povratak kultnog VW kombija!

    Volkswagen je napokon prije nekoliko tjedana objavio da 2022. godine planira započeti proizvodnju električnog modela ID Buzz i to u Sjedinjenim Američkim Državama, Europi i Kini. Riječ je o modernoj verziji slavnog “hipi kombija” koji je bio posebno popularan 1960-ih, odnosno Type 2 Minibusa. ID Buzz primjer je i privlačnog dizajna sa zaobljenim i mekim linijama te pročišćenim interijerom. Baterije vozila nalaze se u podu automobila, a budući da sam sustav električnog motora i napajanja ne zauzima puno mjesta, vozilo ima širok osovinski razmak između kotača te prostrani interijer. Vanjština ovog vozila dvobojna je i ima klasični V oblik na prednjoj strani po uzoru na svog prethodnika, ali je nadograđena i uskim svjetlosnim pojasom koji razdvaja obojene površine. Jutarnji, newsroom.vw.com

  • Slične vijesti

    Četvrtak (07:20)

    Volkswagenu presuđena kazna od milijardu eura zbog dizelaša, neće se žaliti na nju

    Njemačko tužiteljstvo odrezalo je kaznu u visini milijardu eura Volkswagenu koji je u svoja vozila s dizel motorima ugrađivao programsku opremu za lažiranje na testovima štetnih plinova. To je jedna od najvećih novčanih kazni koju je ikad neka kompanija platila u Njemačkoj. Volkswagen je priznao svoju odgovornost i neće se žaliti na kaznu. Oko 10,7 milijuna vozila prodano je kupcima diljem svijeta s ugrađenim softverom za lažiranje od sredine 2007. do 2015. godine.

    13.03. (19:10)

    Bug im dobro došao

    Volkswagen najavljuje "renesansu" dizelaša, lani rekordna prodaja vozila

    “Ne samo da se nadam da diesel neće umrijeti, uvjeren sam da diesel doživljava renesansu” rekao je Volkswagenov šef Matthias Mueller i ustvrdio da dizelski motori u atmosferu izbacuju mnogo manje štetnog ugljikovog dioksida nego benzinski motori (Deutsche Welle). Ovaj stav je potkrijepio novcem – Volkswagen će do 2022. uložiti preko 90 milijardi eura u razvoj motora s unutarnjim sagorijevanjem, a u sektore elektro-pogona, digitalizacije i autonomne vožnje 34 milijardi eura, s planom da do 2025. predstave 80 novih električnih modela automobila (Investors). Unatoč skandalima oko manipuliranja ispušnim plinovima Volkswagen je lani postavio nekoliko rekorda – dobit je udvostručena na 13,8 milijardi eura, prihodi su porasli 6,2% na 230 milijardi eura, prodano je rekordnih 10,7 milijuna vozila (The Times of Malta), a eno si i šef Mueller podigao plaću na rekordnih 10 milijuna eura (Reuters). Zanimljivo istraživanje stiže iz Australije – Volkswagenova vozila i nakon povlačenja i popravaka zbog skandala dieselgate troše više goriva te i dalje ne prolaze na eko testovima (Motoring).

    07.12.2017. (14:40)

    Sedam godina zatvora za direktora Volkswagena

    Direktor njemačke tvornice automobila Volkswagen koji je početkom godine uhićen u Sjedinjenim Državama u okviru afere poznate kao Dieselgate, osuđen je u srijedu na najveću moguću kaznu od sedam godina zatvora na američkom sudu. Oliver Schmidt (48), njemački državljanin, koji je priznao krivnju u zamjenu za smanjenje kazne, mora platiti i novčanu kaznu u iznosu od 400.000 dolara, rekao je glasnogovornik saveznog suda u Detroitu. Schmidt je na sudu rekao da je “donosio loše odluke i da mu je žao zbog toga”. Novi list, USA Today

    18.07.2017. (15:16)

    Apsolutna dominacija

    Toyota je najprodavanija marka automobila u čak 49 svjetskih zemalja

    Toyota bila najprodavanija marka automobila u čak 49 svjetskih zemalja, dok je Volkswagen bio broj 1 u njih tek 14, od čega ih je najviše u Europi. Ovo ne umanjuje Volkswagenov doseg, no svakako pokazuje da su Nijemci prije dobili bitku nego rat. Na trećoj poziciji našao se Ford koji dominira sjevernoameričkim tržištima, a slijede Renault, Škoda, Dacia i Fiat. T-Portal, regtransfers.co.uk

    10.01.2017. (22:34)

    Back to the future

    Volkswagen vraća onaj hipijanerski kombi, bit će električni

    Pola stoljeća kasnije, Volkswagenov kombi Type 2 vraća se, i to u električnom stilu: kultni hipijevski kombi postat će dio I.D. obitelji, što znači da će biti na električni pogon – pokretat će ga dva elektromotora ukupne snage 374 KS. Monovolumen Buzz s osam sjedala trebao bi izdržati 600 km na jedno punjenje, a 100 km/h dostizati za 5 sekundi. Iz VW-a poručuju kako do 2025. žele dostići godišnju nakladu od milijun vozila, koja će biti “dostupna milijunima, a ne samo milijunašima”. Index

    03.01.2017. (19:14)

    Mali prekid tradicije

    Volvo nakon pola stoljeća nije najprodavaniji auto u Švedskoj, pretekao ga VW

    Najprodavaniji automobil u Švedskoj u 2016. godini bio je Volkswagen Golf, što je prvi put nakon više od pola stoljeća da ta titula nije pripala Volvu. Od ukupnog broja kupljenih novih automobila u zemlji, udio Golfa iznosi 5,9 posto, dok je kod Volva ta brojka 5,7 posto te se odnosi na tri modela. S više od jednog automobila na pet stanovnika, ili 21,5 posto, Volvo i dalje ima najveći udio na ukupnom švedskom tržištu automobila, a slijedi Volkswagen s 15,7 posto. Sky News, 24sata

    03.11.2016. (21:11)

    Dim iz davnina

    Volkswagen: Otišao povjesničar koji je istraživao nacističku prošlost tvrtke

    Automobilska tvrtka Volkswagen već godinu dana pokušava popraviti štetu uzrokovanu aferom u kojoj su lažirali emisiju ispušnih plinova, obećavajući pritom iskrenost i transparentnost, piše New York Times. No, veliki broj povjesničara sada je optužio tu kompaniju za skrivanje svoje nacističke povijesti budući da je došlo do naglog razlaza s povjesničarom tvrtke koji je, uz još neke, omogućio ovo otkriće. Navodni katalizator odlaska povjesničara Manfreda Griegera je njegova kritička recenzija studije od 518 stranica o Audijevom i Volkswagenom zapošljavanju u Drugom svjetskom ratu. Telegram

    27.10.2016. (21:30)

    Golf je golf

    Volkswagen nakon skandala – zaradio 2 milijarde eura

    Volkswagen je u trećem kvartalu ove godine zaradio 2,34 milijarde dolara, naspram 1,7 milijardi eura gubitka u istom razdovblju prošle godine. Ovi rezultati dolaze nakon skandala s namještanjem rezultata eko-testova gdje je veliki njemački proizvođač opremio 11,5 auta softverom koji namješta rezultate testova. Trenutno se Volkswagenu predviđa 19 milijardi eura troškova oko ove masovne prevare, no potrošači i dalje vjeruju tvrtki iz Wolfsburga – ove godine imat će prihode od preko 200 milijardi eura. WSJ

    25.10.2016. (19:41)

    Dolari iz auspuha

    Sud odobrio kaznu Volkswagenu: 15 milijardi dolara za varanje na eko-testu

    Američki federalni sudac odobrio je kaznu od 15 milijardi dolara Volkswagenu za friziranje rezultata ispuštanja štetnih plinova. Sudac Charles Breyer rekao je za sporazum, jedan od najvećih potrošačkih u SAD-u u povijesti, da je “pošten, razuman i adekvatan”. Prije godinu dana Volkswagen je priznao da je frizirao 11 milijuna vozila kako bi izbjegli standarde u ispuštanju plinova. Volkswagen još čeka krivičnu istragu američkog ministarstva pravde, kao i njemačkih tužitelja. 475.000 američkih vlasnika Volkswagenovih vozila može birati između otkupa ili besplatnog popravka i kompenzacije. Najzanimljivije u svemu ovome je da je Volkswagenov golf i dalje najprodavaniji auto na mnogim tržištima. USA Today

    29.08.2016. (16:50)

    Misle na prirodu

    VW-ov prvi električni automobil moći će prijeći 500km na jednom punjenju

    Prošlo je već neko vrijeme otkako se Volkswagen Group našao u velikim nevoljama zbog varanja na eko-testovima. Kako bi popravili imidž kompanije, ove godine su najavili velika ulaganja i razvoj električnih vozila. Njihov prvi takav uradak bi se na 15-minutnom punjenju trebao moći voziti čak 480 kilometara. Do 2020. godine VW je najavio kako će u ponudi imati 20 električnih ili hibridnih vozila u svojoj ponudi. T-Portal, autocar.co.uk

  • Slične vijesti

    Četvrtak (07:20)

    Volkswagenu presuđena kazna od milijardu eura zbog dizelaša, neće se žaliti na nju

    Njemačko tužiteljstvo odrezalo je kaznu u visini milijardu eura Volkswagenu koji je u svoja vozila s dizel motorima ugrađivao programsku opremu za lažiranje na testovima štetnih plinova. To je jedna od najvećih novčanih kazni koju je ikad neka kompanija platila u Njemačkoj. Volkswagen je priznao svoju odgovornost i neće se žaliti na kaznu. Oko 10,7 milijuna vozila prodano je kupcima diljem svijeta s ugrađenim softverom za lažiranje od sredine 2007. do 2015. godine.

    13.03. (19:10)

    Bug im dobro došao

    Volkswagen najavljuje "renesansu" dizelaša, lani rekordna prodaja vozila

    “Ne samo da se nadam da diesel neće umrijeti, uvjeren sam da diesel doživljava renesansu” rekao je Volkswagenov šef Matthias Mueller i ustvrdio da dizelski motori u atmosferu izbacuju mnogo manje štetnog ugljikovog dioksida nego benzinski motori (Deutsche Welle). Ovaj stav je potkrijepio novcem – Volkswagen će do 2022. uložiti preko 90 milijardi eura u razvoj motora s unutarnjim sagorijevanjem, a u sektore elektro-pogona, digitalizacije i autonomne vožnje 34 milijardi eura, s planom da do 2025. predstave 80 novih električnih modela automobila (Investors). Unatoč skandalima oko manipuliranja ispušnim plinovima Volkswagen je lani postavio nekoliko rekorda – dobit je udvostručena na 13,8 milijardi eura, prihodi su porasli 6,2% na 230 milijardi eura, prodano je rekordnih 10,7 milijuna vozila (The Times of Malta), a eno si i šef Mueller podigao plaću na rekordnih 10 milijuna eura (Reuters). Zanimljivo istraživanje stiže iz Australije – Volkswagenova vozila i nakon povlačenja i popravaka zbog skandala dieselgate troše više goriva te i dalje ne prolaze na eko testovima (Motoring).

    07.12.2017. (14:40)

    Sedam godina zatvora za direktora Volkswagena

    Direktor njemačke tvornice automobila Volkswagen koji je početkom godine uhićen u Sjedinjenim Državama u okviru afere poznate kao Dieselgate, osuđen je u srijedu na najveću moguću kaznu od sedam godina zatvora na američkom sudu. Oliver Schmidt (48), njemački državljanin, koji je priznao krivnju u zamjenu za smanjenje kazne, mora platiti i novčanu kaznu u iznosu od 400.000 dolara, rekao je glasnogovornik saveznog suda u Detroitu. Schmidt je na sudu rekao da je “donosio loše odluke i da mu je žao zbog toga”. Novi list, USA Today

    18.07.2017. (15:16)

    Apsolutna dominacija

    Toyota je najprodavanija marka automobila u čak 49 svjetskih zemalja

    Toyota bila najprodavanija marka automobila u čak 49 svjetskih zemalja, dok je Volkswagen bio broj 1 u njih tek 14, od čega ih je najviše u Europi. Ovo ne umanjuje Volkswagenov doseg, no svakako pokazuje da su Nijemci prije dobili bitku nego rat. Na trećoj poziciji našao se Ford koji dominira sjevernoameričkim tržištima, a slijede Renault, Škoda, Dacia i Fiat. T-Portal, regtransfers.co.uk

    24.01.2017. (20:31)

    Foto: Tužan prizor – stotine Volkswagenovih auta povučenih u SAD-u nakon skandala s namještanjem eko-testa

    Iscrpnije...
    10.01.2017. (22:34)

    Back to the future

    Volkswagen vraća onaj hipijanerski kombi, bit će električni

    Pola stoljeća kasnije, Volkswagenov kombi Type 2 vraća se, i to u električnom stilu: kultni hipijevski kombi postat će dio I.D. obitelji, što znači da će biti na električni pogon – pokretat će ga dva elektromotora ukupne snage 374 KS. Monovolumen Buzz s osam sjedala trebao bi izdržati 600 km na jedno punjenje, a 100 km/h dostizati za 5 sekundi. Iz VW-a poručuju kako do 2025. žele dostići godišnju nakladu od milijun vozila, koja će biti “dostupna milijunima, a ne samo milijunašima”. Index

    03.01.2017. (19:14)

    Mali prekid tradicije

    Volvo nakon pola stoljeća nije najprodavaniji auto u Švedskoj, pretekao ga VW

    Najprodavaniji automobil u Švedskoj u 2016. godini bio je Volkswagen Golf, što je prvi put nakon više od pola stoljeća da ta titula nije pripala Volvu. Od ukupnog broja kupljenih novih automobila u zemlji, udio Golfa iznosi 5,9 posto, dok je kod Volva ta brojka 5,7 posto te se odnosi na tri modela. S više od jednog automobila na pet stanovnika, ili 21,5 posto, Volvo i dalje ima najveći udio na ukupnom švedskom tržištu automobila, a slijedi Volkswagen s 15,7 posto. Sky News, 24sata

    03.11.2016. (21:11)

    Dim iz davnina

    Volkswagen: Otišao povjesničar koji je istraživao nacističku prošlost tvrtke

    Automobilska tvrtka Volkswagen već godinu dana pokušava popraviti štetu uzrokovanu aferom u kojoj su lažirali emisiju ispušnih plinova, obećavajući pritom iskrenost i transparentnost, piše New York Times. No, veliki broj povjesničara sada je optužio tu kompaniju za skrivanje svoje nacističke povijesti budući da je došlo do naglog razlaza s povjesničarom tvrtke koji je, uz još neke, omogućio ovo otkriće. Navodni katalizator odlaska povjesničara Manfreda Griegera je njegova kritička recenzija studije od 518 stranica o Audijevom i Volkswagenom zapošljavanju u Drugom svjetskom ratu. Telegram

    27.10.2016. (21:30)

    Golf je golf

    Volkswagen nakon skandala – zaradio 2 milijarde eura

    Volkswagen je u trećem kvartalu ove godine zaradio 2,34 milijarde dolara, naspram 1,7 milijardi eura gubitka u istom razdovblju prošle godine. Ovi rezultati dolaze nakon skandala s namještanjem rezultata eko-testova gdje je veliki njemački proizvođač opremio 11,5 auta softverom koji namješta rezultate testova. Trenutno se Volkswagenu predviđa 19 milijardi eura troškova oko ove masovne prevare, no potrošači i dalje vjeruju tvrtki iz Wolfsburga – ove godine imat će prihode od preko 200 milijardi eura. WSJ

    25.10.2016. (19:41)

    Dolari iz auspuha

    Sud odobrio kaznu Volkswagenu: 15 milijardi dolara za varanje na eko-testu

    Američki federalni sudac odobrio je kaznu od 15 milijardi dolara Volkswagenu za friziranje rezultata ispuštanja štetnih plinova. Sudac Charles Breyer rekao je za sporazum, jedan od najvećih potrošačkih u SAD-u u povijesti, da je “pošten, razuman i adekvatan”. Prije godinu dana Volkswagen je priznao da je frizirao 11 milijuna vozila kako bi izbjegli standarde u ispuštanju plinova. Volkswagen još čeka krivičnu istragu američkog ministarstva pravde, kao i njemačkih tužitelja. 475.000 američkih vlasnika Volkswagenovih vozila može birati između otkupa ili besplatnog popravka i kompenzacije. Najzanimljivije u svemu ovome je da je Volkswagenov golf i dalje najprodavaniji auto na mnogim tržištima. USA Today