Predstava 'Instrukcija' sutra u Art kinu Grič, podijelili karte - Monitor.hr
19.04.2017. (10:00)

NAGRADNA IGRA

Predstava ‘Instrukcija’ sutra u Art kinu Grič, podijelili karte

Starom Profesoru na instrukciju dolazi Učenica koja sprema doktorat, ali ne zna koliko je četiri minus jedan i jesu li svi jezici zapravo isti. Profesor zbog njezina neznanja bjesni, postaje sve ljući i s vremenom se transformira u sadista. Ovo je radnja predstave Instrukcija Kazališne družine Bastien koja se sutra, 20. travnja, prikazuje u zagrebačkom Art kinu Grič u 20 sati. Dijelili smo 2×2 karte za predstavu, a osvojili su ih Marko Nuskol i Rino Duboković.


Slične vijesti

12.04.2017. (17:22)

NAGRADNA IGRA

Zagreb: Predstava ‘Instrukcija’ sutra u Art kinu Grič, podijelili karte

Sutra, 13. travnja, u Art kinu Grič u Zagrebu u 20 sati prikazuje se predstava kazališne družine Bastien po drami Eugenea Ionescoa – Instrukcije. Radnja predstave, u kojoj se izmjenjuju komične i dramatične scene, zbiva se u uredu Profesora kojem dolazi Učenica koja sprema doktorat. Profesor zbog njezina neznanja bjesni, postaje sve ljući i transformira se u sadista. Dijelili smo 2×2 ulaznice za predstavu. Dobitnici su Ivana Petrović i Hrvoje Berden.

12.04.2017. (16:38)

Predstava ‘Instrukcija’ sutra u Art kinu Grič

U zagrebačkom Art kinu Grič nastavljaju se odvijati izvedbe predstave Instrukcija u produkciji Kazališne družine Bastien. Na repertoaru su 13. i 20. (četvrtak) travnja s početkom u 20 sati je predstava Instrukcija, po drami francusko rumunjskog književnika Eugena Ionescoa, jednog od najznačajnijih predstavnika teatra apsurda. Drama je napisana 1951. i ubraja se u njegova najranija, ali i najinovativnija djela. Kroz ismijavanje banalnih situacija opisuje samoću ljudi i beznačajnost egzistencije pojedinca. Progovara o problemima današnjice, s izrazitim naglaskom na današnji sistem obrazovanja i sveprisutnog nasilja. Problematika školstva u kojem se izostavljaju osnove, borba učenika protiv nametnutog sistema u kojem se gubi bitno, spolna nastranost, seksualne perverzije samo su neki od motiva koji prožimaju ovaj komad. Instrukcija koja je prvobitno naišla na nepovjerenje i publike i kritike, danas jedan od najizvođenijih kazališnih komada u svijetu.

Radnja predstave u kojoj se izmjenjuju komične i dramatične scene, zbiva se u uredu i blagovaonici simpatičnog francuskog stana gdje starom Profesoru dolazi Učenica koja sprema doktorat. Zna pomnožiti velike brojeve jer je kombinacije naučila napamet, ali ne može shvatiti koliko je četiri minus jedan i jesu li svi jezici zapravo isti. Profesor zbog njezina neznanja bjesni, postaje sve ljući i transformira se u sadista, pitanja postaju bombe, unakrsna vatra besmisleno pretrpanih znanstvenih i kvazijezičnih činjenica. Učenica postaje sve tiša i podložnija utjecajima. Na vrhuncu radnje pokušava pobjeći nemilosrdnoj sudbini, Profesorovom izravnom izljevu nekontroliranog bijesa.

Ionescovu jednočinku redatelj predstave Mario Kovač kritički je usmjerio prema obrazovnom sustavu, ali ujedno i prema svakoj vrsti ispiranja mozga, totalitarizmu i autoritetima. U teškoj ulozi ljubaznog i suludog Profesora briljira Ljubo Zečević, dok Ana Majhenić odlično igra ulogu vedre i entuzijastične, a u konačnici ‘nesretne’ Učenice.

Scenografiju predstave Instrukcija postavio je Miljenko Sekulić-Sarma. Glas Služavke pripada Editi Lipovšek. Partner predstave je kreativna platforma Organizam.

16.04.2016. (16:00)

Restartova škola dokumentarnog filma u kinu Grič

U kinu Grič (Jurišićeva 6) održat će se projekcija završnih filmova ovogodišnjih polaznika i polaznica pete po redu Restartove Škole dokumentarnog filma. Projekcije su besplatne, a program počinje u 19 sati.

Raspored:

Martina Jurić: Bakina bunda

‘Priženiti se’ – uvesti muža ženidbom u svoju kuću, ženidbom ući u ženinu kuću; udomazetiti. No kako se žena ‘priudaje’ u zagrebačku obitelj? Tog pojma u rječniku nažalost nema. Strepnju pred intimnim svjetovima tuđih obitelji snahe oduvijek prihvaćaju šutke. Usred selidbe u stan koji je njezin momak naslijedio od pokojne bake, autorica pak nasljeđuje bakinu tešku i staru bundu. Razgovorom o nepoznatoj prošlosti bake Vide s članovima njegove obitelji otkrivamo kako je istinu o onome što nas dijeli i spaja katkad lakše reći objektivu kamere nego majci, kćeri, sinu ili ocu. Ako smo pritom zaogrnuti australskom vunom.

Lorna Kunčić: Vertikale

Svatko se može zateći izgubljen u podnožju masiva kojega nazivamo život. Sam pogled prema vrhu nam daje osjećaj sitnosti; uspon nam se čini nevjerojatan, a vrh neosvojiv. Uspijemo li prizvati svu fizičku snagu i onu možda zahtijevniju, snagu volje – usprkos navirućim sumnjama, odvojiti ćemo se od tla, krenuvši u nadvladavanje vlastitih ograničenja. Upravo taj napor uzdizanja ka vrhu može se pretvoriti u neophodnu svakodnevnicu koja putniku daje nužan osjećaj dinamičnosti. ‘Vertikale’ nam govore o neobičnim životnim pozivima i transformaciji slabosti u snagu i umjetnost. One su svjedočanstvo da zadovoljstvo leži onkraj straha, da je planina ogledalo nas samih, a pogled s vrha fantastičan.

Lidija Jasnić: Marijan

Nakon mnogo godina, autorica posjećuje starog prijatelja. Kroz zapise i crteže iz prošlosti, on govori o sebi iz tog vremena, govori o sebi sada…

Sonja Lazić: Show

Podrumski prostor Šeferove ulice broj 4 poprište je neobičnih događanja. Misteriozna buka koja iz njega dolazi zvuk je napornih probi za nadolazeći nastup čiji protagonisti, u lovu na vječnu slavu, predano pripremaju spektakl kakav se rijetko viđa na ovim prostorima.

Sanja Bistričić: Ispred zastava

Film o ljubavi i mržnji, odrastanju i prihvaćanju. Đuro je punker – Hrvat – katolik koji u srcu nosi rane iz prošlosti koje su ga obilježile i zbog kojih iracionalno mrzi sve što nema veze s njegovom domovinom. Njegov punk svjetonazor kao i način života postaje umrljan mržnjom i bijesom koju izražava kroz javni bunt i provokacije. Spletom okolnosti njegov se svijet poljulja kada upozna djevojku Elviru koja je srpske nacionalnosti. Ovo je priča o životu koji nam zna prirediti smiješne iscjeljujuće paradokse kako bi nas poučio i ljubavi koja je iznad krvnih zrnaca.

Ivan Šušnjar: Karoca

U filmu upoznajemo domaće trkaće vozilo, stvoreno iz snalažljivosti i želje za adrenalinom, legendarni postirski karoca. Nekoliko dasaka, osovina, par kotača i malo hrabrosti sve su što vam treba kako bi krenula luda vožnja niz brdo, obično nadomak roditeljske kuće. Saznajemo kako se karet izrađuje zadnjih nekoliko desetljeća. Upoznajte karet, za ostatak svijeta nesigurnu nakupinu dasaka koja juri niz brdo, a za bračane najdražu uspomenu iz djetinjstva.

Dražen Puklavec: Samo tvrdo

Dečki kažu da je njihova igra tvrda, ali da je to sasvim normalno. Nogomet je tjedni ritual, a dobrodošli su svi, poznanici, kolege s posla, prijatelji prijatelja, samo da se dođe do desetog igrača. U filmu pratimo epilog događaja u kojem “tvrdo” nije imalo isto značenje za sve igrače na terenu. Žustra želja za pobjedom, iscrpljenost, ekipa koja se ne poznaje dobro i malo muškog ponosa svi su sastojci potrebni za dobru staru tučnjavu. Kada se prelomilo, zašto je nekome žao, a nekome smiješno, tko je bio na šivanju, a tko više ne igra nogomet- momci pokušavaju razjasniti i sebi i autoru filma.

Sara Bernarda Moritz: Bolan

Ovim filmom autorica promišlja svoj odnos sa pokojnim djedom. Izvorište filma je kremacija koju je obitelj izabrala kao djedov posmrtni obred. Taj čin iznevjerio je njihova očekivanja i ostavio ih bez fizičkog mjesta na koje mogu usmjeriti svoju tugu i sjećanja na pokojnika. Zbog toga autorica uranja u djedovu biografiju, osobne predmete i svoju tugu i iz toga stvara virtualni nadgrobni spomenik.

Petar Vukičević: Nek ti liti bude zima

Dioklecijan, bivši rimski car, vraća se u palaču koju je dao izgraditi prije 1721 godine. Kao i svaki uzorni posjetitelj obilazi ju uz pomoć turističkog vodiča. Nakon što je dugo vremena bila dio grada palača ponovo postaje ljetnikovac. Dioklecijan je sretan.

Luana Lojić: Kuhinja

Obična kuhinja, obični cimeri i dinamika kuhinjskih razgovora. Četvrta vježba spaja ton sa slikama internet stereotipima u svakidašnjem razgovoru mikrokozmosa kućnog prostora: čudna imena, hrana, ožiljci i sjećanja.