• 07.03. (07:16)

    Sive nijanse

    Predstavljen Concept Two Mate Rimca

    Mate Rimac u Ženevi je predstavio električni auto Concept Two. Nasljednik Concepta Onea ne samo što je najsnažniji (1914 konjskih snaga) i jedan od najbržih serijskih automobila na svijetu (412 km/h), već je ujedno prvi automobil u prodaji koji podržava autonomnu vožnju razine 4. Concept Two prodaje se po cijeni od 1,7 milijuna eura, što je 12,7 milijuna kuna. Rimac ih planira prodati 150, odnosno računa na prihod veći od četvrt milijarde eura. Engadget, Poslovni

  • Slične vijesti

    20.05. (11:35)

    Concept_Thousand

    Mate Rimac: Sad zapošljavamo 400 ljudi, rastemo na 1.000

    “Planiramo maloserijsku proizvodnju transformirati u velikoserijsku, u ovom trenutku upošljavamo oko 400 ljudi, a razvijamo novi razvojno-istraživački centar koji će upošljavati preko 1000 ljudi” – kaže Mate Rimac o planovima za budućnost za Bug. Intervjuirali su ga na najvećoj europskoj developerskoj konferenciji WeAreDevelopers 2018., a kaže za auto Concept_Two da su sve za taj model razvili isključivo samo za njega – šasija, getribe, inverteri, ovjes, baterija, pogon, elektronika – te da žele proizvesti u predviđenom vremenskom periodu u 30-40 primjeraka godišnje. Dodaje da u ovom trenutku najviše rade s Renaultom, Jaguarom, Aston Martinom, Koenigseggom i Seatom te da se ne žele natjecati s prevelikom konkurencijom poput Ubera, nego da žele biti vodeći “u svojoj niši tj. u specifičnim aktivnostima autonomne sportske vožnje”.

    23.03. (13:30)

    Lakmus papir stanja u društvu

    Slučaj Rimac: zašto se javnost ljuti?

    Mate Rimac nije kriv za grijehe svog oca, ali je postao posredni akter jer mnogi smatraju da je taj zamračeni novac (ili njegov dio) investiran u njegov hobi. To je ono što kod šire javnosti izaziva opravdan bijes jer postoje brojni entuzijasti koji u vlastitoj radinosti rastavljaju i sastavljaju razna vozila, ali nemaju priliku ni da pomisle na otvaranje poduzeća. Uostalom Mate Rimac nije bio prvi koji se pokušavao probiti maloserijskom proizvodnjom unikatnih vozila, ali bez državne potpore ti entuzijasti su bili ili prevareni ili prisiljeni odustati. Za razliku od Rimca, nije bilo nekog oca u pozadini, niti orkestrirane ofenzive medija spremne za bespoštednu promociju, piše Bilten.

    21.03. (09:46)

    Električni dečko

    Mate Rimac dobitnik nagrade za poduzetnika godine

    Mate Rimac iz tvrtke Rimac Automobili dobitnik je nagrade Ernst&Young Poduzetnik godine za 2017. godinu, a kad ju je sino preuzeo rekao je da mu je od samog početka bio cilj dokazati da se može uspjeti. U potkategoriji Međunarodno postignuće nagradu je osvojio Siniša Stanić iz slavonskobrodske tvrtke Simplex koja se bavi montažom dizala, kao i proizvodnjom alata i komponenti za dizala, a posluje na tržištima Europe i Bliskog istoka. Lider

    29.10.2017. (14:50)

    Posvečen

    Mate Rimac u Nu2: Svega se odreći i raditi na svojoj viziji

    “Ako sedam sati čitaš što te zanima četiri godine, bit ćeš među jedan posto ljudi u tom području. Morate se puno toga odreći u životu da bi radili tako nešto. Ujutro dođem u firmu do 18 imam sastanke, u 22 idem doma, onda još radim od kuće dok god mogu gledati. Treba se svega odreći i raditi na svojoj viziji”, kazao je Mate Rimac gostujući u Nedjeljom u 2. U nastavku emisije Rimac je govorio kako funkcioniraju njegove dvije firma Grey Bike i Rimac Automobili. Počeli su, kaže, razvijati tehnologiju i nju prodavati drugima. “To je bio način da napravimo auto sami, i da izdržimo”, kazao je Rimac. HRT

    22.10.2017. (22:38)

    Sretan kraj

    Rimac o Hammondovoj nesreći: Bili smo zabrinuti, ali su na kraju svi htjeli kupiti aute

    “Bili smo tada i pod velikim financijskim pritiskom, užasnim, jednostavno smo morali zatvoriti investiciju i baš je bilo gadno. Srećom, svi su bili okej s tim. Točnije, B2C klijenti, dakle ljudi koji bi od nas kupili aute, navalili su na nas. Ekipi iz prodaje telefoni su se užarili, svi su htjeli kupiti aute. Inače, mi smo poslije doznali da je prije slijetanja Hammond išao 212 na sat. Kad netko takvom brzinom sleti u ogromnu provaliju i preživi samo s ozljedom koljena, nije mala stvar. A B2B klijenti, dakle proizvođači s kojima radimo i koji su nam najveći dio poslovanja, svi su bili jako zabrinuti, svi su tražili izvješća o tome što se dogodilo.”

    24.09.2017. (08:23)

    Mobilno i pametno, a zove se bajk

    Novi Rimčev električni bicikl – s eSIM tehnologijom

    Nova generacija Rimčevih električnih bicikala Greyp imat će tehnologiju eSIM koja zamjenjuje korištenje fizičkih SIM kartica i omogućava raznim uređajima samostalnu povezivost. Novi Greyp će razmjenjivati podatkovni promet između vozila te web i mobilnih aplikacija. Greyp bicikl osim ovog omogućuje automatsko video snimanje, praćenje tjelesnog stanja vozača, alarm, daljinsko upravljanje, razmjenu podataka putem društvenih mreža, automatic distress call na temelju podataka G-senzora i žiroskopa, prikaz, logiranje i upravljanje motorom na temelju otkucaja srca vozača itd. Povezani električni bicikl očekuje se na tržištu iduće proljeće. Bug

    20.09.2017. (23:14)

    Velik posao

    Rimac želi biti hrvatski Elon Musk

    Mate Rimac u Hrvatskoj želi napraviti nešto slično onome što je Elon Musk postigao u SAD-u i za to mu treba 50 milijuna eura investicije. Plan mu je napraviti tvornicu komponenti za električne automobile i serijski proizvoditi sve od baterija preko pogonskih motora do Infotainment sustava za kokpite električnih vozila. Veći dio novca, 30 milijuna eura, za realizaciju tog plana Rimac je dobio od kineske Camel groupe, a sada pregovara o preostalih 20 milijuna. Poslovni

    23.08.2017. (09:52)

    Prilika

    Mate Rimac zapošljava 25 ljudi

    Hrvatski poduzetnik i vlasnik tvrtke Rimac Automobili, Mate Rimac danas je objavio kako zapošljava 25 ljudi. Rimac tako traži inženjere za software, simulacije, planiranje ruta autonomnih vozila, računovođe, tehničare za sklapanje baterijskih sustava, tehničare za izradu električnih instalacija i sklapanja komponenti. Objava stoji na njegovom Facebooku. Poslovni

    27.06.2017. (19:05)

    Neželjeni test

    Hammond razbio Rimčev brzi auto, pohvalio čvrstoću

    Portal Drivetribe objavio je ekskluzivni intervju s voditeljem emisije ‘Grand Tour’ Richardom Hammondom i Matom Rimcem, u kojem njih dvojica razgovaraju o teškoj nesreći koju je Hammond doživio vozeći Rimčev električni bolid Concept One. Hammond je pohvalio čvrstoću automobila, koji ga je očuvao u jednom komadu iako je na nekoliko mjesta tokom prevrtanja za sobom ostavio kratere od teških udara. Jutarnji, drivetribe.com

    11.06.2017. (08:32)

    I koga je povukao za ista

    Dežulović: Ivan Vrdoljak i njegova muda

    Sjećate se kako je Ivan Vrdoljak svojevremeno iskazivao svoju kulerštinu tako što se na promidžbenim plakatima slikao s dvije lopte u rukama? Eto sada je doista pokazao da ‘ima muda’ jer kako bi inače mogao toliko odbijati koaliciju s HDZ-om i zatim u nju ući. Slučaj komentira Boris Dežulović za Novosti. U istim novinama Boris Postnikov piše o Rimcu, Banksyju i Algoritmu.

  • Slične vijesti

    20.05. (11:35)

    Concept_Thousand

    Mate Rimac: Sad zapošljavamo 400 ljudi, rastemo na 1.000

    “Planiramo maloserijsku proizvodnju transformirati u velikoserijsku, u ovom trenutku upošljavamo oko 400 ljudi, a razvijamo novi razvojno-istraživački centar koji će upošljavati preko 1000 ljudi” – kaže Mate Rimac o planovima za budućnost za Bug. Intervjuirali su ga na najvećoj europskoj developerskoj konferenciji WeAreDevelopers 2018., a kaže za auto Concept_Two da su sve za taj model razvili isključivo samo za njega – šasija, getribe, inverteri, ovjes, baterija, pogon, elektronika – te da žele proizvesti u predviđenom vremenskom periodu u 30-40 primjeraka godišnje. Dodaje da u ovom trenutku najviše rade s Renaultom, Jaguarom, Aston Martinom, Koenigseggom i Seatom te da se ne žele natjecati s prevelikom konkurencijom poput Ubera, nego da žele biti vodeći “u svojoj niši tj. u specifičnim aktivnostima autonomne sportske vožnje”.

    01.04. (10:55)

    Dogodi li se Mati Rimcu da prebrzo postane ono što je Elon Musk danas, on ima problem

    Iscrpnije...
    23.03. (13:30)

    Lakmus papir stanja u društvu

    Slučaj Rimac: zašto se javnost ljuti?

    Mate Rimac nije kriv za grijehe svog oca, ali je postao posredni akter jer mnogi smatraju da je taj zamračeni novac (ili njegov dio) investiran u njegov hobi. To je ono što kod šire javnosti izaziva opravdan bijes jer postoje brojni entuzijasti koji u vlastitoj radinosti rastavljaju i sastavljaju razna vozila, ali nemaju priliku ni da pomisle na otvaranje poduzeća. Uostalom Mate Rimac nije bio prvi koji se pokušavao probiti maloserijskom proizvodnjom unikatnih vozila, ali bez državne potpore ti entuzijasti su bili ili prevareni ili prisiljeni odustati. Za razliku od Rimca, nije bilo nekog oca u pozadini, niti orkestrirane ofenzive medija spremne za bespoštednu promociju, piše Bilten.

    21.03. (09:46)

    Električni dečko

    Mate Rimac dobitnik nagrade za poduzetnika godine

    Mate Rimac iz tvrtke Rimac Automobili dobitnik je nagrade Ernst&Young Poduzetnik godine za 2017. godinu, a kad ju je sino preuzeo rekao je da mu je od samog početka bio cilj dokazati da se može uspjeti. U potkategoriji Međunarodno postignuće nagradu je osvojio Siniša Stanić iz slavonskobrodske tvrtke Simplex koja se bavi montažom dizala, kao i proizvodnjom alata i komponenti za dizala, a posluje na tržištima Europe i Bliskog istoka. Lider

    11.01. (10:00)

    Rimac traži više od sto novih radnika – ovdje lista radnih mjesta

    Iscrpnije...
    29.10.2017. (14:50)

    Posvečen

    Mate Rimac u Nu2: Svega se odreći i raditi na svojoj viziji

    “Ako sedam sati čitaš što te zanima četiri godine, bit ćeš među jedan posto ljudi u tom području. Morate se puno toga odreći u životu da bi radili tako nešto. Ujutro dođem u firmu do 18 imam sastanke, u 22 idem doma, onda još radim od kuće dok god mogu gledati. Treba se svega odreći i raditi na svojoj viziji”, kazao je Mate Rimac gostujući u Nedjeljom u 2. U nastavku emisije Rimac je govorio kako funkcioniraju njegove dvije firma Grey Bike i Rimac Automobili. Počeli su, kaže, razvijati tehnologiju i nju prodavati drugima. “To je bio način da napravimo auto sami, i da izdržimo”, kazao je Rimac. HRT

    22.10.2017. (22:38)

    Sretan kraj

    Rimac o Hammondovoj nesreći: Bili smo zabrinuti, ali su na kraju svi htjeli kupiti aute

    “Bili smo tada i pod velikim financijskim pritiskom, užasnim, jednostavno smo morali zatvoriti investiciju i baš je bilo gadno. Srećom, svi su bili okej s tim. Točnije, B2C klijenti, dakle ljudi koji bi od nas kupili aute, navalili su na nas. Ekipi iz prodaje telefoni su se užarili, svi su htjeli kupiti aute. Inače, mi smo poslije doznali da je prije slijetanja Hammond išao 212 na sat. Kad netko takvom brzinom sleti u ogromnu provaliju i preživi samo s ozljedom koljena, nije mala stvar. A B2B klijenti, dakle proizvođači s kojima radimo i koji su nam najveći dio poslovanja, svi su bili jako zabrinuti, svi su tražili izvješća o tome što se dogodilo.”

    24.09.2017. (08:23)

    Mobilno i pametno, a zove se bajk

    Novi Rimčev električni bicikl – s eSIM tehnologijom

    Nova generacija Rimčevih električnih bicikala Greyp imat će tehnologiju eSIM koja zamjenjuje korištenje fizičkih SIM kartica i omogućava raznim uređajima samostalnu povezivost. Novi Greyp će razmjenjivati podatkovni promet između vozila te web i mobilnih aplikacija. Greyp bicikl osim ovog omogućuje automatsko video snimanje, praćenje tjelesnog stanja vozača, alarm, daljinsko upravljanje, razmjenu podataka putem društvenih mreža, automatic distress call na temelju podataka G-senzora i žiroskopa, prikaz, logiranje i upravljanje motorom na temelju otkucaja srca vozača itd. Povezani električni bicikl očekuje se na tržištu iduće proljeće. Bug

    20.09.2017. (23:14)

    Velik posao

    Rimac želi biti hrvatski Elon Musk

    Mate Rimac u Hrvatskoj želi napraviti nešto slično onome što je Elon Musk postigao u SAD-u i za to mu treba 50 milijuna eura investicije. Plan mu je napraviti tvornicu komponenti za električne automobile i serijski proizvoditi sve od baterija preko pogonskih motora do Infotainment sustava za kokpite električnih vozila. Veći dio novca, 30 milijuna eura, za realizaciju tog plana Rimac je dobio od kineske Camel groupe, a sada pregovara o preostalih 20 milijuna. Poslovni

    23.08.2017. (09:52)

    Prilika

    Mate Rimac zapošljava 25 ljudi

    Hrvatski poduzetnik i vlasnik tvrtke Rimac Automobili, Mate Rimac danas je objavio kako zapošljava 25 ljudi. Rimac tako traži inženjere za software, simulacije, planiranje ruta autonomnih vozila, računovođe, tehničare za sklapanje baterijskih sustava, tehničare za izradu električnih instalacija i sklapanja komponenti. Objava stoji na njegovom Facebooku. Poslovni