• 07.08.2017. (22:00)

    "Prodaj mi olovku" zaluđenost

    Mislim da je 2014. godine pušten u kina film “Vuk s Wall Streeta” iz kojeg se među ostalim često spominjala scena u kojoj jedan od likova u nekoliko rečenica demonstrira kako prodati kemijsku olovku.

    “Sell me this pen” je famozna rečinca iz filma te s višegodišnjim odmakom ne mogu se oteti dojmu kako se i dan danas radi fama oko traženja trika kako lako i jednostavno prodati bilo što ako znate par “magičnih” rečenica.

    Iskreno, nema ovdje neke velike magije i mistike, no zato ako malo pomnije proučite pristup iz “sell me this pen” možete ostvariti čarobne rezultate.

    1. Možete li mi reći kada ste zadnji put koristili olovku?

    2. Jučer navečer

    1. Jel se sjećate što ste s njom radili?

    2. Zapisivao sam što trebam kupiti danas za večeru s suprugom

    1. Znate što, mislim da je to jedan od najboljih način upotrebe olovke. Napravili ste spisak namirnica za današnji dan, osigurali ste si da ne uđete u nepotrebni trošak i ono najvažnije, niste se doveli u nezgodnu situaciju da zaboravite kupiti namirnice i time otvorite nepoželjnu raspravu s suprugom ili još gore, propustiti specijalnu većer s njom.

    Siguran sam da ste do sada imali priliku koristiti se različitim običnim olovkama kako biste nešto samo brzinski zapisali ili obavili, no kada su u pitanju važne stvari i situacije, tada rijetko razmišljamo o tome kako nam za takav poseban i važan događaj treba nešto od povjerenja.

    Ovo je olovka koja vam daje povjerenje i sigurnost. Ovo je olovka koju koristite kako biste ugodno i sigurno proveli večer sa svojom suprugom. Zapravo, zamislite je kao alat uz pomoć kojeg ćete unaprijediti odnos s suprugom i dobro se proveli. A samo sa najboljim alatom se postižu najbolji rezultati.

    Znate što? Baš sam jučer vašem dobrom prijatelju dostavio deset ovakvih olovaka i ostala mi je još samo jedna, ova, olovka.

    Predlažem da je uzmete. Isprobajte je još večeras. Ako nećete biti zadovoljni, osobno ću doći po nju. Eh da, cijena je prava sitnica.

    Što kažete?

    2. DAJ! 🙂

    Huh… lud mi je gornji primjer, no ako ga pomno promotrite možete “uloviti” ove korake:

    1. Skupljanje informacija (kada / kako)
    2. Reakcija na dobivene informacije (usklađenje i potvrda)
    3. Stvaranje veće slike i aktivacija emocija što će biti krajnji rezultat (prodaja osjećaja)
    4. Poziv za kupnju (zatvaranje)

    Eto, i to je “čarolija” dotičnog pristupa. Ništa novog, ništa neobičnog… samo malo veća priprema i razmišljanje izvan okvira.

    Korisno?

    Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.

    Ime:

    Email:



    Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).

  • Slične vijesti

    22.05. (23:01)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Samo iskreno – još jedna tehnika manipulacije

    “‘Samo iskreno’ je okidač kojim se druga strana želi ‘malo povući’, pa onda krenuti u novi napad. Ovakva vrsta rečenice dobar je znak da je sve do sada izloženo / izgovoreno bilo ‘manje istinito’ i dobar manipulator očekuje da to primijetite, spustite svoj štit što majstori manipulacije vide kao par koraka unatrag radi uzimanja zaleta za novi napad” – piše business coach Goran Blagus o jednoj od tehnika manipulacije. Monitor.hr

    15.05. (13:30)

    Iz coacheve bilježnice

    Zašto je mogućnost izbora loša strategija?

    “Mi ljudi volimo imati mogućnost odabira / izbora, jer ne želimo osjećaj da nas netko guši i ograničava. I onog trenutka kada to pravo dobijemo, velika većina nas ‘zatilta’ i ‘zablokira’ te ne znamo što bismo odabrali. Netko drugi nam treba reći što bismo trebali odabrati, tuđe mišljenje nam je bitno kako bismo mogli odlučiti, premišljamo kako bismo odabrali najbolje rješenje…”, piše Goran Blagus. Monitor.hr

    08.05. (14:44)

    Iz coacheve bilježnice

    Business coach: Što u neugodnim poslovnim situacijama

    Kod potencijalno neugodnih poslovnih situacija s “nisam razumio” i sličnim izvedenicama drugoj strani “vraćate” lopticu da promisli o svom inicijalnom zahtjevu / prigovoru te da ga drugačije formulira. Rezultat svega toga je da imate puno jasniju sliku oko čega se otvara ili otvorio potencijalni spor, što kasnije možete iskoristiti kroz formulu reklamacije ili uvidjeti da se radi samo o drugačijoj percepciji, što se opet vrlo lako da riješiti jer su vam “pozicije gledanja” jasnije – savjetuje business coach Goran Blagus.

    02.05. (10:09)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Kako prodavači iskorištavaju zavist

    Business coach Goran Blagus danas objašnjava jednostavnost formule izazivanja zavisti kod kupaca:
    – demonstriraj i pokaži što imaš
    – pokaži zadovoljstvo koje time ostvaruješ
    – ostavi im otvoreni prostor da nagađaju kako si do toga došao (sumnja)
    – reci im gdje mogu saznati prvi korak u otkrivanju “tajne”
    – polako i korak po korak neka uđu u grupu “uspješnih” (osjećaj pripadnosti). Monitor.hr

    17.04. (19:42)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Uvreda & manipulatori

    “Ako je uvreda ‘sočna’, ima ‘težinu’ i vrlo vjerojatno spuštena na osobnu razinu, prvi je korak da se složite s njihovim emocijama, a ne sa sadržajem uvrede. Nakon što im je ‘ego izmasiran’, obrambeni štit se spušta i majstor manipulacije nastavlja dalje sa svojim naumom”, savjetuje business coach Goran Blagus što i kako s uvredama u poslovanju. Monitor.hr

    20.03. (08:06)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Sram

    Osjećaj srama je jedno od onih nelagodnih stanja koje ljudi žele izbjeći što odlično legne na poznatu postavku kako jako dobro znamo što ne želimo naspram toga što želimo. I baš na toj spoznaji marketingaši i ekipa iz prodaje igraju igru kako bi postigli bolje poslovne rezultate, piše business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    13.03. (07:30)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Razočaranje

    Tehnika ‘osvještavanja razočaranja’ ili narodski rečeno ‘trljanje soli u ranu’ bez obzira na osvještavanje, iskustva i ‘prozirnost’ i dan danas funkcionira. Uspješnost ove tehnike je u našoj ‘konfiguraciji’ da lako zaboravljamo što nas je dovelo do negativnog iskustva, piše business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    19.02. (23:08)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Deal breaker

    “Osvijestite da kako klijenti biraju vas, tako i vi birate njih. Bilo ovo da radite na pultu ili blagajni ili taksiju ili projektantskom uredu ili kao odvjetnik ili kao liječnik ili kao poduzetnik. Vi ste taj koji definira pravila i ako ima nešto što vam se ne sviđa i nešto što je deal breaker, tada bolje da prekinete odnos ili da uopće ne ulazite u njega”, savjetuje business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    05.02. (23:17)

    Iz coacheve bilježnice

    Kako najbrže skuriti* hrpu love

    “To što je nešto sexy i fora i da će vas zbog toga susjedi tapšati po ramenima ili frendovi hvaliti jer su vas vidjeli na TV-u, ne donosi lovu na poslovni račun ako to direktno ne pridonosi privlačenju potencijalnih klijenata ili povećava broj / iznos uplata”, savjetuje business coach Goran Blagus. Monitor.hr

  • Slične vijesti

    22.05. (23:01)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Samo iskreno – još jedna tehnika manipulacije

    “‘Samo iskreno’ je okidač kojim se druga strana želi ‘malo povući’, pa onda krenuti u novi napad. Ovakva vrsta rečenice dobar je znak da je sve do sada izloženo / izgovoreno bilo ‘manje istinito’ i dobar manipulator očekuje da to primijetite, spustite svoj štit što majstori manipulacije vide kao par koraka unatrag radi uzimanja zaleta za novi napad” – piše business coach Goran Blagus o jednoj od tehnika manipulacije. Monitor.hr

    15.05. (13:30)

    Iz coacheve bilježnice

    Zašto je mogućnost izbora loša strategija?

    “Mi ljudi volimo imati mogućnost odabira / izbora, jer ne želimo osjećaj da nas netko guši i ograničava. I onog trenutka kada to pravo dobijemo, velika većina nas ‘zatilta’ i ‘zablokira’ te ne znamo što bismo odabrali. Netko drugi nam treba reći što bismo trebali odabrati, tuđe mišljenje nam je bitno kako bismo mogli odlučiti, premišljamo kako bismo odabrali najbolje rješenje…”, piše Goran Blagus. Monitor.hr

    08.05. (14:44)

    Iz coacheve bilježnice

    Business coach: Što u neugodnim poslovnim situacijama

    Kod potencijalno neugodnih poslovnih situacija s “nisam razumio” i sličnim izvedenicama drugoj strani “vraćate” lopticu da promisli o svom inicijalnom zahtjevu / prigovoru te da ga drugačije formulira. Rezultat svega toga je da imate puno jasniju sliku oko čega se otvara ili otvorio potencijalni spor, što kasnije možete iskoristiti kroz formulu reklamacije ili uvidjeti da se radi samo o drugačijoj percepciji, što se opet vrlo lako da riješiti jer su vam “pozicije gledanja” jasnije – savjetuje business coach Goran Blagus.

    02.05. (10:09)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Kako prodavači iskorištavaju zavist

    Business coach Goran Blagus danas objašnjava jednostavnost formule izazivanja zavisti kod kupaca:
    – demonstriraj i pokaži što imaš
    – pokaži zadovoljstvo koje time ostvaruješ
    – ostavi im otvoreni prostor da nagađaju kako si do toga došao (sumnja)
    – reci im gdje mogu saznati prvi korak u otkrivanju “tajne”
    – polako i korak po korak neka uđu u grupu “uspješnih” (osjećaj pripadnosti). Monitor.hr

    17.04. (19:42)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Uvreda & manipulatori

    “Ako je uvreda ‘sočna’, ima ‘težinu’ i vrlo vjerojatno spuštena na osobnu razinu, prvi je korak da se složite s njihovim emocijama, a ne sa sadržajem uvrede. Nakon što im je ‘ego izmasiran’, obrambeni štit se spušta i majstor manipulacije nastavlja dalje sa svojim naumom”, savjetuje business coach Goran Blagus što i kako s uvredama u poslovanju. Monitor.hr

    20.03. (08:06)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Sram

    Osjećaj srama je jedno od onih nelagodnih stanja koje ljudi žele izbjeći što odlično legne na poznatu postavku kako jako dobro znamo što ne želimo naspram toga što želimo. I baš na toj spoznaji marketingaši i ekipa iz prodaje igraju igru kako bi postigli bolje poslovne rezultate, piše business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    13.03. (07:30)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Razočaranje

    Tehnika ‘osvještavanja razočaranja’ ili narodski rečeno ‘trljanje soli u ranu’ bez obzira na osvještavanje, iskustva i ‘prozirnost’ i dan danas funkcionira. Uspješnost ove tehnike je u našoj ‘konfiguraciji’ da lako zaboravljamo što nas je dovelo do negativnog iskustva, piše business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    19.02. (23:08)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Deal breaker

    “Osvijestite da kako klijenti biraju vas, tako i vi birate njih. Bilo ovo da radite na pultu ili blagajni ili taksiju ili projektantskom uredu ili kao odvjetnik ili kao liječnik ili kao poduzetnik. Vi ste taj koji definira pravila i ako ima nešto što vam se ne sviđa i nešto što je deal breaker, tada bolje da prekinete odnos ili da uopće ne ulazite u njega”, savjetuje business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    05.02. (23:17)

    Iz coacheve bilježnice

    Kako najbrže skuriti* hrpu love

    “To što je nešto sexy i fora i da će vas zbog toga susjedi tapšati po ramenima ili frendovi hvaliti jer su vas vidjeli na TV-u, ne donosi lovu na poslovni račun ako to direktno ne pridonosi privlačenju potencijalnih klijenata ili povećava broj / iznos uplata”, savjetuje business coach Goran Blagus. Monitor.hr