• 10.03. (07:30)

    Foto-op je kazna

    Prokletstvo savršenog mjesta za fotografiranje – stanovnici želi zabranu influencerima

    Stanovnici najšarenije pariške ulice Crémieux žele zabraniti fotografiranje u svojoj ulici jer im smetaju i živciraju ih ljudi koji masovno dolaze onamo fotografirati se za objavu na društvenim mrežama. Ulica je postala popularna jer obiluje različitim bojama – na Instagramu hešteg s imenom njihove ulice broji na tisuće objava, pa reperi ondje snimaju spotove, djeveruše svadbene videe, razni influenceri slikaju se jer žele skupiti lajkove itd. Stanovnici bi ulicu zatvorili barem tijekom večeri i vikendom.



  • Slične vijesti

    05.07.2018. (09:36)

    Kino na Champs Elysees

    Najpoznatija pariška ulica Champs Elysees, u nedjelju (1. srpnja) bila je pretvorena u veliko kino na otvorenom. 1.700 ljudi, odabranih na lutriji, gledali su na platnu velikom 180 m2 francusku komediju Daleki rođaci (Les visiteurs) sa Jeanom Renoom koji se također pojavio na projekciji. Povod: slavljenje francuskog filma. Opširnije

    29.05.2018. (14:00)

    Odlaze vodoinstalateri i fasaderi, ali ostaju blogeri i influenceri

    Hrvatska influencerica Paula Sikirić: Mogu si priuštiti više od svojih vršnjaka

    Njezin je posao s nekim proizvodom – naočalama, satom, lijepom krpicom na sebi, nakon nove frizure ili kozmetičkog tretmana – napraviti dobru fotografiju, napisati poruku, potpisati oglašivača, i reklama je tu čime zarađuje dovoljno da si može priuštiti puno više od prosječnih vršnjaka, piše Novi list o Pauli Sikirić, influencerici koja na Instagramu broji 47 tisuća pratitelja (ovdje profil). Počela je prije dvije godine fotografijom u kupaćem kostimu, da bi s deset tisuća sljedbenika dobila prve ponude oglašivača, a danas joj je influencer “full time job” pa dnevno objavljuje fotografije, odgovara na pedesetak poruka – pitanja gdje se što može kupiti, nabaviti – na komentare itd.

    08.02.2018. (09:20)

    Virtualna ljepota

    Lil Miquela – modna i beauty influencerica koja uopće ne postoji

    Lil Miquela 19-godišnja je modna blogerica koju na Instagramu prati više od pola milijuna ljudi, a zanimljiva je zato što zapravo postoji samo u virtualnom svijetu. Ona se druži s drugim modnim blogericama, kupuje u IKEA-i, gleda Stranger Things. Fotograf David LaChapelle snimio ju je za stranice prestižnog Paper Magazinea, a poznata vizažistica Pat McGrath upravo ju je proglasila svojom novom muzom. No nitko ne zna tko se zapravo nalazi iza njezinog lika. Buro247, Highsnobiety.com

    23.10.2017. (07:33)

    Žulj.com

    Nova vrsta posla u Parizu – ulični domar za sitne popravke

    Gotovo svaka zgrada u Parizu imala je prije svog domara koji je bio zadužen za sitne popravke, ali domari su nestali, a potreba za popravcima ostala. Zato se pojavio novi zanimljivi servis “uličnog domara” s uredima doslovce na pariškim ulicama, a koji popravljaju male stvari za koje je ljudima preskupo zvati specijaliziranog majstora. Zovu se “lulu”, a lijepe, čekićaju, zašarafljuju, spajaju, krpaju, čak su neki i specijalizirani – za računala, čišćenje, kuhanje… BBC

    19.10.2017. (17:07)

    Pa, šta će jadni u penziji radit!?

    Par kojem plaćaju 200.000 dolara da – putuje svijetom

    Opis posla: šest mjeseci putovanja svijetom uz objavljivanje fotografija, videa, newslettera i blogova na Internetu; plaća: 200.000 dolara godišnje. Nije loše? Tako žive i rade Collette i Scott Stohler, par iza profila @Roamaroo na Instagramu na kojem objavljuju krasne fotografije savršenih trenutaka s putovanja poput vožnje kajakom, kuckanja čašama po balkonima ili izležavanja na savršenog čistim plažama. Ali, kažu oni, s druge strane fotoaparata nije baš tako glamurorno kao što se po fotografijama čini, a i tisuće ljudi pokušavaju zarađivati ovako dok samo manjini to i uspijeva. Jedna sponzorirana objava košta u prosjeku 300 dolara, a kaže Scott Stohler da nije dovoljno samo stavljati dobre objave nego da treba grebati i da se mora osjetiti strast… BBC

    24.01.2017. (12:48)

    Tamo gdje počinje magija

    Rungis – najveća svjetska tržnica hrane

    Agrobiz je posjetio Rungis, najveću svjetsku tržnicu smještenu u predgrađu Pariza, u kojoj namirnice kupuju najbolji chefovi. Rungis zauzima 234 hektara i prodaje oko 9 milijardi eura vrijednu hranu svake godine. Svi posjeti tržnici počinju u Ribljoj dvorani koja se otvara oko ponoći, a do 6 sati većina je prodana.

    23.01.2017. (18:32)

    Ili dobri biznismeni

    Influenceri – prostitutke društvenih mreža?

    Novo zanimanje iz snova je – influencer. Radi se o korisnicima Instagrama ili neke druge društvene mreže koji imaju veliki broj sljedbenika, pa ih razne tvrtke angažiraju da koriste i ‘preporučaju’ njihove proizvode. Neki kažu da se na taj način prostituiraju jer za mišljenje koje zastupaju dobivaju novac, te da se osim toga radi o skrivenoj reklami. Deutsche Welle

    15.01.2017. (18:50)

    Osvajački pohod

    Pariz bi mogao profitirati od Brexita

    Pariz želi biti prvi izbor za kompanije koje nakon Brexita traže novo mjesto sa svoje sjedište. Posebno se to odnosi na poslovnu četvrt La Défense u kojoj je mnogo ureda za iznajmljivanje. Francuska vlada već sada pokušava privući pozornost financijskih poduzeća, olakšala im je izdavanje dozvola, smanjila porez i dala savjetnike koji govore engleski. Deutsche Welle

  • Slične vijesti

    05.07.2018. (09:36)

    Kino na Champs Elysees

    Najpoznatija pariška ulica Champs Elysees, u nedjelju (1. srpnja) bila je pretvorena u veliko kino na otvorenom. 1.700 ljudi, odabranih na lutriji, gledali su na platnu velikom 180 m2 francusku komediju Daleki rođaci (Les visiteurs) sa Jeanom Renoom koji se također pojavio na projekciji. Povod: slavljenje francuskog filma. Opširnije

    29.05.2018. (14:00)

    Odlaze vodoinstalateri i fasaderi, ali ostaju blogeri i influenceri

    Hrvatska influencerica Paula Sikirić: Mogu si priuštiti više od svojih vršnjaka

    Njezin je posao s nekim proizvodom – naočalama, satom, lijepom krpicom na sebi, nakon nove frizure ili kozmetičkog tretmana – napraviti dobru fotografiju, napisati poruku, potpisati oglašivača, i reklama je tu čime zarađuje dovoljno da si može priuštiti puno više od prosječnih vršnjaka, piše Novi list o Pauli Sikirić, influencerici koja na Instagramu broji 47 tisuća pratitelja (ovdje profil). Počela je prije dvije godine fotografijom u kupaćem kostimu, da bi s deset tisuća sljedbenika dobila prve ponude oglašivača, a danas joj je influencer “full time job” pa dnevno objavljuje fotografije, odgovara na pedesetak poruka – pitanja gdje se što može kupiti, nabaviti – na komentare itd.

    08.02.2018. (09:20)

    Virtualna ljepota

    Lil Miquela – modna i beauty influencerica koja uopće ne postoji

    Lil Miquela 19-godišnja je modna blogerica koju na Instagramu prati više od pola milijuna ljudi, a zanimljiva je zato što zapravo postoji samo u virtualnom svijetu. Ona se druži s drugim modnim blogericama, kupuje u IKEA-i, gleda Stranger Things. Fotograf David LaChapelle snimio ju je za stranice prestižnog Paper Magazinea, a poznata vizažistica Pat McGrath upravo ju je proglasila svojom novom muzom. No nitko ne zna tko se zapravo nalazi iza njezinog lika. Buro247, Highsnobiety.com

    26.10.2017. (12:21)

    Pariz dobiva drveni toranj White Forest sa 2 tisuće biljaka

    Iscrpnije...
    23.10.2017. (07:33)

    Žulj.com

    Nova vrsta posla u Parizu – ulični domar za sitne popravke

    Gotovo svaka zgrada u Parizu imala je prije svog domara koji je bio zadužen za sitne popravke, ali domari su nestali, a potreba za popravcima ostala. Zato se pojavio novi zanimljivi servis “uličnog domara” s uredima doslovce na pariškim ulicama, a koji popravljaju male stvari za koje je ljudima preskupo zvati specijaliziranog majstora. Zovu se “lulu”, a lijepe, čekićaju, zašarafljuju, spajaju, krpaju, čak su neki i specijalizirani – za računala, čišćenje, kuhanje… BBC

    19.10.2017. (17:07)

    Pa, šta će jadni u penziji radit!?

    Par kojem plaćaju 200.000 dolara da – putuje svijetom

    Opis posla: šest mjeseci putovanja svijetom uz objavljivanje fotografija, videa, newslettera i blogova na Internetu; plaća: 200.000 dolara godišnje. Nije loše? Tako žive i rade Collette i Scott Stohler, par iza profila @Roamaroo na Instagramu na kojem objavljuju krasne fotografije savršenih trenutaka s putovanja poput vožnje kajakom, kuckanja čašama po balkonima ili izležavanja na savršenog čistim plažama. Ali, kažu oni, s druge strane fotoaparata nije baš tako glamurorno kao što se po fotografijama čini, a i tisuće ljudi pokušavaju zarađivati ovako dok samo manjini to i uspijeva. Jedna sponzorirana objava košta u prosjeku 300 dolara, a kaže Scott Stohler da nije dovoljno samo stavljati dobre objave nego da treba grebati i da se mora osjetiti strast… BBC