• 09.03. (20:01)

    Strujni krug

    Prva vožnja Teslinog električnog kamiona

    Elon Musk za jučer je bio najavio prvu testnu vožnju Teslinog električnog kamiona od tvornica baterija u planinama Nevade do tvornice električnih automobila u Kaliforniji. Na put su krenula dva kamiona i prenosila su upravo baterije, a udaljenost je bila malo ispod 800 kilometara, što je točno udaljenost kojeg bi ovaj kamion, kako tvrde iz Tesle, trebao moći prijeći na jednom punjenju, piše Digital Trends. No, kamioni su viđeni jučer na stanici za punjenje u Sacramentu, što bi bilo na otprilike pola puta do odredišta, piše Electrek. Tesla planira početi prodavati ove kamione prijevozničkim tvrtkama sljedeće godine, a koštat će 180.000 dolara kamion s dometom 800 kilometara, a 150.000 dolara kamion dometa 500 kilometara.

  • Slične vijesti

    04.06. (15:36)

    Nešto će ostati

    Nijemci izračunali cijenu proizvodnje Teslinog Modela 3

    WirtschaftsWoche je popričao s ekipom koja je temeljito rastavila nekoliko primjeraka Modela 3. Prema njihovim rezultatima proizvođač iz Palo Alta po primjerku ovog električnog automobila potroši 18.000 dolara na materijal i ostale troškove, te 10.000 dolara na proizvodnju. Cijena pak najjeftinijeg modela je 35.000 dolara. Ako Tesla uspije doseći planiranu proizvodnju od 10.000 primjeraka Modela 3 tjedno, ciljevi prvog čovjeka američke kompanije, Elona Muska, koji je najavio kako im dodatne financijske injekcije neće trebati, mogli bi se i ostvariti. T-Portal

    03.04. (20:30)

    Previše tehnologije

    Crne prognoze za Teslu: za sve su krivi roboti?

    Elon Musk tvrdi da potpuno automatiziranim postrojenjem u Fremontu ima komparativnu prednost i da je uveo inovaciju u automobilskoj industriji. Analitičari Bernsteina navode da je upravo to revolucionarno postrojenje “krivo” zašto Tesla u zadnje vrijeme ima velikih problema, da je cijeli proces preambiciozan, riskantan i prekompliciran te da roboti ne mogu dovoljno brzo proizvesti dugoočekivani model 3S. Pored automatizacije postupaka poput zavarivanja i bojanja, automatiziran je i proces finalnog sastavljanja dijelova i upravo u tome, kao i ugradnji baterije, leže najveći problemi u proizvodnji. Poslovni puls

    30.03. (15:30)

    Teška su vremena

    Hoće li Tesla zaista propasti?

    Sve je više onih koji misle kako je Tesla Motors pred krajem. Svi su složni kako je najveći problem Tesle to što nikako ne može početi generirati dobit. Koliki je Tesla gubitaš najbolje govori usporedba s gigantom Fordom. “Tesla vrijedi duplo više od Forda, a Ford je prošle godine proizveo šest milijuna automobila uz profit od 7,6 milijardi dolara, dok je Tesla proizvela 100.000 automobila uz gubitak od dvije milijarde. Nadalje, Ford ima uštedu od 12 milijardi za crne dane, dok će Tesli najvjerojatnije ponestati novca u sljedeća tri mjeseca”, izjavio je voditelj investicijskog fonda John Thompson. Index

    08.02. (13:30)

    Brum brum

    Tesla s rekordnim gubitkom, uzda se u Model 3

    Najveći svjetski proizvođač električnih vozila Tesla zabilježio je dosad najveći kvartalni gubitak od 675,4 milijuna dolara (2016. bio 121,3 milijuna dolara). Istodobno, prihodi su mu porasli sa 2,8 na 3,3 milijarde dolara. Budućnost te kompanije ovisi o proizvodnji Modela 3 sedana. Tvrtka planira do kraja prvog tromjesečja prodavati 2.500 komada tjedno, a do kraja drugog tromjesečja od 5.000 komada. Model 3 počeo se prodavati u SAD-u krajem prošle godine po cijeni od 35.000 dolara. HRT, Forbes

    23.11.2017. (18:37)

    Divovski osigurač

    Tesla u Australiji završio instalaciju najveće litij-ionske baterije na svijetu

    Američka tehnološka kompanija Tesla završila je instalaciju najveće litij-ionske baterije na svijetu i idućih dana planira je uključiti. Baterija za pohranu energije jačine 100 megavata (MW) u Južnoj Australiji trebala bi funkcionirati kao zaštitni mehanizam za državnu elektroenergetsku mrežu u slučaju nestašice energije. Njezin će kapacitet jamčiti opskrbu 30 tisuća kućanstava u trajanju od jedan sat. Energiju će proizvoditi park vjetroelektrana francuske kompanije za obnovljivu energiju Neoen. ABC

    17.11.2017. (16:51)

    Električna nada

    Teslin kamion Semi brži je i efikasniji od klasičnih dizelskih dinosaura

    Nakon brojnih najava Tesla Motors je danas predstavila svoj kamion Semi. Službeno može potegnuti do 36 tona tereta, a pri takvom opterećenju može dostići 96 km/h za 20 sekundi, što je mnogo brže od dizelskih kamiona koji se trenutno nalaze na tržištu. S jednim punjenjem navodno prelazi 500 milja, a uz superbrze punjače nakon samo pola sata punjenja doseg iznosi 400 milja. Na tržištu bi se trebao naći 2019. godine. NPR, Jutarnji

    10.06.2017. (20:17)

    Rizik koji se isplatio

    Musk: Pokrenuli smo Teslu iz principa, znajući da će vjerojatno propasti

    Priča o razlozima i uvjetima nastanka projekta Tesla Elona Muska dosad je bila uglavnom neistražena, ali je Musk serijom tvitova bacio malo svjetla na svoje početke. „Malo ljudi zna da smo pokrenuli Teslu kad je GM prisilno povukao sve električne automobile od svojih kupaca u 2003. i potom ih uništio na smetlištu. To je učinjeno protiv volje vlasnika koji su održali cjelonoćno bdijenje u znak prosvjeda zbog smrti njihovih automobila. Kako su velike kompanije ubijale svoje programe električnih vozila, jedina šansa bila je stvoriti tvrtku koja će proizvoditi samo električna vozila, iako će vrlo vjerojatno propasti“, kaže Musk. Zimo

    19.05.2017. (12:34)

    Krv, znoj i električni auti

    Radnici u Teslinoj tvornici o krvi, boli i stresu: Sve izgleda kao budućnost, osim nas

    Nigdje nema takvog proturječja kao u tvornici Tesla, gdje se Muskova bombastična predviđanja da će njegova tvrtka u 2018. godini izraditi 500.000 automobila (povećanje od 495% u odnosu na 2016.) oslanjaju na znoj i mišiće tisuća ljudskih radnika jednako kao i rad futurističkih robota. “Vidio sam ljude kako padaju u nesvijest i razbijaju glavu. Nastavili bi raditi dok netko leži na podu”, kaže Jonathan Galescu, tehničar u Teslinoj tvornici. Jedan drugi radnik, Richard Ortiz hvali tehnološku razinu tvornice – “kao da ste umrli i otišli u raj za automehaničare”, ali dodaje “sve izgleda kao budućnost, osim nas”. Guardian

    13.04.2017. (06:07)

    Na četiri kotača

    Je li Tesla napuhani balon?

    “Ulagači ne žele propustiti priliku da kupe ‘novi Google’ ili ‘novi Apple’ po niskoj cijeni, sve u nadi da će za par godina ili svega par mjeseci ostvariti profite od par stotina postotaka. Tesla je upravo takav primjer. Karizmatični lider i vizionar na čelu kompanije, potpuno nova tehnologija i rastuća prodaja tri su dovoljna razloga za optimizam. Pri tome za investitore koji napuhuju cijenu dionica nije potrebno čak niti da Tesla ikada ostvari prodajne pozicije poput GM-a ili Forda. Dovoljno je samo da je potražnja za dionicama veća od ponude i zarada je garantirana. Naravno, 400 tisuća narudžbi za Tesla model 3 itekako pomaže dizanju cijene, ali čiste dobiti u ovoj kompaniji još dugo neće biti”, komentira Bug nagli rast vrijednosti tvrtke.

    03.04.2017. (20:54)

    Borba divova

    Autoindustrija se ozbiljno mijenja; Tesla vrijedi više od Forda

    Tesla, kompanija Elona Muska koja proizvodi električne automobile, postavila je novi rekord u prvom tromjesečju prodavši 25.000 vozila. Kompanija stara 14 godina sada vrijedi više od Forda, inače starog 113 godina. Vrijednost Tesle procjenjuje se na 47 milijardi dolara, a Forda – 45 milijardi. Tesla je bitno manja kompanija i još zapravo gubi novac. Teslin godišnji prihod u 2016. godini bio je oko 7 milijardi dolara, dok je Fordov bio blizu 152 milijarde dolara. Telegram

  • Slične vijesti

    04.06. (15:36)

    Nešto će ostati

    Nijemci izračunali cijenu proizvodnje Teslinog Modela 3

    WirtschaftsWoche je popričao s ekipom koja je temeljito rastavila nekoliko primjeraka Modela 3. Prema njihovim rezultatima proizvođač iz Palo Alta po primjerku ovog električnog automobila potroši 18.000 dolara na materijal i ostale troškove, te 10.000 dolara na proizvodnju. Cijena pak najjeftinijeg modela je 35.000 dolara. Ako Tesla uspije doseći planiranu proizvodnju od 10.000 primjeraka Modela 3 tjedno, ciljevi prvog čovjeka američke kompanije, Elona Muska, koji je najavio kako im dodatne financijske injekcije neće trebati, mogli bi se i ostvariti. T-Portal

    31.05. (13:12)

    Kalifornija: Tesla se sudario s parkiranim policijskim autom, vozač kaže da je bio uključen autopilot; policija je sumnjičava jer ovo nije prva ovakva nesreća, dok Elon Musk odgovara da sistem autonomne vožnje čini vožnju sigurnijom, iako priznaje da neki vozači redovite koriste autopilot na neprimjereni način

    Iscrpnije...
    03.04. (20:30)

    Previše tehnologije

    Crne prognoze za Teslu: za sve su krivi roboti?

    Elon Musk tvrdi da potpuno automatiziranim postrojenjem u Fremontu ima komparativnu prednost i da je uveo inovaciju u automobilskoj industriji. Analitičari Bernsteina navode da je upravo to revolucionarno postrojenje “krivo” zašto Tesla u zadnje vrijeme ima velikih problema, da je cijeli proces preambiciozan, riskantan i prekompliciran te da roboti ne mogu dovoljno brzo proizvesti dugoočekivani model 3S. Pored automatizacije postupaka poput zavarivanja i bojanja, automatiziran je i proces finalnog sastavljanja dijelova i upravo u tome, kao i ugradnji baterije, leže najveći problemi u proizvodnji. Poslovni puls

    30.03. (15:30)

    Teška su vremena

    Hoće li Tesla zaista propasti?

    Sve je više onih koji misle kako je Tesla Motors pred krajem. Svi su složni kako je najveći problem Tesle to što nikako ne može početi generirati dobit. Koliki je Tesla gubitaš najbolje govori usporedba s gigantom Fordom. “Tesla vrijedi duplo više od Forda, a Ford je prošle godine proizveo šest milijuna automobila uz profit od 7,6 milijardi dolara, dok je Tesla proizvela 100.000 automobila uz gubitak od dvije milijarde. Nadalje, Ford ima uštedu od 12 milijardi za crne dane, dok će Tesli najvjerojatnije ponestati novca u sljedeća tri mjeseca”, izjavio je voditelj investicijskog fonda John Thompson. Index

    08.02. (13:30)

    Brum brum

    Tesla s rekordnim gubitkom, uzda se u Model 3

    Najveći svjetski proizvođač električnih vozila Tesla zabilježio je dosad najveći kvartalni gubitak od 675,4 milijuna dolara (2016. bio 121,3 milijuna dolara). Istodobno, prihodi su mu porasli sa 2,8 na 3,3 milijarde dolara. Budućnost te kompanije ovisi o proizvodnji Modela 3 sedana. Tvrtka planira do kraja prvog tromjesečja prodavati 2.500 komada tjedno, a do kraja drugog tromjesečja od 5.000 komada. Model 3 počeo se prodavati u SAD-u krajem prošle godine po cijeni od 35.000 dolara. HRT, Forbes

    10.01. (18:10)

    Tesla napokon počinje proizvoditi svoje solarne crijepove koji će biti nekoliko dolara jeftiniji od tradicionalnih, od kojih se ne razlikuju izgledom

    Iscrpnije...
    23.11.2017. (18:37)

    Divovski osigurač

    Tesla u Australiji završio instalaciju najveće litij-ionske baterije na svijetu

    Američka tehnološka kompanija Tesla završila je instalaciju najveće litij-ionske baterije na svijetu i idućih dana planira je uključiti. Baterija za pohranu energije jačine 100 megavata (MW) u Južnoj Australiji trebala bi funkcionirati kao zaštitni mehanizam za državnu elektroenergetsku mrežu u slučaju nestašice energije. Njezin će kapacitet jamčiti opskrbu 30 tisuća kućanstava u trajanju od jedan sat. Energiju će proizvoditi park vjetroelektrana francuske kompanije za obnovljivu energiju Neoen. ABC

    17.11.2017. (16:51)

    Električna nada

    Teslin kamion Semi brži je i efikasniji od klasičnih dizelskih dinosaura

    Nakon brojnih najava Tesla Motors je danas predstavila svoj kamion Semi. Službeno može potegnuti do 36 tona tereta, a pri takvom opterećenju može dostići 96 km/h za 20 sekundi, što je mnogo brže od dizelskih kamiona koji se trenutno nalaze na tržištu. S jednim punjenjem navodno prelazi 500 milja, a uz superbrze punjače nakon samo pola sata punjenja doseg iznosi 400 milja. Na tržištu bi se trebao naći 2019. godine. NPR, Jutarnji

    11.10.2017. (14:07)

    Video: Tvrdilo se da se Teslu proizvodi rukom, Elon Musk objavio video proizvodne linije, na kojoj radi robot

    Iscrpnije...
    07.08.2017. (13:27)

    Rekord: Vozači Tesle prešli 1.078 kilometara na jednom punjenju

    Iscrpnije...