• 19.04.2017. (20:23)

    Uspješno slijetanje

    Savjet: Marketingaši, ne rasipajte oglašivački budžet i energiju, okrenite se ‘landing’ stranicama

    Zamislite sljedeći scenarij: Oglašivač ste koji reklamira revolucionarni proizvod ili inovativnu uslugu na tržištu zabavnim i intrigantnim bannerima koji Vam donose dragocjene klikove. Ali – što dalje? Kamo nakon klika? U savršenom svijetu, nakon klika na oglas korisnik će sletjeti na landing stranicu. U stvarnom svijetu, većina oglašivača i brendova ne koristi njihov potencijal, no dobra landing stranica pravi je put do kupca, savjetuje Netokracija i objašnjava kako izraditi uspješnu takvu stranicu.

  • Slične vijesti

    03.12.2017. (19:48)

    Filmovi s potpisom

    U režiji luksuza – o brandovima u filmu

    Veliki Gatsby označio je pojavu nove vrste plasiranja proizvoda. Pojavio se marketing koji se ne oslanja samo na očigledne snimke markiranih proizvoda, već proizvodi postaju sastavni dio vizualnog identiteta filma. Hollywood je samovoljno izabrao postati talac u službi luksuznih brendova. U filmu je predstavljeno više od 40 Pradinih večernjih haljina, Tiffany je dizajnirao narukvice i ogrlice, a vidimo i tisuće boca šampanjca Moët & Chandon. Kao ogledni primjer korelacije između luksuznih predmeta i šoubiznisa tu je i 50 nijansi sive, gdje glavnu ulogu igra njemački proizvođač automobila Audi. Lider

    17.10.2017. (18:00)

    Ledena fora

    Smiješno: Zamrznuli cijelu ulicu – za reklamu filma


    Putnici njujorškog taksija usred toplog i sunčanog dana završe u zaleđenoj ulici prekrivenoj snijegom, u kojoj stoje zaleđeni policajac i dostavljač, ledenice vise s krova, smrznute ptice padaju na taksi – kao u filmu katastrofe. O tome se zapravo i radi – tim Thinkmodo, autori videa Devil Baby, The World’s Strongest Traffic Cop i Automated Selfie Stick, smislio je ovo kao reklamu za film ‘Geostorm’ (trailer, u kinima od četvrtka), a ljudi u taksiju povjerovali su da se ulice zaledila, ozbiljno se bili zabrinuli, čak i uplašili… Mashable

    03.06.2017. (12:59)

    Lijepo - ne moš gledat!

    Odličan marketing: Švicarsko selo zabranilo fotografiranje – jer je prelijepo

    Švicarsko selo u Alpama Bergün zabranilo je prošli ponedjeljak fotografiranje sela, za što su bili uveli globu od 5 franaka za svakoga tko bi prekršio zabranu, a sve zbog brige za ljude na društvenim mrežama. “Znanstveno je dokazano da lijepe fotografije s odmora na socijalnim mrežama čine gledatelja nesretnim jer on ne može biti ondje. Bergün/Bravuogn je prelijep i ne želimo ljude činiti nesretnima fotografijama našeg pitoresknog sela” rekao je načelnik Peter Nicolay. Selo je skinulo fotografije s Facebooka, niz medija prenio je zanimljivu “vijest”, a već u četvrtak selo je povuklo odluku. Atlas Obscura

    17.04.2017. (14:08)

    Bad copy

    Pouke fijaska nove kampanje Pepsi Cole

    Da veliki igrači nisu imuni na kardinalne pogreške, pokazao je globalni brend Pepsi, koji je prošlog tjedna lansirao kampanju koja se pokazala potpunim promašajem. Jedna od najjačih bila je ona kćeri kultnog Martina Luthera Kinga, Bernice King, koja se na Twitteru sarkastično požalila kako je prava šteta što njezin otac nije znao za moć limenke Pepsi Cole. Kako je moguće da takav gigant napravi tako pogrešnu procjenu? Kako navode stručnjaci iz Marketing Weeka, prva stvar u kojoj je Pepsi pogriješio je to što je razvoj kreativnog rješenja povjerio svojim marketingašima umjesto vanjskim agencijama, piše Lider.

    13.02.2017. (12:55)

    Zanimljivo

    Ako želite da laž zvuči istinito dovoljno je da je često ponavljate

    Ljudi koriste samo 10% mozga. Ako jedete puno mrkve, imat ćete bolji vid. Vitamin C liječi prehladu. Stopa kriminala u Americi je veća nego ikad ranije… Ništa od ovoga nije točno. Ali činjenice zapravo nisu ni važne. Dovoljno je da nešto ponavljate često i da ljudi počnu vjerovati u to. Radi se o efektu iluzorne istine, gdje greška u ljudskoj psihi dovodi do toga da ponavljanje izjednačavamo s istinom. Marketinški stručnjaci i političari znalački koriste ovu našu sklonost, piše Buka.

    12.02.2017. (16:54)

    Manipulacije

    Kako nas marketing industrija uvjerava da imamo problem

    “Umjesto da pokušavaju napraviti rješenje za postojeće probleme, zašto ne bi prvo napravili problem, a onda prodali rješenje? Na isti način marketinški stručnjaci pokrenuli su niz kampanja koje su se zasnivale na tome da vi imate neki problem, obično s vašim tijelom, ali su ljudi previše pristojni da vam to kažu u lice. Vjerovali ili ne, i sapun je proizvod jedne takve kampanje”, piše Buka.

    29.08.2016. (10:20)

    Nema love

    Većina stranaka sama će voditi kampanje bez pomoći PR agencija

    Domaće marketinške i PR agencije tvrde da ne rade sa političkim strankama u ovoj kampanji, a isto tvrdi i većina stranaka, navodeći kako sami vode kampanju koristeći se stručnjacima iz vlastitih redova. Jedino HDZ priznaje da je angažirao vanjsku agenciju i to samo u pojedinim segmentima kampanje: vizualnog identiteta i dizajna, TV produkcije te zakupa medijskog prostora. Stranka Pametno jedina otvoreno priznaje s kim surađue, agencijama Maksima komunikacije i Najlon. T-Portal

    09.06.2016. (06:29)

    I'm lovin' it

    Budućnost brendiranja je – debrendiranje

    Sadašnjost je marketinga prirodno oglašavanje, odnosno reklame koje se prave da su tekstovi s pravim sadržajem (npr. članak o važnosti kvalitetnog sna koji prikriveno reklamira madrac), čime se čitatelja pokušava uvjeriti da čita uobičajen tekst ili članak. No što donosi budućnost? Zaokret od 180 stupnjeva i povratak autoritetu prodavača i proizvodu koji govori sam za sebe, tvrdi (pomalo idealistički) Co.Design. Slijedi pad konzumerizma, povratak kvaliteti i debrendiranje.

    09.11.2015. (20:51)

    Događa se

    Seks se više ne prodaje?

    Dosad je u svijetu oglašivača vrijedilo pravilo da seks sve prodaje, no marketinški stručnjaci mijenjaju taktiku. Naime, zaključili su da su potrošači u tolikoj mjeri preplavljeni seksualnošću, da je ona postala isprazna i ljudi se više ne mogu povezati s njom. Potrošači danas traže puno više od brendova nego da im tek prikažu seksi oglas. Millennialsi i nova ključna generacija, ona prozvana Z, odgovorni su za ove promjene. Business Insider

  • Slične vijesti

    03.12.2017. (19:48)

    Filmovi s potpisom

    U režiji luksuza – o brandovima u filmu

    Veliki Gatsby označio je pojavu nove vrste plasiranja proizvoda. Pojavio se marketing koji se ne oslanja samo na očigledne snimke markiranih proizvoda, već proizvodi postaju sastavni dio vizualnog identiteta filma. Hollywood je samovoljno izabrao postati talac u službi luksuznih brendova. U filmu je predstavljeno više od 40 Pradinih večernjih haljina, Tiffany je dizajnirao narukvice i ogrlice, a vidimo i tisuće boca šampanjca Moët & Chandon. Kao ogledni primjer korelacije između luksuznih predmeta i šoubiznisa tu je i 50 nijansi sive, gdje glavnu ulogu igra njemački proizvođač automobila Audi. Lider

    17.10.2017. (18:00)

    Ledena fora

    Smiješno: Zamrznuli cijelu ulicu – za reklamu filma


    Putnici njujorškog taksija usred toplog i sunčanog dana završe u zaleđenoj ulici prekrivenoj snijegom, u kojoj stoje zaleđeni policajac i dostavljač, ledenice vise s krova, smrznute ptice padaju na taksi – kao u filmu katastrofe. O tome se zapravo i radi – tim Thinkmodo, autori videa Devil Baby, The World’s Strongest Traffic Cop i Automated Selfie Stick, smislio je ovo kao reklamu za film ‘Geostorm’ (trailer, u kinima od četvrtka), a ljudi u taksiju povjerovali su da se ulice zaledila, ozbiljno se bili zabrinuli, čak i uplašili… Mashable

    03.06.2017. (12:59)

    Lijepo - ne moš gledat!

    Odličan marketing: Švicarsko selo zabranilo fotografiranje – jer je prelijepo

    Švicarsko selo u Alpama Bergün zabranilo je prošli ponedjeljak fotografiranje sela, za što su bili uveli globu od 5 franaka za svakoga tko bi prekršio zabranu, a sve zbog brige za ljude na društvenim mrežama. “Znanstveno je dokazano da lijepe fotografije s odmora na socijalnim mrežama čine gledatelja nesretnim jer on ne može biti ondje. Bergün/Bravuogn je prelijep i ne želimo ljude činiti nesretnima fotografijama našeg pitoresknog sela” rekao je načelnik Peter Nicolay. Selo je skinulo fotografije s Facebooka, niz medija prenio je zanimljivu “vijest”, a već u četvrtak selo je povuklo odluku. Atlas Obscura

    17.04.2017. (14:08)

    Bad copy

    Pouke fijaska nove kampanje Pepsi Cole

    Da veliki igrači nisu imuni na kardinalne pogreške, pokazao je globalni brend Pepsi, koji je prošlog tjedna lansirao kampanju koja se pokazala potpunim promašajem. Jedna od najjačih bila je ona kćeri kultnog Martina Luthera Kinga, Bernice King, koja se na Twitteru sarkastično požalila kako je prava šteta što njezin otac nije znao za moć limenke Pepsi Cole. Kako je moguće da takav gigant napravi tako pogrešnu procjenu? Kako navode stručnjaci iz Marketing Weeka, prva stvar u kojoj je Pepsi pogriješio je to što je razvoj kreativnog rješenja povjerio svojim marketingašima umjesto vanjskim agencijama, piše Lider.

    13.02.2017. (12:55)

    Zanimljivo

    Ako želite da laž zvuči istinito dovoljno je da je često ponavljate

    Ljudi koriste samo 10% mozga. Ako jedete puno mrkve, imat ćete bolji vid. Vitamin C liječi prehladu. Stopa kriminala u Americi je veća nego ikad ranije… Ništa od ovoga nije točno. Ali činjenice zapravo nisu ni važne. Dovoljno je da nešto ponavljate često i da ljudi počnu vjerovati u to. Radi se o efektu iluzorne istine, gdje greška u ljudskoj psihi dovodi do toga da ponavljanje izjednačavamo s istinom. Marketinški stručnjaci i političari znalački koriste ovu našu sklonost, piše Buka.

    12.02.2017. (16:54)

    Manipulacije

    Kako nas marketing industrija uvjerava da imamo problem

    “Umjesto da pokušavaju napraviti rješenje za postojeće probleme, zašto ne bi prvo napravili problem, a onda prodali rješenje? Na isti način marketinški stručnjaci pokrenuli su niz kampanja koje su se zasnivale na tome da vi imate neki problem, obično s vašim tijelom, ali su ljudi previše pristojni da vam to kažu u lice. Vjerovali ili ne, i sapun je proizvod jedne takve kampanje”, piše Buka.

    26.01.2017. (17:18)

    Direktor Deep Focusa: Budućnost internetskog oglašavanja je manje, ali boljih oglasa

    Iscrpnije...
    29.08.2016. (10:20)

    Nema love

    Većina stranaka sama će voditi kampanje bez pomoći PR agencija

    Domaće marketinške i PR agencije tvrde da ne rade sa političkim strankama u ovoj kampanji, a isto tvrdi i većina stranaka, navodeći kako sami vode kampanju koristeći se stručnjacima iz vlastitih redova. Jedino HDZ priznaje da je angažirao vanjsku agenciju i to samo u pojedinim segmentima kampanje: vizualnog identiteta i dizajna, TV produkcije te zakupa medijskog prostora. Stranka Pametno jedina otvoreno priznaje s kim surađue, agencijama Maksima komunikacije i Najlon. T-Portal

    09.06.2016. (06:29)

    I'm lovin' it

    Budućnost brendiranja je – debrendiranje

    Sadašnjost je marketinga prirodno oglašavanje, odnosno reklame koje se prave da su tekstovi s pravim sadržajem (npr. članak o važnosti kvalitetnog sna koji prikriveno reklamira madrac), čime se čitatelja pokušava uvjeriti da čita uobičajen tekst ili članak. No što donosi budućnost? Zaokret od 180 stupnjeva i povratak autoritetu prodavača i proizvodu koji govori sam za sebe, tvrdi (pomalo idealistički) Co.Design. Slijedi pad konzumerizma, povratak kvaliteti i debrendiranje.

    30.05.2016. (10:58)

    5 društvenih medija i platformi koje nije pametno zaobići pri stvaranju digitalne marketinške i PR strategije

    Iscrpnije...