• Petak (16:30)

    Cenzurirani žele cenzurirati

    HRT pokrenuo 23 tužbe protiv drugih medija

    Najviše je tužbi protiv Indexa, Styrije i Nacionala, a prema riječima potpredsjednika HND-a Denisa Romca, tužene su gotovo sve novine i portali koji su u posljednje dvije godine kritički pisali o HRT-u. Tuži HRT i HND. Radi se uglavnom o tužbama zbog povrede ugleda i časti. “Ispada da je Hrvatska na dobrom putu da postane zemlja u kojoj čovjek ne može ništa reći, nego samo trpjeti nepravdu”, komentira Bojan Glavašević iz nadležnog saborskog odbora i dodaje kako u predmetnim objavama nije vidio ništa utuživo. Novosti

    05.01. (19:33)

    Knjižničarka - koja ubija pisanu riječ

    Supruga saborskog zastupnika tužila Podravski list, dobit će odštetu od 40.000 kuna zbog – pet riječi iz naslova

    Sanji Lacković, supruzi bivšeg gradonačelnika Đurđevca, dosuđena je odšteta od 40.000 kuna koliko joj treba isplatiti Podravski list. Gospođa je zaposlena u gradskoj knjižnici u vrijeme dok je njen suprug bio gradonačelnik, a tada je on bio rekao da je njegova supruga prethodno “konkurirala na dosta natječaja na području županije i nikad nije bila pozvana na razgovor” pa je list članak o zapošljavanju gđe Lacković naslovio riječima “Kad je nitko nije htio”. Glavni urednik kaže da će propasti ako budu zaista morali ovo platiti. Jutarnji

    15.11.2018. (20:30)

    Vidi čovjek između redaka

    Sudac dobio odštetu za ‘duševne boli’ – a u intervjuu nije ni spomenut

    Jutarnji list mora platiti 50.000 kuna naknade “za duševne boli” Nevenu Cambju, sucu splitskog Županijskog suda i članu DSV-a, zbog intervjua sa saborskim zastupnikom Nikolom Grmojom objavljenim u studenom prošle godine (ovdje). Mostovac je ondje za Državno sudbeno vijeće rekao da je “izvor korupcije. Ne mogu nam korumpirani ljudi birati suce”, ali Cambja nije spomenuo. Sudac se ipak prepoznao ondje, tužio i pobijedio. Piše Jutarnji da su sudovi u slučajevima kad suci podnose tužbe protiv medija, ili novinara zbog nanošenja duševnih boli, vrlo skloni presuditi u korist sudaca, a i iznosi dosuđenih novčanih naknada u prosjeku su viši od onih koje dobivaju “obični smrtnici”.

    15.11.2018. (06:30)

    Bivši v.d ravnatelja HRT-a Siniša Kovačić od ‘Novosti’ traži 50.000 kuna zbog povrede ugleda

    Novinar Igor Lasić u utorak je svjedočio u sporu kojeg je protiv Srpskog narodnog vijeća (SNV), nakladnika tjednika Novosti, pokrenuo bivši vršitelj dužnosti ravnatelja HRT-a Siniša Kovačić. Kovačiću je sporan bio Lasićev tekst Tako to čine štetočine, objavljen u Novostima u listopadu 2016., a u svojoj obrani Lasić je rekao kako mu je namjera bila u ‘javnom interesu iznijeti istinite informacije’, a ne Kovačiću povrijediti čast, ugled i dostojanstvo… N1

  • Petak (16:30)

    Cenzurirani žele cenzurirati

    HRT pokrenuo 23 tužbe protiv drugih medija

    Najviše je tužbi protiv Indexa, Styrije i Nacionala, a prema riječima potpredsjednika HND-a Denisa Romca, tužene su gotovo sve novine i portali koji su u posljednje dvije godine kritički pisali o HRT-u. Tuži HRT i HND. Radi se uglavnom o tužbama zbog povrede ugleda i časti. “Ispada da je Hrvatska na dobrom putu da postane zemlja u kojoj čovjek ne može ništa reći, nego samo trpjeti nepravdu”, komentira Bojan Glavašević iz nadležnog saborskog odbora i dodaje kako u predmetnim objavama nije vidio ništa utuživo. Novosti

    05.01. (19:33)

    Knjižničarka - koja ubija pisanu riječ

    Supruga saborskog zastupnika tužila Podravski list, dobit će odštetu od 40.000 kuna zbog – pet riječi iz naslova

    Sanji Lacković, supruzi bivšeg gradonačelnika Đurđevca, dosuđena je odšteta od 40.000 kuna koliko joj treba isplatiti Podravski list. Gospođa je zaposlena u gradskoj knjižnici u vrijeme dok je njen suprug bio gradonačelnik, a tada je on bio rekao da je njegova supruga prethodno “konkurirala na dosta natječaja na području županije i nikad nije bila pozvana na razgovor” pa je list članak o zapošljavanju gđe Lacković naslovio riječima “Kad je nitko nije htio”. Glavni urednik kaže da će propasti ako budu zaista morali ovo platiti. Jutarnji

    15.11.2018. (20:30)

    Vidi čovjek između redaka

    Sudac dobio odštetu za ‘duševne boli’ – a u intervjuu nije ni spomenut

    Jutarnji list mora platiti 50.000 kuna naknade “za duševne boli” Nevenu Cambju, sucu splitskog Županijskog suda i članu DSV-a, zbog intervjua sa saborskim zastupnikom Nikolom Grmojom objavljenim u studenom prošle godine (ovdje). Mostovac je ondje za Državno sudbeno vijeće rekao da je “izvor korupcije. Ne mogu nam korumpirani ljudi birati suce”, ali Cambja nije spomenuo. Sudac se ipak prepoznao ondje, tužio i pobijedio. Piše Jutarnji da su sudovi u slučajevima kad suci podnose tužbe protiv medija, ili novinara zbog nanošenja duševnih boli, vrlo skloni presuditi u korist sudaca, a i iznosi dosuđenih novčanih naknada u prosjeku su viši od onih koje dobivaju “obični smrtnici”.

    15.11.2018. (06:30)

    Bivši v.d ravnatelja HRT-a Siniša Kovačić od ‘Novosti’ traži 50.000 kuna zbog povrede ugleda

    Novinar Igor Lasić u utorak je svjedočio u sporu kojeg je protiv Srpskog narodnog vijeća (SNV), nakladnika tjednika Novosti, pokrenuo bivši vršitelj dužnosti ravnatelja HRT-a Siniša Kovačić. Kovačiću je sporan bio Lasićev tekst Tako to čine štetočine, objavljen u Novostima u listopadu 2016., a u svojoj obrani Lasić je rekao kako mu je namjera bila u ‘javnom interesu iznijeti istinite informacije’, a ne Kovačiću povrijediti čast, ugled i dostojanstvo… N1