• 08.11.2018. (14:30)

    Brod dobio luku

    Tvrtke čiji se brodovi grade u Uljaniku uplatit će avans za plaće

    Štrajkaši kažu da neće pojačavati pritisak na Upravu brodogradilišta i Vladu jer da im se čini da se nešto napokon pokrenulo s mrtve točke pa su odustali od prosvjeda na ulicama Pule i zabrane rada kooperantima na kruzeru. Štrajk nastavljaju, na radnim mjestima. HRT



  • Slične vijesti

    Jučer (12:30)

    Jel skuplje bolje?

    Ministar Horvat: Stečaj Uljanika je jeftiniji od restrukturiranja

    “U prvom koraku sigurno će brojka pokazati da je jeftinije ići u stečaj ali dugoročno, u sljedećih deset godina, to je predmet polemike”, rekao je Horvat. Restrukturiranje bi koštalo između 6,8 i 7 milijardi kuna, kaže on. Njegov kolega Zdravko Marić rekao je da je do sada plaćeno 3,1 milijarda kuna jamstava za gradnju brodova kojih mahom nema. Zbrojeno – 10 milijardi. Novi list

    Subota (10:30)

    Kapital odumire

    Profesor Trincas: Hrvatska se brodogradnja još može izvući

    Neprocjenjivi ljudski kapital, radna snaga i vještina u dizajniranju i inženjerstvu su specifične prednosti hrvatske brodogradnje, pogotovo u Uljaniku. Ali neophodno je zadržati tako talentirane radnike i inženjere. Nužne su porezne olakšice i druge, neporezne ispomoći za kapitalna ulaganja u sektoru. Meni se čini da oporavak hrvatske brodogradnje vodi kroz dva uvjeta, naime kroz integriranu vladinu industrijsku politiku jer brodogradnja zahtijeva brojne podržane proizvođače materijala i opreme koji se koriste u gradnji. I drugo, stratešku suradnju sa stranim subjektima – Giorgio Trincas, profesorom na Sveučilištu u Trstu na Katedri za projektiranje brodova, u intervjuu Novostima.

    12.03. (07:30)

    Tanker pun love

    Ministar Horvat: Dug Uljanika je 1,1 milijardu eura

    “Samo su dva puta – ili ćemo se odlučiti za restrukturiranje i ovu međufazu financirati kreditom koji u ovom trenutku neće opteretiti državni proračun niti likvidnost strateškog partnera, ili ćemo donijeti odluku da je jedino rješenje stečaj”, rekao je ministar Horvat o Uljaniku nakon sastanka sa strateškim partnerom Tomislavom Debeljakom, Upravom i radnicima. Horvat je za restrukturiranje, a stečaj bi, tvrdi on, koštao samo milijardu kuna manje. T-Portal

    12.02. (13:30)

    Ima se, može se - mora se!

    Andrej Grubišić: Država potrošila 35 milijardi kuna na brodogradilišta – a da nas nisu ništa pitali

    Na brodogradnju je utrošeno 35 milijardi kuna, nije to koštalo državu, koštalo je vas i mene i 4 milijuna drugih građana. Oko 1000 eura po glavi stanovnika. Prisilno, nemamo ništa zauzvrat. Hranimo neke partikularne i potencijalno kriminalne skupine i radnje i to nam se prodaje kao nacionalni interes – rekao je ekonomist Andrej Grubišić.¸

    11.02. (16:30)

    Ozbiljne namjere

    DIV i australski Scenic potpisali pismo namjere o gradnji putničkih brodova u Uljaniku

    Nedavno izabrani strateški partner u programu restrukturiranja Uljanika, konzorcij DIV i Fincantieri u ponedjeljak su s australskom grupacijom Scenic potpisali pismo namjere o suradnji u izgradnji ultraluksuznih istraživačkih putničkih brodova u Uljaniku, objavili su iz pulskog brodogradilišta. Uprava i Nadzorni odbor Uljanika prošli su tjedan, 7. veljače izabrali konzorcij DIV-a i talijanskog Fincantierija za strateškog partnera u restrukturiranju Uljanika. Tportal

    07.02. (14:30)

    Pulosplit

    Uljanik odabrao Brodosplit za novog strateškog partnera

    Brodograđevna industrija Split u vlasništvu Tomislava Debeljaka izabrana je za strateškog partnera Uljanik. Brodosplit će Uljanik preuzeti postupkom dokapitalizacije, dakle unosom od 180 do 302 milijuna kuna (Poslovni). Sad se postavlja pitanje dugova, a Poslovni piše kako bi mogli iznositi čak 1,4 milijarde eura, što bi država, odnosno svi mi koji ovo čitamo i pišemo, morali platiti.

    30.01. (07:30)

    Spašavanje Uljanika koštat će – 6 milijardi kuna

    Krajem prošle godine država je platila 2,5 milijardi kuna za jamstva za kredite Uljaniku, ove će godine jamstva koštati dodatnih milijardu do 1,7 milijardi kuna, a za troškove restrukturiranja Uljanika u idućih pet do sedam godina još 1,5 do dvije milijarde kuna (Jutarnji). Neslužbeno se doznaje da su se za strateško partnerstvo javili australska Scenic grupa, Pomorski institut iz Splita te Brodosplit u suradnji s talijanskim Fincantierijem (HRT). Istarski župan Valter Flego rekao je sinoć u Otvorenom “radnici odlaze, uskoro nećemo imati što restrukturirati”.

  • Slične vijesti

    Jučer (12:30)

    Jel skuplje bolje?

    Ministar Horvat: Stečaj Uljanika je jeftiniji od restrukturiranja

    “U prvom koraku sigurno će brojka pokazati da je jeftinije ići u stečaj ali dugoročno, u sljedećih deset godina, to je predmet polemike”, rekao je Horvat. Restrukturiranje bi koštalo između 6,8 i 7 milijardi kuna, kaže on. Njegov kolega Zdravko Marić rekao je da je do sada plaćeno 3,1 milijarda kuna jamstava za gradnju brodova kojih mahom nema. Zbrojeno – 10 milijardi. Novi list

    Subota (10:30)

    Kapital odumire

    Profesor Trincas: Hrvatska se brodogradnja još može izvući

    Neprocjenjivi ljudski kapital, radna snaga i vještina u dizajniranju i inženjerstvu su specifične prednosti hrvatske brodogradnje, pogotovo u Uljaniku. Ali neophodno je zadržati tako talentirane radnike i inženjere. Nužne su porezne olakšice i druge, neporezne ispomoći za kapitalna ulaganja u sektoru. Meni se čini da oporavak hrvatske brodogradnje vodi kroz dva uvjeta, naime kroz integriranu vladinu industrijsku politiku jer brodogradnja zahtijeva brojne podržane proizvođače materijala i opreme koji se koriste u gradnji. I drugo, stratešku suradnju sa stranim subjektima – Giorgio Trincas, profesorom na Sveučilištu u Trstu na Katedri za projektiranje brodova, u intervjuu Novostima.

    12.03. (07:30)

    Tanker pun love

    Ministar Horvat: Dug Uljanika je 1,1 milijardu eura

    “Samo su dva puta – ili ćemo se odlučiti za restrukturiranje i ovu međufazu financirati kreditom koji u ovom trenutku neće opteretiti državni proračun niti likvidnost strateškog partnera, ili ćemo donijeti odluku da je jedino rješenje stečaj”, rekao je ministar Horvat o Uljaniku nakon sastanka sa strateškim partnerom Tomislavom Debeljakom, Upravom i radnicima. Horvat je za restrukturiranje, a stečaj bi, tvrdi on, koštao samo milijardu kuna manje. T-Portal

    11.03. (16:00)

    Pijani milijarderi – Upucali su 31 milijardu u brodogradnju i nikada nisu pitali što je s novcem, još jedna rekapitulacija

    Iscrpnije...
    18.02. (21:00)

    Ministar gospodarstva Darko Horvat: Europska komisija nije protiv državne pomoći Uljaniku, ali trebat će nam još 600 milijuna kuna. (Hoće li država za novce građana dobiti udjele ili ih tek poklanja?)

    Iscrpnije...
    13.02. (10:00)

    Ministar Darko Horvat: Vlada još nema konačnu odluku hoće li Uljanik u stečaj ili će ga se spašavati

    Iscrpnije...
    12.02. (13:30)

    Ima se, može se - mora se!

    Andrej Grubišić: Država potrošila 35 milijardi kuna na brodogradilišta – a da nas nisu ništa pitali

    Na brodogradnju je utrošeno 35 milijardi kuna, nije to koštalo državu, koštalo je vas i mene i 4 milijuna drugih građana. Oko 1000 eura po glavi stanovnika. Prisilno, nemamo ništa zauzvrat. Hranimo neke partikularne i potencijalno kriminalne skupine i radnje i to nam se prodaje kao nacionalni interes – rekao je ekonomist Andrej Grubišić.¸

    11.02. (16:30)

    Ozbiljne namjere

    DIV i australski Scenic potpisali pismo namjere o gradnji putničkih brodova u Uljaniku

    Nedavno izabrani strateški partner u programu restrukturiranja Uljanika, konzorcij DIV i Fincantieri u ponedjeljak su s australskom grupacijom Scenic potpisali pismo namjere o suradnji u izgradnji ultraluksuznih istraživačkih putničkih brodova u Uljaniku, objavili su iz pulskog brodogradilišta. Uprava i Nadzorni odbor Uljanika prošli su tjedan, 7. veljače izabrali konzorcij DIV-a i talijanskog Fincantierija za strateškog partnera u restrukturiranju Uljanika. Tportal