U Kopenhagenu u prometu prvi put više bicikala od automobila - Monitor.hr
30.11.2016. (12:02)

Imaju i rush hour [youtube]

U Kopenhagenu u prometu prvi put više bicikala od automobila

Osim Amsterdama, danski glavni grad je svjetska prijestolnica po prometovanju biciklima – što mu omogućuje i za naše uvjete nezamisliva infrastruktura (biciklističke ne staze nego autoceste, posebni parkinzi, semafori, pravila prednosti itd.), a sada je i broj biciklista (265.700!) u gradu premašio broj vozača motornih vozila (252.600), čime su bicikli postali većinsko masovno prijevozno sredstvo u Kopenhagenu. Porez na automobil za Kopenhažane iznosi 180%, a posjeduje ga svaki 4. stanovnik. Clean Technica


Slične vijesti

28.08.2023. (18:00)

Bicikliraš i letiš

Dubrovnik Sky Bike – za vožnju bicikla u zraku

Na žici uz sigurnosni pojas. Spoj tehnologije i avanture i pažljivo dizajniran kako bi bio posve siguran i udoban za korisnike. Ovi posebno izrađeni bicikli imaju ergonomska sjedala, robusne pojaseve i najsuvremenije pogonske sustave. Sky Bike pruža opciju istraživanja i razgledavanja grada iz jedne potpuno drugačije perspektive, uz dozu adrenalina. Green

04.08.2023. (22:00)

Bicikl, ili po novohrvatskom - međunožno guralo

Jezikova juha: Kotačić koji nedostaje

Bicikl (<fr. bi „dva” + cycle „kotač”) kao prometno sredstvo javlja se početkom 19-oga stoljeća. Nećemo ovdje navoditi sve rane inkarnacije, ali recimo tek da se isprva koristi termin Karla von Draisa velociped (<lat. velox „brz” + pes „stopalo, noga” u akuzativu pedem), sprava za brzo putovanje na nožni pogon. Vjerojatno prvi moderni mehanički bicikl djelo je Škota Kirkpatricka MacMillana, za kojega je zabilježeno i da je bio prvi biciklist koji je skrivio prometnu nezgodu. Kaže lingvist u novoj kolumni za lokalni portal, nabrojavši što bi sve jedno mjesto trebalo imati da bi postalo pravi mali grad biciklizma.

21.05.2023. (00:00)

Probaj to proučavati dok ti se žuri

Ovakav semafor još niste vidjeli: Deset svjetala i šest različitih smjerova

Zašto bi bilo jednostavno kada ne mora biti, zar ne? Prometni stručnjaci u Barceloni kreirali su jedinstveni semfor za bicikliste s ukupno 16 različitih svjetala i oznaka. Gradske vlasti tvrde da je sve jednostavno, ali biciklisti se na slažu s njima i negoduju. Uglavnom, tu su zelena, žuta i crvena svjetla pa i strelice. Žuto svjetlo, pak, znači da biciklisti mogu proći, ali moraju propustiti pješake. Uglavnom, ukupno je šest smjerova i deset različitih svjetala. Revija HAK

20.02.2023. (18:24)

Prednosti masaže nogu nakon vožnje biciklom

13.02.2023. (00:00)

"Giant World Tour: Norway"

Hrvoje Jurić: “S dva psa u prikolici vozim bicikl 2300 kilometara kroz ledenu Norvešku”

Slobodna Dalmacija - Naš 'guinnessovac' prošao je cijeli svijet; njegova je kuća doslovno putujuća! Sada u Norveškoj sprema podvig da se smrzneš: 'Gdje god otišao i što god napravio...'

Čovjek, dva psa, električni bicikl s prikolicom i pred njima put od 2300 kilometara. Dodajte u jednadžbu snijeg, vjetar, temperature debelo ispod nule i više od 100 kilograma prtljage i opreme i dobili ste pothvat u koji se prije nekoliko dana upustio Hrvoje Jurić, fotograf, putopisac i biciklistički entuzijast iz Slavonije. Svoj je projekt nazvao “Giant World Tour: Norway” i cilj mu je proći put od Osla do Nordkappa u Norveškoj, u društvu svojih vjernih četveronožnih pratitelja. “Ena i Max super sve podnose, griju jedno drugo u prikolici, ali i baterije. Imam, naravno i za njih nosim svu opremu, kapute, balzam za šape, hranu… Jedu bolje od mene” – smije se Hrvoje. Bicikl ne puni po putu, već nosi ukupno četiri baterije koje navečer puni u smještaju i tako ima taman dovoljno struje za sljedeći dan. Jutarnji

Like - "S dva psa vozim bicikl 2300 kilometara kroz ledenu Norvešku, a vučem i opremu tešku 113 kg"

26.12.2022. (13:49)

Paket prve pomoći dobro je nositi i na biciklističkim vožnjama

03.11.2022. (13:00)

E-bike to go

Praktična konverzija u električni bicikl: Cijeli sustav stane u ruksak

Američka tvrtka Livall predstavila je PikaBoost, malenu kutiju koja skriva elektromotor i baterije, a jednostavno se montira na bicikl. Tu je i korektna cijena od 299 dolara. Livall PikaBoost ima nekoliko prednosti, a jedna od njih je masa od samo tri kilograma (stane u ruskak), može se montirati i skinuti bilo kada, omogućuje domet od 30 kilometara s jednim punjenjem, a tu je i regenerativno punjenje na nizbrdicama. Osamnaest baterijskih ćelija ima kapacitet 234 Wh (punjenje traje oko tri sata na kućnoj utičnici), a možete i prilagoditi snagu motora, ovisno o usponima koje planirate svladati. PikaBoost ima stražnje svjetlo te na njemu možete puniti i mobitel pomoću USB utičnice. Revija HAK