U režiji luksuza - o brandovima u filmu - Monitor.hr
03.12.2017. (19:48)

Filmovi s potpisom

U režiji luksuza – o brandovima u filmu

Veliki Gatsby označio je pojavu nove vrste plasiranja proizvoda. Pojavio se marketing koji se ne oslanja samo na očigledne snimke markiranih proizvoda, već proizvodi postaju sastavni dio vizualnog identiteta filma. Hollywood je samovoljno izabrao postati talac u službi luksuznih brendova. U filmu je predstavljeno više od 40 Pradinih večernjih haljina, Tiffany je dizajnirao narukvice i ogrlice, a vidimo i tisuće boca šampanjca Moët & Chandon. Kao ogledni primjer korelacije između luksuznih predmeta i šoubiznisa tu je i 50 nijansi sive, gdje glavnu ulogu igra njemački proizvođač automobila Audi. Lider


Slične vijesti

31.05.2015. (11:32)

Brand naš svagdašnji

Svjetski brendovi vrijedni su ukupno 3.3 bilijuna dolara

BrandZ poredak Top 100 najvrednijih svjetskih brendova koji provodi Millward Brown, agencija za istraživanje tržišta i konzalting koja je dio WPP grupe, je jedino rangiranje na svijetu koje za računanje vrijednosti brendova uzima u obzir stavove potrošača i kombinira ih sa službenim financijskim podacima. Što se tiče ukupne vrijednosti Top 100 brendova, ona iznosi 3.3 bilijuna dolara što je povećanje od 14 posto u odnosu na 2014. Što se tiče usporedbe s 2006-om kada je poredak prvi puta objavljen, danas je vrijednost TOP 100 brendova veća za 126 posto. Bug

27.01.2015. (13:22)

Shopping kod susjeda

Hrvati uzeli srpske brendove, od Grand kafe do Karađorđa

U beogradskom Blicu objavljen je tekst Kaj bu rekel Karađorđe u kojemu se konstatira kako su Hrvati pokupovali najveće srpske brendove, dok Srbi u Hrvatskoj ne posjeduju gotovo ništa. Najviše srpskih brendova u vlasništvu je Agrokora Ivice Todorića (Frikom sladoledi, ulje i majoneza Dijamant) i Atlantic grupe Emila Tedeschija (Grand kafa, voda Karađorđe, Smoki). Osim njih u susjedstvo su u trgovinu išli i Dragutin Drk te Ivan Ergović. Poslovni