Uber stigao u Zagreb - Monitor.hr
21.10.2015. (22:19)

Novi okršaji

Uber stigao u Zagreb

Nakon što je već pokorio 62 tržišta i aplikaciju za naručivanje vožnje lansirao u više od 340 gradova, Uber počinje raditi i u Hrvatskoj, zasad samo u Zagrebu. Mogućnost narudžbe vožnje u Zagrebu preko revolucionarne aplikacije za taksi prijevoz počinje točno u 12 sati, a najavljuju da će usluga biti 20 do 25 posto jeftinija od standardnih taksija. Jutarnji


Slične vijesti

12.01. (16:00)

Leteći taxi

Hyundai-ov let u budućnost: Supernal predstavio S-A2, električni zrakoplov za taksiranje

Tvrtka za naprednu zračnu mobilnost, Supernal, predstavila je na CES-u svoj najnoviji projekt – S-A2, električni zrakoplov za okomito polijetanje i slijetanje. Ova inovacija potvrđuje Hyundai Motor Grupinu u namjeri ulaska u svijet električnih zračnih taksija, s planovima da prevozi putnike već 2028. godine. Zrakoplov S-A2 koristi električni pogon s osam potpuno nagibnih rotora, dizajniran za brzinu od 190 km/h na visini od 460 metara što potvrđuje da je namijenjen kraćim putovanjima, uglavnom iz predgrađa u gradove. Interijer je modularan, a zanimljivo je da se baterija može nadograditi kako tehnologija napreduje. S-A2 predstavlja korak prema ostvarivanju vizije zračnih taksija Hyundaija, inicijalno najavljene na CES-u 2020. godine. (Bug)

28.11.2023. (18:00)

Drži te iznad vode

Nije avion, nije brodica – ali ova električna letjelica može biti vrlo pristupačan morski taksi

Američka tvrtka Regent prikupila je 90 miijuna dolara kako bi do sredine desetljeća pokrenuo proizvodnju svoje električne letjelice koja leti isključivo iznad vode. Ova letjelica može prijeći do 290 kilometara, brzinom do čak 290 km/h. Električni zračni taksiji s vertikalnim uzlijetanjem i slijetanjem (eVTOLS) mogli bi jednog dana postati uzbudljiv novi način za vožnju po urbanim krajolicima, a već sada se u njih ulažu milijarde dolara. Ipak, zasad još nije jasno kada će oni ući u komercijalnu upotrebu i kolika će biti cijena vožnje. Forbes

18.11.2019. (17:00)

Okrugli stol Liberalizacija taksi-usluga: Cijene su niže, neki ljudi nisu otišli u Irsku

Četiri od pet ispitanika ocjenjuje da je liberalizacija taksi-usluga pozitivna stvar, meni osobno zanimljivo je da nitko od prijevoznika nije dominantan. Jedna trećina anketiranih i dalje se koristi “starim” taksijima, jedna trećina koristi se onima koji su se pojavili prije digitalnih platformi, a trećina Uberom i Boltom – kaže Đuro Lubura, Digitalna Hrvatska. “Svojevremeno su na naš zahtjev za 13 vozila u Osijeku rekli da grad nema potrebe ni za pet. A danas je u Osijeku više od 100 prijevoznika, u taksi-uslugama zaposleno je više od 300 ljudi” – kaže Petar Dragić iz Cammea. Jutarnji

22.08.2019. (22:30)

Najjača satnica u gradu

Kako varaju zagrebački taksisti – Glavni-Ilica – 120 kuna

Ogromna većina slobodnih taksista u Zagrebu nema istaknut cjenik, a klijentima naplaćuju određujući cijenu na licu mjesta. Od devet vožnji koje je prošla Telegramova novinarka, koja je glumila strankinju, pet je platila puno previše. Najružnije je bilo kad joj se taksist vožnju od oko 2 kilometra i 8 minuta naplatio 120 kuna (Cammeo bi ovo naplatio 15 kuna, Eko Taxi 20,31 kn, a Radio Taxi 21,51 kn).

18.03.2019. (20:30)

Nakon nedavnog sniženja cijena trenutno su Ekotaxi i Cammeo jeftiniji od Ubera

Kod Ekotaxija je start četiri kune, svaki prijeđeni kilometar se naplaćuje 3,6 kuna, a svaka minuta vožnje je još dodatnih 90 lipa. Cammeo start naplaćuje pet kuna, kilometar tri kune dok je minuta vožnje jednu kunu. Uber start naplaćuje šest kuna, svaki kilometar 3,60 kuna dok je minuta vožnje 1,2 kune. Bolt, bivši Taxify, naplaćuje naknadu za početak vožnje od šest kuna, kilometar 3,6 kuna, a minutu 60 lipa. Kod Radiotaxija start je 10 kuna, a kilometar šest kuna dok je kod Ride2 start pet kuna, a kilometar 5,50 kuna. Večernji

11.12.2018. (12:30)

Narančasti agent

Ride2 – hrvatska konkurencija Uberu

Ride2 je prije dva tjedna predstavio prvi električni taksi u Hrvatskoj, trenutačno u floti ima 18 e-vozila, a u idućoj godini imat će ih 38, uključujući pet Tesli S. Kažu da su zbog cjenovnog “rata” koji je započeo Taxify i oni odlučili spustiti cijene vožnje za svoja e-vozila na razinu konkurenata. Zasad rade u Zagrebu, od ljeta i u drugim dijelovima Hrvatske. Do 2025. žele postati prvi hrvatski taksi koji u floti ima isključivo e-vozila. Poslovni

29.11.2018. (00:00)

I Jutarnji ima usporedni test taxi službi u Zagrebu, prvenstveno Ubera i Taxifya

20.11.2018. (15:23)

Zagrebom počela voziti još jedna taksi služba – Ride2, kažu da će biti posebni po tome što će većinom nuditi električna vozila

02.06.2018. (16:57)

Uberova vozila u Hrvatskoj od sada označena kao taksi

Nedavnim donošenjem Zakona o prijevozu u cestovnom prometu poslovanje Ubera u Hrvatskoj izjednačava se s onim kod klasičnih taksista. Sva vozila na Uberovoj platformi će od sada biti označena taksi oznakama, biti stara najviše sedam godina, i imat će pristup brzim (žutim) trakama na prometnicama. uber.com

16.11.2017. (09:32)

Novosti za vozače

Velike promjene u Zakonu, Uber će postati legalan, a svi će moći voziti svugdje

Prođe li prijedlog novog Zakona o prijevozu u cestovnom prometu saborsku proceduru, od nove turističke sezone taxi tržište doživjet će potpunu liberalizaciju, ukinut će se monopol dosadašnjim taksistima. Između ostalog, prijevoznicima će biti moguće birati hoće li naplatu obavljati putem taksimetra ili aplikacije, a najvažnija novost je da jedinice lokalne samouprave više neće moći ograničavati broj izdanih dozvola – nego će ih morati izdati svima koji posjeduju valjane licence. Jutarnji