• 16.03.2017. (07:54)

    Žene borci

    Udruga Kamensko pokrenula crowdfunding kampanju

    Žene iz Udruge Kamensko, radnice koje su pokrenule posao nakon što je propla tvrtka u kojoj su godinama radile, trebaju pomoć kako bi kupile strojeve koje će ubrzati proizvodnju i njihove proizvode učiniti konkurentnijim na tržištu. Stoga su pokrenule crowdfunding kampanju na platformi Indiegogo, a cilj je skupiti 22,900 dolara. Monitor

  • Slične vijesti

    07.06. (06:48)

    Entrio kreće u širenje: sakupili 60.000 eura već u prvom danu

    Entrio želi od vodeće hrvatske ticketing platforme postati lider u regiji, a zbog toga su pokrenuli crowdfunding kampanju na Funderbeamu, platformi za investiranje i trgovanje udjelima startupa. Već u prvom danu ostvarili su više od polovice osnovnog cilja i prikupili 60.000 eura. Cilj im je skupiti do 150.000 eura za što će dati 5 do 8 posto udjela budućim vlasnicima. Startup koji je pokrenut 2011. godine danas organizira više od 940 različitih događanja te prodaju više od 190.000 ulaznica godišnje. 24sata

    17.02. (07:47)

    Macro:Dolari

    Najuspješniji lanjski hrvatski crowdfunding: Micro:Bit s 2.364 podržavatelja

    Hrvatske kompanije prošle su godine crowdfundingom prikupile rekordnih 15 milijuna kuna, dok je u proteklih pet godina prikupljeno sve skupa 30 milijuna. Lani je bilo i najviše uspješnih kampanja, a dvostruko više podržavatelja sudjelovalo je u domaćim kampanjama. Kampanja godine je “micro:bit STEM revolucija” jer je imala najviše podržavatelja – njih 2.364, a skupljeno je 290.324 američkih dolara ili 1.737.726 kuna. Sense Consulting je putem 81 investitora prikupio 4.951.311 kuna, Aspida, startup poznat po aplikacijama Izzy i TVizzy, s 88 podržavatelja stigao je do 1.737.726 kuna, igraća konzola MAKERbuino prikupila je 603.006 kuna od 1.574 podržavatelja, dok je film ‘Slice of Life’ prikupio 489.348 kuna od 1.403 podržavatelja. Crowdfunding.hr

    15.02. (10:49)

    Hvala ljudi

    U Hrvatskoj prošle godine crowdfundingom prikupljeno 15 milijuna kuna

    Nakon što je u 2016. godini zabilježen pad crowdfunding aktivnosti u Hrvatskoj, najnoviji podaci pokazuju kako je 2017. do sada najuspješnija godina za domaći crowdfunding (ovdje infografika). Hrvatske kampanje prošle su godine tako prikupile čak 15 milijuna kuna, a do danas je u Hrvatskoj ukupno prikupljeno gotovo 30 milijuna kuna u crowdfunding kampanjama, prenosi Bug. Forbes ima dobar tekst o tome zašto bi svaki startup trebao imati crowdfunding kampanju.

    08.02. (22:30)

    Homo-fond

    Za samo nekoliko sati prikupljeni novci za slikovnicu o homo-obiteljima

    Za samo nekoliko sati crowdfunding kampanje na Indiegogou prikupljeno je ciljanih tri tisuće dolara za financiranje tiskanja novih tisuću primjeraka “bolje, tvrdo ukoričene” verzije slikovnice Moja dugina obitelj o homoseksualnim obiteljima. Do četvrtka navečer prikupljeni iznos je već prelazio pet tisuća dolara što je dostatno za tisak i 1.000 primjeraka prvog izdanja dječje bojanke ‘Moja dugina obitelj’. “Duboko ste nas ganuli ovako brzom podrškom” kažu iz udruge Dugine obitelji koja izdaje slikovnicu i bojanku. Novi list

    29.01. (16:50)

    Nije zamjena političkoj borbi

    Komentar: Varka crowdfundinga zbog koje slabi javni sektor

    U Zagrebu se nedavno održala tribina pod nazivom Budućnost neprofitnih medija – između pomoći države i crowdfundinga. Evo nekih od zaključaka: Riječ je samo o prividu političkog koji pruža osjećaj javnog angažmana inzistirajući na humanitarnosti kao dijelu neoliberalne ideologije koja naglasak stavlja na participaciju umjesto na politički antagonizam. Javni problem se tako privatizira, osnažuje se pretpostavka o slabosti javnog sektora, a odluka o tome koji je projekt vrijedan financiranja prepušta se individualnoj procjeni svakog podržavatelja. Dok crowdfunding može poslužiti kao metoda preživljavanja, on ni na koji način ne može zamijeniti političku borbu, prenosi Bilten.

    11.11.2017. (08:52)

    Čestitamo, zaslužili ste!!!

    Uspjeh: Prikupljeni novci za novi odašiljač Radio studenta!

    Radio student prikupio je potrebnih 10.000 dolara za novi odašiljač, koji će zamijeniti sadašnji, star 21 godinu. Prije šest dana pokrenuli su crowdfunding kampanju na platformi Indiegogo, a do danas u 9.53 prikupljeno je 10.079 dolara. Kažu da će pokušati prikupiti još 5.000 dolara da zaposle još jednu osobu; trenutno je jedini zaposleni glavni urednik, a imaju na desetke volontera. Telegram je jučer pričao s ljudima s radija, producent i voditelj Matija Trupinović rekao je za stari odašiljač “to vam je poput starog para hlača. Kada ih se opere sedam tisuća puta, kroz njih se može vidjeti”. Ono što Radio student izdvaja od ostalih je vrlo dobar izbor glazbe, čuje ga se samo u Zagrebu, ali se može slušati preko online-streama.

    06.11.2017. (10:32)

    Malena i siromašna - velika i vrijedna

    Hrvatska dizajnerica novac za studij u Parizu prikupila – crowdfundingom

    Mlada i talentirana modna dizajnerica Mirna Mihoković crowdfunding kampanjom je prikupila 13.800 eura za nastavak studija na Paris College of Arts, a na početku studentske godine javila se kako bi zahvalila svima koji su joj pomogli. Kaže da je u kampanji sudjelovalo preko 200 ljudi, ističe kako su joj plaćeni fakultet, ima stipendiju koja pokriva hranu i smještaj. Sebe opisuje kao “malenu i siromašnu iz Brezovice”, a da je ovom kampanjom htjela ljude potaknuti da razmisle o uvjetima u kojima se nalaze djeca iz siromašnijih obitelji i kolike šanse imaju za uspjeh u svijetu pokretanom novcem. Njeni radovi na digitalni portfolio i Candybalism. Zimo

    30.10.2017. (11:04)

    HrastFunding

    Slavonski modularni stol prikupio novce – kreće proizvodnja

    Završena je crowdfunding kampanja na Kickstarteru za prvi modularni stol na tržištu Modulos, a kojoj je bio cilj skupiti minimalno 30.000 dolara da bi proizvodnja stola uopće mogla početi – skupljeno je 35.000 dolara. Modulos je kreirao mladi Matej Grozdanović iz slavonskog mjesta Batrina, prodano je tridesetak stolova u osam zemalja, po cijelom svijetu. Za 5.000 kuna modularni su stol mogli kupiti građani Hrvatske, dok je početna cijena za strance iznosila 6.800 kuna. Večernji

    12.10.2017. (19:47)

    Teškoće prikupljanja

    Crowdfunding: Novca ima, no zbog propisa teško je do njega

    Crowdfunding bilježi eksponencijalni rast u Jadranskoj regiji. U posljednjih pet godina startupi, tvrtke, udruge i pojedinci organizirali su više od 2200 kampanja grupnog financiranja, a iznos prikupljenih sredstava skočio je za 4,5 puta na devet milijuna dolara, objavila je tvrtka Brodoto na Crowdfunding Conventionu. “U Hrvatskoj i regiji ima novca. Iznos koji se okrenuo kroz crowdfunding porastao je četiri i pol puta. No, regulativa ne omogućuje ljudima da povoljno izvuku novac iz čarapa ili banaka, gdje su im kamate na štednju jedan posto, te da primjerice kroz crowdlending dobiju i veći povrat i posuditeljima omoguće da do kapitala dođu jeftinije”, kaže Marko Gregović. Poslovni

    05.10.2017. (15:12)

    Šta će drugi reći...

    Revolucija u seksualnoj tehnologiji, ali bez crowdfundinga

    Ljudi žele inovativne seksualne igračke, ali ne žele da ih drugi vide da podupiru financiranje tih igračaka, piše Mashable u zanimljivom članku o crowdfunding kampanjama za seksualne igračke. Kickstarter je dosad imao samo jednu odobrenu kampanju prikupljanja novca za seksualnu igračku, iako su imali više zahtjeva. S druge strane je iFundWomen, slabije poznata platforma za crowdfunding gdje ovakve kampanja lakše prolaze. Dogodila se općenito promjena u tome kako se prodaje seksualne igračke ženama – sad se ide na viziju užitka kao integralnog dijela seksualnog zdravlja i dobrobiti…

  • Slične vijesti

    07.06. (06:48)

    Entrio kreće u širenje: sakupili 60.000 eura već u prvom danu

    Entrio želi od vodeće hrvatske ticketing platforme postati lider u regiji, a zbog toga su pokrenuli crowdfunding kampanju na Funderbeamu, platformi za investiranje i trgovanje udjelima startupa. Već u prvom danu ostvarili su više od polovice osnovnog cilja i prikupili 60.000 eura. Cilj im je skupiti do 150.000 eura za što će dati 5 do 8 posto udjela budućim vlasnicima. Startup koji je pokrenut 2011. godine danas organizira više od 940 različitih događanja te prodaju više od 190.000 ulaznica godišnje. 24sata

    17.02. (07:47)

    Macro:Dolari

    Najuspješniji lanjski hrvatski crowdfunding: Micro:Bit s 2.364 podržavatelja

    Hrvatske kompanije prošle su godine crowdfundingom prikupile rekordnih 15 milijuna kuna, dok je u proteklih pet godina prikupljeno sve skupa 30 milijuna. Lani je bilo i najviše uspješnih kampanja, a dvostruko više podržavatelja sudjelovalo je u domaćim kampanjama. Kampanja godine je “micro:bit STEM revolucija” jer je imala najviše podržavatelja – njih 2.364, a skupljeno je 290.324 američkih dolara ili 1.737.726 kuna. Sense Consulting je putem 81 investitora prikupio 4.951.311 kuna, Aspida, startup poznat po aplikacijama Izzy i TVizzy, s 88 podržavatelja stigao je do 1.737.726 kuna, igraća konzola MAKERbuino prikupila je 603.006 kuna od 1.574 podržavatelja, dok je film ‘Slice of Life’ prikupio 489.348 kuna od 1.403 podržavatelja. Crowdfunding.hr

    15.02. (10:49)

    Hvala ljudi

    U Hrvatskoj prošle godine crowdfundingom prikupljeno 15 milijuna kuna

    Nakon što je u 2016. godini zabilježen pad crowdfunding aktivnosti u Hrvatskoj, najnoviji podaci pokazuju kako je 2017. do sada najuspješnija godina za domaći crowdfunding (ovdje infografika). Hrvatske kampanje prošle su godine tako prikupile čak 15 milijuna kuna, a do danas je u Hrvatskoj ukupno prikupljeno gotovo 30 milijuna kuna u crowdfunding kampanjama, prenosi Bug. Forbes ima dobar tekst o tome zašto bi svaki startup trebao imati crowdfunding kampanju.

    08.02. (22:30)

    Homo-fond

    Za samo nekoliko sati prikupljeni novci za slikovnicu o homo-obiteljima

    Za samo nekoliko sati crowdfunding kampanje na Indiegogou prikupljeno je ciljanih tri tisuće dolara za financiranje tiskanja novih tisuću primjeraka “bolje, tvrdo ukoričene” verzije slikovnice Moja dugina obitelj o homoseksualnim obiteljima. Do četvrtka navečer prikupljeni iznos je već prelazio pet tisuća dolara što je dostatno za tisak i 1.000 primjeraka prvog izdanja dječje bojanke ‘Moja dugina obitelj’. “Duboko ste nas ganuli ovako brzom podrškom” kažu iz udruge Dugine obitelji koja izdaje slikovnicu i bojanku. Novi list

    29.01. (16:50)

    Nije zamjena političkoj borbi

    Komentar: Varka crowdfundinga zbog koje slabi javni sektor

    U Zagrebu se nedavno održala tribina pod nazivom Budućnost neprofitnih medija – između pomoći države i crowdfundinga. Evo nekih od zaključaka: Riječ je samo o prividu političkog koji pruža osjećaj javnog angažmana inzistirajući na humanitarnosti kao dijelu neoliberalne ideologije koja naglasak stavlja na participaciju umjesto na politički antagonizam. Javni problem se tako privatizira, osnažuje se pretpostavka o slabosti javnog sektora, a odluka o tome koji je projekt vrijedan financiranja prepušta se individualnoj procjeni svakog podržavatelja. Dok crowdfunding može poslužiti kao metoda preživljavanja, on ni na koji način ne može zamijeniti političku borbu, prenosi Bilten.

    11.11.2017. (08:52)

    Čestitamo, zaslužili ste!!!

    Uspjeh: Prikupljeni novci za novi odašiljač Radio studenta!

    Radio student prikupio je potrebnih 10.000 dolara za novi odašiljač, koji će zamijeniti sadašnji, star 21 godinu. Prije šest dana pokrenuli su crowdfunding kampanju na platformi Indiegogo, a do danas u 9.53 prikupljeno je 10.079 dolara. Kažu da će pokušati prikupiti još 5.000 dolara da zaposle još jednu osobu; trenutno je jedini zaposleni glavni urednik, a imaju na desetke volontera. Telegram je jučer pričao s ljudima s radija, producent i voditelj Matija Trupinović rekao je za stari odašiljač “to vam je poput starog para hlača. Kada ih se opere sedam tisuća puta, kroz njih se može vidjeti”. Ono što Radio student izdvaja od ostalih je vrlo dobar izbor glazbe, čuje ga se samo u Zagrebu, ali se može slušati preko online-streama.

    06.11.2017. (10:32)

    Malena i siromašna - velika i vrijedna

    Hrvatska dizajnerica novac za studij u Parizu prikupila – crowdfundingom

    Mlada i talentirana modna dizajnerica Mirna Mihoković crowdfunding kampanjom je prikupila 13.800 eura za nastavak studija na Paris College of Arts, a na početku studentske godine javila se kako bi zahvalila svima koji su joj pomogli. Kaže da je u kampanji sudjelovalo preko 200 ljudi, ističe kako su joj plaćeni fakultet, ima stipendiju koja pokriva hranu i smještaj. Sebe opisuje kao “malenu i siromašnu iz Brezovice”, a da je ovom kampanjom htjela ljude potaknuti da razmisle o uvjetima u kojima se nalaze djeca iz siromašnijih obitelji i kolike šanse imaju za uspjeh u svijetu pokretanom novcem. Njeni radovi na digitalni portfolio i Candybalism. Zimo

    30.10.2017. (11:04)

    HrastFunding

    Slavonski modularni stol prikupio novce – kreće proizvodnja

    Završena je crowdfunding kampanja na Kickstarteru za prvi modularni stol na tržištu Modulos, a kojoj je bio cilj skupiti minimalno 30.000 dolara da bi proizvodnja stola uopće mogla početi – skupljeno je 35.000 dolara. Modulos je kreirao mladi Matej Grozdanović iz slavonskog mjesta Batrina, prodano je tridesetak stolova u osam zemalja, po cijelom svijetu. Za 5.000 kuna modularni su stol mogli kupiti građani Hrvatske, dok je početna cijena za strance iznosila 6.800 kuna. Večernji

    12.10.2017. (19:47)

    Teškoće prikupljanja

    Crowdfunding: Novca ima, no zbog propisa teško je do njega

    Crowdfunding bilježi eksponencijalni rast u Jadranskoj regiji. U posljednjih pet godina startupi, tvrtke, udruge i pojedinci organizirali su više od 2200 kampanja grupnog financiranja, a iznos prikupljenih sredstava skočio je za 4,5 puta na devet milijuna dolara, objavila je tvrtka Brodoto na Crowdfunding Conventionu. “U Hrvatskoj i regiji ima novca. Iznos koji se okrenuo kroz crowdfunding porastao je četiri i pol puta. No, regulativa ne omogućuje ljudima da povoljno izvuku novac iz čarapa ili banaka, gdje su im kamate na štednju jedan posto, te da primjerice kroz crowdlending dobiju i veći povrat i posuditeljima omoguće da do kapitala dođu jeftinije”, kaže Marko Gregović. Poslovni

    05.10.2017. (16:00)

    Kamensko na modnoj pisti – u subotu na zagrebačkoj Knežiji revija s kreacijama radnica propale tvrtke

    Iscrpnije...