Australija je provela studiju na 2.000 ljudi starih od 26 do 36 godina u kojoj su htjeli utvrditi je li za debljanje pred televizorom kriva smanjena tjelesna aktivnost ili hrana koja se nemilice troši na kauču. Pokazalo se da znatno veći struk, što je mjera abdominalne gojaznosti, imaju oni koji sjede ispred TV-a više od 3 sata dnevno nego oni koji ispred ekrana provode manje od sat vremena. Kao glavni krivac su proglašene grickalice i napici, a ne smanjena tjelesna aktivnost, piše American Journal of Clinical Nutrition, a prenosi Vitamini.hr...Subota, 09.08.2008.
Gledaj, gledaj, al' ne grickaj
Gledanje TV-a deblja zbog grickalica
Australija je provela studiju na 2.000 ljudi starih od 26 do 36 godina u kojoj su htjeli utvrditi je li za debljanje pred televizorom kriva smanjena tjelesna aktivnost ili hrana koja se nemilice troši na kauču. Pokazalo se da znatno veći struk, što je mjera abdominalne gojaznosti, imaju oni koji sjede ispred TV-a više od 3 sata dnevno nego oni koji ispred ekrana provode manje od sat vremena. Kao glavni krivac su proglašene grickalice i napici, a ne smanjena tjelesna aktivnost, piše American Journal of Clinical Nutrition, a prenosi Vitamini.hr...
