Rezultati istraživanja provedenog na 46,000 žena i objavljenog u British Journal of Cancer pokazali su da kontinuirana konzumacija više od četvrtine grejpfruta dnevno povećava rizik od raka dojke za 30 posto. Ovo je prvi puta da je neka često korištena namirnica dovedena u izravnu vezu s tom bolešću. Dokazano je da grejpfrut podiže razinu estrogena u krvi pa je to razlog zbog kojeg se voće odnedavno smatra velikim faktorom rizika kod pojave raka dojke. Konzumacija grejpfruta osobito je riskantna kod žena u menopauzi. Independent...Nedjelja, 15.07.2007.
Oprez
Grejpfrut povećava rizik od raka dojke za 30 posto
Rezultati istraživanja provedenog na 46,000 žena i objavljenog u British Journal of Cancer pokazali su da kontinuirana konzumacija više od četvrtine grejpfruta dnevno povećava rizik od raka dojke za 30 posto. Ovo je prvi puta da je neka često korištena namirnica dovedena u izravnu vezu s tom bolešću. Dokazano je da grejpfrut podiže razinu estrogena u krvi pa je to razlog zbog kojeg se voće odnedavno smatra velikim faktorom rizika kod pojave raka dojke. Konzumacija grejpfruta osobito je riskantna kod žena u menopauzi. Independent...
