Mediteranska ishrana, za koju se već pokazalo da pomaže u prevenciji srčanih bolesti i raka, spriječava i depresiju, ako je vjerovati novom istraživanju. Prema podacima španjolskih znanstvenika osobe koje jedu puno povrća, voća i žitarica, a relativno malo crvenog mesa imaju 30 posto veće šanse da izbjegnu kliničku depresiju. Istraživanje je provedeno na 10 tisuća osoba, no zahtijeva dodatno testiranje. Prilikom studije otkrivena je depresija kod 480 novih osoba. BBC...Svijet, Zanimljivosti, Zdravlje
Utorak, 06.10.2009.
A pršut?!
Mediteranska ishrana spriječava depresiju
Mediteranska ishrana, za koju se već pokazalo da pomaže u prevenciji srčanih bolesti i raka, spriječava i depresiju, ako je vjerovati novom istraživanju. Prema podacima španjolskih znanstvenika osobe koje jedu puno povrća, voća i žitarica, a relativno malo crvenog mesa imaju 30 posto veće šanse da izbjegnu kliničku depresiju. Istraživanje je provedeno na 10 tisuća osoba, no zahtijeva dodatno testiranje. Prilikom studije otkrivena je depresija kod 480 novih osoba. BBC...
