Alkohol poboljšava, a ne uništava mušku izvedbu u krevetu, tvrde znanstvenici. Istraživanje provedeno na 1.580 australskih muškaraca pokazalo je da su oni što piju imali 30 posto manje problema u krevetu nego oni koji su izbjegavali alkoholna pića. Oni koji povremeno popiju 3-4 čašice najviše pet puta tjedno najbolje su prošli. Najgorima su se pokazali oni koji su se ostavili navike konzumiranja alkohola. Istraživanje je zaključilo da umjerenim konzumentima alkohola koji imaju erektilnih problema nema smisla savjetovati da se u potpunosti odreknu alkohola. Daily Mail...Ponedjeljak, 26.01.2009.
Too drunk not to f**k
Muškarci koji piju bolji su u krevetu
Alkohol poboljšava, a ne uništava mušku izvedbu u krevetu, tvrde znanstvenici. Istraživanje provedeno na 1.580 australskih muškaraca pokazalo je da su oni što piju imali 30 posto manje problema u krevetu nego oni koji su izbjegavali alkoholna pića. Oni koji povremeno popiju 3-4 čašice najviše pet puta tjedno najbolje su prošli. Najgorima su se pokazali oni koji su se ostavili navike konzumiranja alkohola. Istraživanje je zaključilo da umjerenim konzumentima alkohola koji imaju erektilnih problema nema smisla savjetovati da se u potpunosti odreknu alkohola. Daily Mail...
