Gospodarstvo, Politika, Turizam, Hrvatska

Subota, 06.01.2007.

Tagovi: Hvar

  • 23:41

Bloger pokrenuo lavinu

Polančec: Postoji mogućnost da Orco postane većinski vlasnik Sunčanog Hvara

Bloger CNN je 3. siječnja objavio kopiju tajnog sporazuma Hrvatskog fonda za privatizaciju i luksemburške Orco grupe po kojem se vidi da se ne radi o javno-privatnom partnerstvu u društvu Sunčani Hvar d.d kako je Vlada to prikazala, već zapravo o privatizaciji dokapitalizacijom po kojoj će Orco postati apsolutni većinski vlasnik Sunčanog Hvara. Orco je sada po modelu javno-privatnog partnerstva postao suvlasnik 48% Sunčanog Hvara, a dokapitalizacijom bi korjenito promijenio vlasničke odnose u svoju korist. Time je pokrenuta lavina reakcija u medijima, na što su odmah reagirali i političari. Hvaranin Tonči Tadić (HSP) zahtjeva da se pokrene saborska interpelacija u vezi toga, te da zatraži od Vlade RH objavljivanje sadržaja tajnog sporazuma dioničara. Isto traži i DC. Hvarsko Gradsko poglavarstvo također pozivaju Vladu da dokapitalizira svoj vlasnički udio i time onemogući većinsko vlasništvo Orco Grupe. Vlada je odmah imala raspravu po tom pitanju i naravno odbacila sve optužbe o navodnoj netransparentnoj i nezakonitoj privatizaciji, ali je potpredsjednik Vlade Damir Polančec ipak izjavio da postoji mogućnost da Orco grupa postane većinski vlasnik Sunčanog Hvara! (HRT) Ovom prilikom potrebno uočiti da su gotovo svi mediji prihvatili priču sa CNN bloga, ali da su samo neki naveli originalni izvor informacije. Stoga podsjećamo drage kolege da bi bilo korektno da uvažavate blogere kao ravnopravan izvor, jer to nije vaše tajno duboko grlo i dužni ste mu dati zasluženu referencu. HRT, Slobodna Dalmacija, Jutarnji, Večernji, Index.hr, T-portal 1 i T-portal 2, Pollitika...