Opsežna američka znanstvena studija dovela je u vezu konzumiranje alkohola s povećanim rizikom obolijevanja od raka dojke žena u postmenopauzi. Testiranje provedeno na više od 184.000 žena je pokazalo da je mogućnost nastanka tumora uvećana za 32 posto kod starijih žena koje su konzumirale jedno ili dva pića dnevno. Tri ili četiri pića dnevno uvećali su rizik obolijevanja za 51 posto. Prema tome rezultati studije potvrđuju teoriju da utjecaj alkohola na metabolizam estrogena povećava mogućnost nastanka raka. Reuters, Telegraph...Ponedjeljak, 14.04.2008.
Tko kaže da je rakija ljekovita?
Rak dojke uzrokovan konzumiranjem alkohola
Opsežna američka znanstvena studija dovela je u vezu konzumiranje alkohola s povećanim rizikom obolijevanja od raka dojke žena u postmenopauzi. Testiranje provedeno na više od 184.000 žena je pokazalo da je mogućnost nastanka tumora uvećana za 32 posto kod starijih žena koje su konzumirale jedno ili dva pića dnevno. Tri ili četiri pića dnevno uvećali su rizik obolijevanja za 51 posto. Prema tome rezultati studije potvrđuju teoriju da utjecaj alkohola na metabolizam estrogena povećava mogućnost nastanka raka. Reuters, Telegraph...
