Vitamini C i E kao dodaci prehrani ne smanjuju rizik obolijevanja od kardiovaskularnih bolesti, među kojima su srčani i moždani udar. Rezultati su to osmogodišnjeg istraživanja američkih znanstvenika u kojem je sudjelovao 14.641 liječnik prosječne životne dobi od 64 godine. Studija kojom se željelo ustvrditi učinak redovitog konzumiranja vitamina u prevenciji srčanih bolesti, pokazala je da kod liječnika koji su uzimali vitamine nije bilo nikakve značajnije razlike u zdravstvenom stanju od skupine liječnika koji su uzimali placebo pripravke. CBS News...Utorak, 11.11.2008.
Samo rakija...
Vitamini C i E ne sprečavaju srčani udar
Vitamini C i E kao dodaci prehrani ne smanjuju rizik obolijevanja od kardiovaskularnih bolesti, među kojima su srčani i moždani udar. Rezultati su to osmogodišnjeg istraživanja američkih znanstvenika u kojem je sudjelovao 14.641 liječnik prosječne životne dobi od 64 godine. Studija kojom se željelo ustvrditi učinak redovitog konzumiranja vitamina u prevenciji srčanih bolesti, pokazala je da kod liječnika koji su uzimali vitamine nije bilo nikakve značajnije razlike u zdravstvenom stanju od skupine liječnika koji su uzimali placebo pripravke. CBS News...
