• Slične vijesti

    11.02. (11:30)

    Vjerujem, dakle jesam

    Religioznost u Europi

    Istraživački centar Pew je provjerio koliko su građani u 34 europske države religiozni. Religioznost je definirana kroz četiri kategorije: važnost religije, pohađanje vjerskih službi, učestalost molitve i vjera u Boga. U BiH gotovo polovica spada u grupu visoko religioznih (46 posto), u Hrvatskoj 44 posto, a u Srbiji 32 posto. Dvije trećine ljudi u BiH (66 posto) kaže da vjeruje u Boga sa apsolutnom sigurnošću. Ispred njih su samo još Armenija (79 posto) i Gruzija (73 posto). U Srbiji 59 posto ljudi vjeruje u Boga sa apsolutnom sigurnošću, u Hrvatskoj – 57 posto.

    09.01. (20:30)

    Ispeci na postaj djeci

    Lider njemačkih Zelenih ugasio profile na Twitteru i Facebooku jer ga “polemički stil mijenja”

    Lider njemačke stranke Zelenih Robert Habeck ugasio je svoje profile na Facebooku i Twitteru na što je Stuttgarter Zeitung napisao “da je Habecku zakazala kočnica u glavi, jer pogotovo Twitter vabi svoje korisnike da formuliraju agresivnije, glasnije, polemičnije i direktnije nego što je to primjereno”. Švicarski Tagesanzeiger pita „tko je Habecka ikada sprječavao da razmisli o onome što objavljuje?… Digitalni mediji su činjenica, oni su korisni”. Deutsche Welle

    10.11.2018. (07:30)

    Društvene mreže upropaštavaju fotografiju

    Zanimljiv članak na Petapixelu, sajtu koji je prvenstveno bavi fotografijom, no mada je fotografija jedan od dominantnijih formata izražavanja na društvenim mrežama pa otuda i povod, članak se bavi općenito utjecajem društvenih mreža na svakodnevni život i time koje su to trajne promjene koje su se desile tako iznenada i gotovo neprimjetno, npr. da smo tamo na mrežema ipak samo nečiji produkt, a da su lajkovi i komentari droga da ostanete ovisni i nastavite nuditi svoj sadržaj za tuđu korist. Nismo samo vrijedan izvor informacija već i materijal kojeg ta ista mreža mijesi i oblikuje… Petapixel

    23.08.2018. (11:37)

    Podijeli pa vladaj

    Kako trolovi na društvenim mrežama polariziraju korisnike i utječu na politiku

    Video New York Timesa pojašnjava strategiju trolova na društvenim mrežama kako posvađati i podjeliti korisnike. Mehanizam je to koji ne funkcionira samo u SAD, već vidimo to i kod nas. Samo su teme malo drugačije.

    How Online Trolls Divide Americans IRL

    We know that trolls on social media are trying to divide Americans on issues like race, guns and abortion — but how do they do it? Here's a look at their strategy.Read more: https://nyti.ms/2LhjsUB

    Publiée par The New York Times sur Mardi 21 août 2018

    22.08.2018. (17:10)

    AI uči propagandu

    Na buduće izbore bi mogli utjecati inteligentni chat roboti

    Botovi su se pokazali jednim od najboljih načina za širenje ekstremističkih stajališta na društvenim medijima, ali i pojačati takve poglede sa drugih korisničkih računa lajkanjem, dijeljenjem, retweetanju i praćenju, baš kao što bi to učinio živi čovjek. Time uspjevaju prevariti algoritme koji takvu povećanu interakciju na porukama i s korisnicima nagrađuju većom vidljivošću.

    12.08.2018. (13:45)

    Temperaturni rekordi u Europi

    Najniži temperaturni rekord ima Island 30,5 °C, pa Irska 33,3 °C. Rekord u Hrvatskoj je 42,8 °C postavljen 04.08.1981. u Pločama. Rekord u Europi drži Grčka sa 48 °C. Na interaktivnoj karti možete pogledati rekorde za sve zemlje Europe.

  • Slične vijesti

    Jučer (07:52)

    Novozelandske kompanije povlače oglase s društvenih mreža nakon prijenosa uživo smrtonosnih napada na džamije u Christchurchu na Facebooku i objave napadačevog rasističkog manifesta na Twitteru

    Iscrpnije...
    11.02. (11:30)

    Vjerujem, dakle jesam

    Religioznost u Europi

    Istraživački centar Pew je provjerio koliko su građani u 34 europske države religiozni. Religioznost je definirana kroz četiri kategorije: važnost religije, pohađanje vjerskih službi, učestalost molitve i vjera u Boga. U BiH gotovo polovica spada u grupu visoko religioznih (46 posto), u Hrvatskoj 44 posto, a u Srbiji 32 posto. Dvije trećine ljudi u BiH (66 posto) kaže da vjeruje u Boga sa apsolutnom sigurnošću. Ispred njih su samo još Armenija (79 posto) i Gruzija (73 posto). U Srbiji 59 posto ljudi vjeruje u Boga sa apsolutnom sigurnošću, u Hrvatskoj – 57 posto.

    09.01. (20:30)

    Ispeci na postaj djeci

    Lider njemačkih Zelenih ugasio profile na Twitteru i Facebooku jer ga “polemički stil mijenja”

    Lider njemačke stranke Zelenih Robert Habeck ugasio je svoje profile na Facebooku i Twitteru na što je Stuttgarter Zeitung napisao “da je Habecku zakazala kočnica u glavi, jer pogotovo Twitter vabi svoje korisnike da formuliraju agresivnije, glasnije, polemičnije i direktnije nego što je to primjereno”. Švicarski Tagesanzeiger pita „tko je Habecka ikada sprječavao da razmisli o onome što objavljuje?… Digitalni mediji su činjenica, oni su korisni”. Deutsche Welle

    04.01. (19:00)

    Tinejdžerke imaju dvostruko veću vjerojatnost pojave simptoma depresije povezanih s korištenjem društvenih mreža nego dječaci

    Iscrpnije...
    12.11.2018. (07:00)

    Studija zaključila – manje korištenja društvenih mreža veća emocionalna stabilnost: Ostavite mobitel i družite se s ljudima oko vas

    Iscrpnije...
    10.11.2018. (07:30)

    Društvene mreže upropaštavaju fotografiju

    Zanimljiv članak na Petapixelu, sajtu koji je prvenstveno bavi fotografijom, no mada je fotografija jedan od dominantnijih formata izražavanja na društvenim mrežama pa otuda i povod, članak se bavi općenito utjecajem društvenih mreža na svakodnevni život i time koje su to trajne promjene koje su se desile tako iznenada i gotovo neprimjetno, npr. da smo tamo na mrežema ipak samo nečiji produkt, a da su lajkovi i komentari droga da ostanete ovisni i nastavite nuditi svoj sadržaj za tuđu korist. Nismo samo vrijedan izvor informacija već i materijal kojeg ta ista mreža mijesi i oblikuje… Petapixel

    23.08.2018. (11:37)

    Podijeli pa vladaj

    Kako trolovi na društvenim mrežama polariziraju korisnike i utječu na politiku

    Video New York Timesa pojašnjava strategiju trolova na društvenim mrežama kako posvađati i podjeliti korisnike. Mehanizam je to koji ne funkcionira samo u SAD, već vidimo to i kod nas. Samo su teme malo drugačije.

    How Online Trolls Divide Americans IRL

    We know that trolls on social media are trying to divide Americans on issues like race, guns and abortion — but how do they do it? Here's a look at their strategy.Read more: https://nyti.ms/2LhjsUB

    Publiée par The New York Times sur Mardi 21 août 2018